Ik doe ook meestal een uur of 12 over 1 seizoen. Het spel is vooral langzaam als de uitslagen van andere wedstrijden bekend worden, is dit bij jullie ook zo?
Hangt er vanaf hoeveel actieve competities e.d. je hebt ingesteld geloof ik, maar dat duurt me idd te lang, pak meestal maar een tijdschrift ofzo erbij. Ben nu net begonnen met NEC, pas een paar wedstrijden gespeeld, maar het gaat prima. Friendly's gingen goed, uit 1-1 gespeeld tegen PSV, thuis gewonnen van Twente met 1-0 en uit zwaar onterecht(we lieten ze alle hoeken van het veld zien) met 2-1 verloren van AZ. Ook door in de beker tegen Volendam. Ik heb Aaritalo en Herrera gehaald voor op de vleugels en Dalla Valle voor de toekomst. Mooi jong team, en ik denk dat ik makkelijk in de middenmoot zal eindigen.
Nee bij mij niet. Ik heb van Spanje de Primera Division en de Liga BBVD (1ste divisie) en van Nederland de Eredivisie ingesteld. Daarnaast ook nog een Large Database. Maar met 2GB intern gaat dit nog heerlijk snel!
Ik doe denk ongeveer 16 tot 18 uur over 1 seizoen. Ben redelijk veel op zoek naar spelers en dergelijke.
Ongelofelijk zeg! Zo verlies je geen énkele wedstrijd in zowel CL als in de competitie. Sta je 1ste in de competitie. Speel ik tegen Barcelona, verlies ik met 7-0!
Ja ok, maar dat is niet na een ontzettend goede serie wedstrijden. Ik had er zelf 1 met ajax tegen PSV. Na 16 wedstrijden ongeslagen te zijn verloor ik met 6-1 van psv. En nog thuis ook.
Sta nu samen met Barcelona aan kop. 17 gespeelde wedstrijden, 40 punten. Valencia staat 3de met 39 punten. Lekker spannend dus.
GRMBL! Verliest Barcelona van Real Sociedad, ik moet tegen Murcia. 3 punten zou je denken, en dus de koppositie. Nee hoor, speel gelijk met 1-1 en Valencia wint. Daardoor staat Valencia 1, ik 2 en Barcelona 3! *zou bijna vergeten dat ik gewoon op stage zit!
In mijn derde seizoen met NAC gaat het tot nu toe goed. Op dit moment sta ik derde in de eredivisie. Daarbij moet ik wel opmerken dat ik de meeste wedstrijden heb gespeeld van allemaal, als de stand gebaseerd zou zijn op verliespunten, zou ik zesde hebben gestaan. Verder mag ik in de vierde ronde van de beker aantreden tegen Roda JC, nadat ik in de derde ronde via strafschoppen van NEC had gewonnen. Overigens hield ten Rouwelaar alle penalty's tegen . In de Uefa Cup al wel in de eerste ronde uitgeschakeld, maar dat gebeurde tegen Celtic met 3-0 over twee wedstrijden. Enkele spelers die ik mijn periode heb gecontrateerd: Orlando Engelaar, Maarten Martens, Raymond Fafiani, Youssef el-Akchaoui en Kasper Hamalaanen. Verder heb ik er nog wel wat gehaald, maar dit zijn geen versterkingen gebleken. Tot nu toe een goed seizoen dus en het linkerrijtje wordt hopelijk gehaald.
Whaha.. toch ook maar aan de FM begonnen op je stage plek Ik heb net genadeloos hard klop gehad van Arsenal in de CL. 5-1 verloren, maar ik was gelukkig al gekwalificeerd.
Ja ben al 2 weken volop aan het FM'en op m'n stage. Zojuist de belangrijke wedstrijd tegen Valencia met 2-0 gewonnen! Sta nu op kop, Barcelona 3de met 1 wedstrijd minder, als ze die winnen staan hun weer bovenaan met gelijk aantal punten. Doelsaldo van hun is alleen beter. Nu dus hopen op puntverlies!
Krijg hem morgen eindelijk binnen als het goed is. Als ik dit allemaal lees krijg ik er weer super veel zin in!
Weet je al met welke club je gaat? Ik ben momenteel in het 3 seizoen met Hellas Verona, 1e seizoen gelijk gepromoveerd naar de serie B, toen 12e geworden in de serie B. Nu met derde seizoen bezig en ben goed bezig. Heb 30 wedstrijden gespeeld en ik sta steeds 3e-5e. Als dat zo blijft betekend dat dat ik play-offs voor promotie naar de Seria A mag gaan spelen.
Ga beginnen met de Go Ahead Eagles denk ik. Eens even kijken of ik ze kan laten promoveren. ^^ Vind het wel koel, net zoals jij volgens mij, om met een wat minder elftal te beginnen. En dan langzamerhand omhoog te klimmen. Om uiteindelijk bij een topclub te belanden.
ja dat is leukste. Er is trouwens een aanbieding, als je nu een abbo neemt op de VI krijg je fm erbij.
Vind ik ook absoluut het leukste. Maar had nu gewoon even zin om met een topclub te spelen. *Win net met 6-2 van Athletico Madrid. Alle doelpunten waren gevallen in de 1ste helft!