Hoe laat je een oudere speler een talent begeleiden? Passen jullie te tactiek ook aan in uitwedstrijden of tegen goede tegenstanders?
Meestal heel lichtjes. Als ik weet dat een team erg goede aanvallers heeft, dan is mijn middenveld iets meer verdedigend ingesteld als normaal. Verder gebruik ik altijd 4-4-2 aanvallend.
Ga denk ik met Real Madrid beginnen. Ik weet het, heel boring. Maar heb gewoon zin om mee te doen om alle prijzen!
Ik ga denk vandaag eens met de spurs beginnen. Kijken of ik een betere seizoensstart kan meemaken als jol
Bij mijn Chelsea game en mijn Juventus game was Jol ontslagen. Bij beide games werd Van Gaal de coach!
Hahaha. Bij mij is het een rommel bij AZ. na 10 wedstrijden werd van gaal ontslagen, en vlak voor het einde van de competitie werd buskermolen ontslagen. Toen kwam menzo, maar die is nu op de helft van mijn 2e seizoen ook alweer ontslagen! Ze staan nu 14e na 19 wedstrijden\o/
OMG! Maar €15 Miljoen Transferbudget bij Real Madrid. Maar wel een Salarisbudget van €149 Miljoen! /edit: Je hebt wel het voordeel dat echt iedereen wil komen!
Zeer leuke en ook verslavende spel,laatste week niet echt meer gespeeld zomenteen maar weer een game starten haha:b:
Heerlijk zo'n realistisch spel! Robben 2 maanden geblesseerd na een schouderduw-duel in een vriendschappelijke wedstrijd tegen Braga! :{
Ja daarom zei ik; Heerlijk zo'n realistisch spel! /edit: Supercup is binnen! Uitwedstrijd tegen Sevilla met 4-3 gewonnen. Thuiswedstrijd met 3-2 gewonnen!
zoals verwacht heb ik het niet lang uitgehouden met Valencia, vond het niet echt leuk meer . Eerste competitie wedstrijd moest ik tegen Real Madrid, 5-1 verloren . Daarna niet meer gespeeld, zoals verwacht dus Maarja, geen idee met wie ik nu zal gaan, wil gewoon een game waar ik het lang mee volhoud.
Ah, Championship Manager 2. Ik denk mijn meest gespeelde game aller tijden op alle platformen. FM'08 speel ik zelf met Chelsea. Ik wou eerst eeens lekker met wat centjes beginnen en leuke spelers kopen. Lukt aardig tot dusverre, heel wat talentjes gehaald en de 1e selectie versterkt en financieëel sta ik er ook goed voor. Tot nu toe alles gewonnen in het 1e jaar wat ik kon, het 2e jaar is iets lastiger atm, zware titelstrijd met ManU en in de FA Cup eruit in de 3e ronde tegen Burnsley...die keeper was echt onoverwinnelijk die dag , wel wat andere prijzen geprolongeerd/gepakt. Ik begin binnenkort wel een game met NEC.
Weet je wat het nadeel is. Als ik Juventus pak, verlies ik steevast van Inter en wordt Inter kampioen. Pak ik Inter, verlies ik weer van AC Milan en worden die kampioen etc. Het is altijd een gok die je neemt. Gisteravond ook weer, win al m'n Friendlies met ruime cijfers, win de Supercup. Daarna moet ik de eerste competitiewedstrijd tegen Valladolid, een bloedeloze 0-0. Niets ging erin. Dat is de charme, maar ook zéker het frustrerende aan FM!
Ik heb 2 vragen: 1. Hoe laat je een oudere speler een talent begeleiden? Heeft dit ook veel effect? 2. Stellen jullie zelf trainingspramma's op of laten jullie het zoals het is? Bij mij missen mijn spitsen bijvoorbeeld veel kansen, moet ik ze dan specifiek op schieten laten trainen?
Het gaat lekker met Real Madrid! Winst: 13; Gelijk: 4; Verlies: 0 Doelpunten voor: 41; Doelpunten tegen: 15
Ik heb mijn eerste seizoen met NAC erop zitten, maar ik ben niet bepaald tevreden: 12e plaats. Goed begin, na drie wedstrijden bovenaan, maar toen zakten we helemaal weg naar de dertiende plaats. Gelukkig zetten we een goede reeks neer, waardoor we weer zesde stonden, maar in de laatste veertien wedstrijden speelden we zes keer gelijk en verloren we acht keer, waardoor we twaalfde zijn geworden. Is het bij jullie ook zo dat de competitie gigantisch ongelijk loopt? Toen ik al achttien wedstrijden had gespeeld, had Ajax er nog maar tien gespeeld. . Verder heb ik ook veel last van rode kaarten, terwijl ik voor de wedstrijd bij de tackle instructie mild selecteer. Maar goed, nu de zomerstop, zorgen voor goede aankopen en hopelijk Europees voetbal komend jaar. Met de twaalfde plaats is de doelstelling overigens wel bereikt, maar er had meer ingezeten op basis van de eerste twintig wedstrijden. Hebben jullie trouwens nog tips om spelers te vinden die naar NAC willen en ook betaalbaar zijn voor NAC? Via de scouting vind ik wel wat spelers, maar deze zitten eigenlijk meer op de bank. Ik stuur de scouts meestal naar Scandinavie en Oost-Europa,, omdat de spelers uit de andere landen niet naar NAC willen. Bovendien kan ik hen niet eens betalen. Een keer stuurde ik een scout naar Spanje, kwam die terug met spelers als David Villa, Iniesta etc.