1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kampioen! \o/
    Twee wedstrijden voor het einde kampioen geworden!

Ben helaas uitgeschakeld in de Champions League. In de halve finale was Barcelona te sterk (thuis: 3-2 gewonnen, uit: 2-1 verloren). Wat wel crû was, ik moest na die halve finale direct weer tegen Barcelona voor de competitie, en dan win ik met 3-0! :'-(

Maargoed, dan maar volgend jaar de Champions League. Dit jaar in ieder geval twee prijzen gepakt; kampioenschap en de Spaanse Supercup! :thumbs:

/edit: Even terugkomend op de gespeelde tijd: M'n 1ste seizoen is nu ten einde, en heb er 13uur en 55minuten over gedaan.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd \o/

ik sta momenteel 4e, nog 5 wedstrijden te gaan. Mijn doel is om in de top 6 te eindigen zodat ik play-offs voor promotie mag gaan spelen. Kan ook nog kampioen worden, sta 5 punten achter op nummer 1, maarja dan moeten hun gaan verliezen en ik alles blijven winnen.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Manager of the Year geworden! :cool:

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha, ik ben in m'n 1e seizoen met NEC en heb juist NAC uitgeschakeld in de beker na strafschoppen. :D
    Sta nu in de halve finale beker(tegen Excelsior thuis, dus de finale zal ik wel halen) en 2e in de eredivisie(3e qua verliespunten), PSV haal ik niet meer in, maar de play-offs voor CL haal ik wel.
    Is NAC zo'n rijke club dan? Martens en Engelaar zijn spelers die ik never kan betalen qua zowel transferprijs als looneisen. :mad:
    Ben in de winterstop ook driekwart van m'n verdediging kwijtgeraakt(El-Akchaoui, Nalbantoglu en Davids) en 1 talentvolle middenvelder aan andere clubs(wel wat centjes verdient hiermee), dus heb wel wat punten laten liggen na Januari.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gepromoveerd naar de Serie A!!! \o/

Het ging het hele seizoen redelijk, ben uiteindelijk 4e geworden wat me recht gaf op Play-offs.

Ik werd geloot tegen Bari de nr 5, uit won ik 3-2, stond 3-0 voor bij rust maar hun kwamen terug. Thuis won ik gelukkig met 1-0 wat betekende dat ik naar de finale play off mocht. En ik moest tegen Parma. Eerst moest ik uit en het werd 1-1. Thuis werd het 0-0, dus ik dacht dat ik gepromoveerd was omdat ik een uit doelpunt had gemaakt, maar blijkbaar geldt dat niet hier. Dus we moesten verlengen maar dat bleef ook 0-0. Dus ik dacht kut penalties, want daar ben ik niet zo goed in. Maar bleek dat er geen penalties kwamen. Ik was namelijk de winnaar over 2 wedstrijden geworden omdat ik het hoogst geieindigd was in de competitie. Vond het beetje vaag allemaal maar mij hoor je niet klagen! \o/

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nette prestatie! Van Serie C naar Serie A!

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    heeft 3 seizoenen geduurd. Serie C was een eitje, Verona heeft daar wel een goed team voor. Serie B heb ik 2 seizoenen over gedaan, eerste seizoen was ik 12e geworden geloof ik. 3e seizoen kreeg ik 12m aan transfer budget, dus ik kon lekker inkopen!

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ga denk ook eens een game beginnen met verona. Lijkt me een goede ploeg als ik zo eens kijk.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik wil David Villa, maar Valencia wil er €102 miljoen voor! 8)

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, en een ander groot voordeel ten opzichte van andere serie C teams is dat Verona een groot stadion hebben, namelijk 40.000. In de serie C komen niet zoveel supporters, maar Serie B zaten er gemiddeld 20.000. En dat is aardig wat geld. Dus Verona is wat makkelijker dan een andere serie C team. Maar wel erg leuk, club heeft een enorme historie. Heb er paar jaar geleden ook een boek over gelezen. En met een kleinere club beginnen is altijd leuker dan met een top team vind ik.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    En de Supercup is wederom voor mij! :D
    Moest tegen Barcelona (bekerwinnaar vorig seizoen), uit verloor ik met 1-0. Maar thuis won ik met verpulverende cijfers: 5-0! :cool:

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb nu een geweldig talent gevonden:
    Mika Aaritalo van TPS. voor 375K gekocht, en kan volgens mijn scouts een geweldige speler zijn bij iedere Serie A club:)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij kost ie 6 miljoen en zit ie bij Portsmouth.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja, overal op FM forums zie je zijn naam. Het is een must have, super goedkoop is hij in het begin. Had um ook eerst bij verona maar me voorzitter accepteerde een bod van Lazio. Speelt nu bij Bayern. Moet je altijd kopen deze speler, enorm goed en wordt veel geld waard.

Edit: Heb trouwens Antonio Cassano weten te strikken, zijn contract bij Real Madrid was afgelopen dus hij was transfer vrij. Gelijk de kans aangenomen en hem een contract aangeboden, en gelukkig koos hij voor mij!!
    Bueno van R.Madrid was ook transfer vrij maar hij koos voor een andere club.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Engelaar was transfervrij en verrassend genoeg wilde hij naar NAC. de looneisen waren geen probleem. De club is na twee seizoenen gekocht door een iets rijkere voorzitter, waardoor ik meer mag besteden aan lonen. Verder is Martens gratis aangeboden door AZ en ook bij hem was het loon geen probleem. Waarschijnlijk was hij al tevreden dat hij weer ergens mocht spelen :).

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb het spel net en ik ben ajax, ik moest in de vooronde CL tegen Kopenhagen: uit 0-0, thuis 2-0:D
    ik ben alleen erg krap op kas terwijl ik maar 2 goedkope spelers heb gekocht:confused: maarja de markt is nu ook gesloten net toen ik alves wou halen...

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft geld zat bij mij, in de winterstop van het 1e seizoen hebben ze 6 spelers gehaald voor in totaal zo'n 50 miljoen oid. 8)

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah door plaatsing van de cl heb ik er wel 4,4 miljoen bij:D maarja nu kan ik er nie veel mee...

19. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Seizoen met NAC zit er alweer op, negende geworden, helaas in de eerste ronde uitgeschakeld door AZ, maar ik mag in elk geval opnieuw uitkomen in de Uefa Cup omdat ik de finale heb gehaald. Ajax had via de play-offs al Europees voetbal gehaald, waardoor de plaats aan mij is toegewezen.

Heb nu wel een probleem. Ik heb namelijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Lyon, maar al mijn spelers zijn op vakantie. Dus dat wordt de jeugd maar eens kans geven denk ik.

Mijn prestaties met NAC tot nu toe:
    2007/08
    Eredivisie: Twaalfde
    Beker: Derde ronde

2008/09:
    Eredivisie: veertiende
    Beker: Kwartfinale

2009/10
    Eredivisie: negende
    Beker: finale
    Uefa Cup: eerste ronde verloren van Celtic over twee wedstrijden.

Deze zomer ben ik niet van plan om aankopen te doen. Wel gaat een aantal spelers vertrekken. De enige aankoop die ik heb gedaan is Piet Velthuizen (transfervrij) en verder ben ik nog op zoek naar een spits. Daarnaast kijk ik nog wel welke goede transfervrije spelers ik tegenkom, maar eigenlijk heb ik mijn selectie zo goed als rond. :)

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kunt vriendschappelijke wedstrijden ook schrappen. Dan hoef je niet met een jeugdelftal te spelen.

Deel Deze Pagina