1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral Ajax loopt altijd heel erg achter, snap het ook niet.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand nog leuke spelertjes voor een promovendus?

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben inmiddels begonnen aan het seizoen 2008/09 met NAC Breda. Geld om spelers te halen was er helaas niet, maar gelukkig zijn de meeste spelers gebleven. Alleen Feher, Sikora en Zoetebier zijn vertrokken, maar de eerste twee zaten vrijwel iedere week op de bank. Voor Zoetebier staat nu Ten Rouwelaar erin en hij doet het wel aardig.

De wedstrijden dit seizoen tot nu toe:
    NAC 1-1 Sparta
    Willem II 4-3 NAC
    NAC 2-1 Groningen
    Twente 3-1 NAC
    NAC 1-1 Heerenveen
    NAC 0-2 Feyenoord

In iedere wedstrijd, op de laatste wedstrijd na, ben ik op voorsprong gekomen, maar telkens gaf ik het weg. Behalve tegen Groningen, die kwamen van 2-0 achter terug tot 2-1 achter, maar als de wedstrijd langer had geduurd was ook de 2-2 wel gevallen. Heeft iemand nog een goede tacktiek om een voorsprong te verdedigen?

Overigens heb ik Victor Kros bij een amateurclub weggeplukt als derde doelman voor NAC. Op het momemt geef ik hem een uitgebreid trainingsprogramma en wie weet speelt hij zich nog in de basis. Zijn waarde is in twee weken tijd al gestegen van $25K naar $45K :+.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Je kan als extra voorwaarde een maximale waarde of minimale waarde van spelers meegeven die hij moet scouten.
    Ik weet niet hoe hoog het budget van NAC ligt, maar je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat hij geen spelers van meer dan 700.000 scout.

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  5. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, bedankt, dit jaar is het budget 150.000 euro, dus ik zal de scouts eens op pad sturen met deze voorwaarde voor een extra centrale verdediger :).

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    WTF zo weinig.. Ik had toch minstens wel aan een half miljoen gedacht als transferbudget. Probeer eens extra tranfsergeld aan te vragen in de boardroom.

7. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Het is dit jaar vooral overleven in de Eredivisie voor Haarlem bij mij. Vooralsnog ben ik bezig met talentjes bij B elftallen aan het wegplukken, lenen etc. Dit seizoen word zeer lastig.

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaargh, 2e seizoen met Chelsea net de titel gemist.
    In de allerlaatste wedstrijd in de 95e minuut een tegengoal die het 2-2 maakte, waardoor ManU gelijk in punten kwam, maar een doelsaldo van 1 goal beter had. :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

9. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    De financiele situatie binnen de club laat het niet toe om extra transfergeld beschikbaar te stellen, is de reactie van het bestuur. Ik zal het dus hiermee moeten doen :'-(.

Ik ben inmiddels alweer negentien wedstrijden onderweg en sta pas dertiende met twintig punten. In de eredivisie blijven zal wel lukken, maar volgend seizoen wordt het lastiger met spelers die vertrekken en zo'n laag transferbudget.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, maar heb je niet een speler die erg veel waard is? Met een beetje geluk komt een grote club met een zak geld.

11. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Willem II haalde bij mij een middenvelder op voor 1 miljoen euro, ik weer blij namelijk aardig wat voor kunnen doen kwa uitbreiden oefencomplex en jeugdfaciliteiten.

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb niet echt een speler die eruit sprint, de meesten zijn rond de drie of vier miljoen euro waard. Dus wellicht als ik daar twee van verkoop kan ik weer een aantal goede spelers scouten in Oost-Europa, of misschien in de Eredivisie.

Overigens probeer ik ook goede amateurspelers te kopen en deze dan een goede en zware training te geven, wie weet zijn ze nog bruikbaar in de toekomst. :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe lang doen je trouwens over 1 seizoen? Heb namelijk het gevoel dat ik best langzaam speel. Ben met m'n nieuwste savegame nu op 8 uur en zit rond de jaarwisseling in mijn eerste seizoen

Nog een vraagje; wanneer kun je een speler als "gedeeld eigendom" kopen?

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeeld eigendom is alleen in Italie.

En het ligt eraan soms speel ik snel soms ga ik heel langzaam.

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik deed zo'n 24 uur over m'n 1e seizoen. 8)
    Speel wel met Chelsea, dus veel wedstrijden en potentiƫle leuke spelers te zoeken. ;)

16. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    En die heb je zeker aan een stuk door gespeeld :+

Mijn tweede seizoen met NAC is inmiddels ook afgelopen. Ben uiteindelijk op een veertiende plaats geeindigd in de Eredivisie. Dat was wel terecht, want ik stond het hele seizoen al rond deze plaats. Overigens had er meer ingezeten, want iedere wedstrijd domineerde NAC, maar er werden veel kansen gemist. Pas in de laatste paar wedstrijden vielen de goals makkelijker. Verder de kwartfinale gehaald in de beker, toen verloren van FC Twente: 4-1. Volgend jaar in elk geval wel Europees voetbal omdat Nederland de Fair Play Competitie heeft gewonnen en NAC, op de andere Europa Cup gangers na, de fairste ploeg van Nederland was.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Succes in europa :)

18. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt :). Kom er net alleen wel achter dat ik eerst de voorrondes nog moet spelen. De eerste voorronde zal geen problemen opleveren hoop ik tegen een Luxemburgse club.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste voorronde zou een eitje moeten zijn. Bij de 2e komen er al wat betere teams bij. De 3e ronde kan een ramp worden, want dan kun je tegen teams als Sevilla geloot worden. Wel voordeel is dat als je de 3e ronde haalt en verliest dat je dan naar de Uefa cup mag.

20. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik speel voorronde van de Uefa Cup, die heeft maar twee rondes, maar ook daar heb ik lastige ploegen gezien voor NAC. Gelukkig was ik reekshoofd en zat de loting mee, ook in de tweede voorronde mag NAC tegen een Luxemburgse club aantreden :).

Deel Deze Pagina