1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Chill! Ik begon met RKC, verloor heel het seizoen geen wedstrijd en veroverde zelfs de beker... Heb daarin Ajax, AZ en oa. Feyenoord verslagen. Dat met een budget van 3,5 miljoen en een transferbudget van 500.000. Heb alleen maar talenten gekocht, Bisschoff en Buenanotte o.a. Arnautovic van FC Twente gehuurd en in de winterstop zelfs kunnen kopen. Zit nu aan het begin van het tweede seizoen.

Weet iemand nog leuke spelertjes voor mijn ploegje? Heb nog maar 100.000 euro te besteden voor transfers.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Nice!!
    500k is trouwens een redelijk budget, Groningen had volgens mij maar 300.

Rivaldo van AEK Athene is nog steeds goed en zijn prijs is 400k...

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nouja, ik heb heel het seizoen dik in de min gezeten alleen :9 Nu de eerste 2 wedstrijden in de Eredivisie verloren, van Ajax en AZ. Dus dat is nog niet zo'n ramp :p

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nu bijna me seizoen afgerond met FC Groningen, in de beker lag ik er in de 2de ronde tegen GAE uit.
    In de UEFA Cup werd ik 4de in de groepsfase en lag ik er uit.

In de competitie begon ik sterk maar de periode voor de winter verloor ik alles.
    Met de winterstop stond ik 7de.

Me topschutter Nevland raakte geblesseerd voor 4 maanden en kon ik dus niet meer gebruiken, ik had al aan het begin van het seizoen Tim Matavz gescout, hij was niks waard maar nu 4 miljoen en ik heb al aanbiedingen van Liverpool moeten afslaan:)

Als 2de vervanger haalde ik de Servier Savo Milosevic, de oude spits die nog steeds goed is.

Met nog maar een paar wedstrijden te gaan was de doelstelling duidelijk, 5de worden, mocht het slecht gaan iig 9de.

4 wedstrijden voor het einde zag het er voor mij zo uit:

5. Twente 51
    6. Groningen 50
    7. Willem II 46

Mijn doelsaldo was bovendien veel slechter dan beide teams.
    de 30ste speelronde:

Heracles - Twente 1-0
    VVV - Groningen 2-2
    Willem II - NEC 2-0

De nieuwe stand

5. Twente 51
    6. Groningen 51
    7. Willem II 49

Speelronde 31:

Groningen - Vitesse 2-0
    De Graafschap - Twente 3-2
    VVV - Willem II 0-1

Twente stond 0-2 voor maar met rust was het 3-2, ik dacht dat het niet goed zou aflopen aangezien twente riant voorstond en ik de volgende speelronde tegen koploper Feyenoord moest, De graafschap won en ik was dus blij.

5. Groningen 54
    6. Willem II 52
    7. Twente 51

Speelronde 33:

Groningen - Feyenoord 3-3
    Twente - Ajax 0-2
    Willem II - Sparta 1-0

Ik stond na 1 minuut al 0-1 achter, toen 1-2, in de 60ste minuut kwam ik op 3-2 wat ik helaas niet volhield, toch was ik tevreden.

5. Willem II 55
    6. Groningen 55
    7. Twente 51

Nieuwsbericht: Fred Rutten ontslagen bij FC Twente.

De laatste speeldag:

FC Groningen - Willem II 1-0
    Ik mocht het in eigen huis afmaken en deed dat ook, de enige goal kwam van Matavz.
    Eindstand:

1. Feyenoord 76
    2. Ajax 72
    3. AZ 71
    4. PSV 71
    5. FC Groningen 58
    6. Willem II 55

Me doelstelling was het linkerrijtje, dit heb ik dus ruim gehaald:)
    Nu moet ik in de play-offs tegen Ajax waar ik dit seizoen nog niet van verloren heb (2x gelijk) maar ik ga zeker niet uit van de CL;)

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel brengt wel echt herinneringen op, vorig jaar dagen ermee bezig geweest, super verslavend;)
    Mn beste prestatie vond ik zelf 2 jaar achter elkaar premier league winnen met middlesbrough en keer 2e in de champions league, barcelona is echt te goed:eek:

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb deze ook weer geinstalleerd, want 2009 liep totaal niet soepel op mijn laptop! Speelt veel prettiger op deze manier!:)

7. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook heel lang gespeeld (net als 2006 en 2007).

Maar bij een masterlijke game met Atletico Madrid kreeg ik een corrupte savefile en toen was alle zin weg.

En nu heb ik er niet zoveel tijd meer voor, dus dan is het ook niet echt de moeite om weer te starten.

Deel Deze Pagina