1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe ik heel vaak. Laatst had ik een friendly tussen de 2 Supercup wedstrijden in! 8)
    Die had ik dus maar even geschrapt.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel altijd zoveel mogelijk vriendschappelijke wedstrijden zodat mijn jeugd juist ook aan spelen toekomt.

De trainingsfaciliteiten zijn flink verbeterd en de het jeugdcomplex ook.

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga de jeugd en de reserves denk ik wel de kans geven, want volgens mij lopen er wel een paar goede jeugdspelers bij, maar ik geef hen nooit de kans in de competitie.

In elk geval bedankt voor de tip van het schrappen van friendlies, dit zal vast nog wel een keer van pas komen :).

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nog een tip! Wanneer je bijvoorbeeld een jeugdteam hebt, waarbij de meeste spelers "unknown" zijn. Dan moet je ze in een vriendschappelijke wedstrijd opstellen. Ze worden dan bekend in het spel en soms zit er dan een groot talent tussen! :)

5. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, bedankt, die tip zal ik zeker meenemen bij mijn volgende vriendschappelijke wedstrijden. :).

Uiteindelijk kon de friendly met Lyon niet doorgaan omdat ook mijn jeugdelftallen op vakantie waren. Hoe annuleer ik een friendly eigenlijk? Ik heb nu maar even een zelf een dagje vakantie genomen en toen ik terugkwam zag ik dat NAC met 4-0 had verloren. Geen idee hoe mijn assistent dat had opgelost :+

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Naar de Fixtures gaan. En dan op het pijltje klikken voor de wedstrijd, en dan zie je onderaan een aantal buttons. Daarvan is er één, Cancel Friendly.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben ajax en sta eind November 2de met 1 punt achterstand op PSV.

in de CL league speelde ik in de voorondes tegen Kopenhagen, uit 0-0 thuis 2-0.

en toen in de poule bij Man utd, Celtic en dinamo boekarest.

ik begon met een 3-2 verlies bij Celtic.
    toen speelde ik thuis heel knullig 1-1 tegen Dinamo
    thuis verloor ik 2-0 van Man utd
    uit tegen Man utd verloor ik 1-0 door een goal in blessuretijd:mad:

en toen was de stand:

1.Man Utd 12
    2.Dinamo Boekarest 5
    3.Celtic 4
    4.Ajax 1

en ik moest thuis tegen Celtic winnen, ik kwam na een half uur 1-0 achter door een eigen doelpunt van Stekelenburg:{

maar heb toch 3-1 gewonnen:D de laatste 10 minuten heeft mijn goal constant onder vuur gelegen maar heb ik gelukkig geen 2de tegen gekregen en is mijn onderling resultaat tegen Celtic beter:D

en nu is de stand zo:

1.Man Utd 15
    2.Dinamo Boekarest 5
    3.Ajax 4
    4.Celtic 4

en ik moet nu uit tegen Dinamo en Celtic thuis tegen Man Utd. als ik win ben ik alsnog door maar anders ben ik ook wel tevreden met de Uefa Cup:)

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Succes :) ik ga nu beginnen aan de serie A, ben nog steeds in het voorseizoen heb laatste dagen niet veel kunnen spelen. Heb Antonio Cassano en Laurito gekocht.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    1-0 gewonnen:D:D:D: ik heb 2 schoten gehad en hij 10 ofzo!!!
    de hele wedstrijd liep ik te verdedigen en had in een engeltje op de lat. hij had de hele wedstrijd veel meer balbezit en ik heb 1 spaarzame counter met supersub urzaiz een kwartier voor tijd de overwinning binnengesleept:D
    het was 3 minuten blessuretijd maar in de 95ste minuut kreeg hij nog een vrijetrap en ging de keeper mee maar iemand kopte naast\o/

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen welk team ben je nu geloot?

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    dat weet ik nog niet;)

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Al met al een mooie en spannende eerste ronde van de CL of niet? ;). Succes alvast in de volgende ronde.

Ik ben inmiddels alweer op 2/3e van mijn vierde seizoen bij NAC. Ik sta op een vijfde plaats in de eredivisie. Mijn jaarlijkse dip lijk ik wel gehad te hebben, dus een plaats in het linkerrijtje is haalbaar denk ik.

In de Uefa Cup heb ik dit keer de groepsfase gehaald. In de eerste ronde won ik van Everton: 2-0 zege op Goodison Park en 1-1 in Breda was voldoende voor de volgende ronde. Helaas heb ik een poule met Reggina, Stuttgart, Paris SG en Porto alles verloren en maar een goal gemaakt.

In de beker ben ik in derde ronde uitgeschakeld door FC Utrecht met 4-0, terwijl ik niet zo lang daarvoor in de competitie nog met 3-1 had gewonnen in de Galgenwaard. Maar goed ik zat in een slechte fase toen die bekerwedstrijd gespeeld werd.

Verder heb ik Yegor Filipenko voor een kleine vier miljoen euro verkocht aan Galatasaray. Daardoor kan ik nu proberen om Tim Jassen naar NAC te halen, maar die heeft geen interesse in een overstap van NEC naar NAC. Hopelijk verandert hij aan het einde van het seizoen van gedachte. In de winterstop heb ik de spits Csaba Simen gekocht van Debrecen. Ik zal hem proberen een goede training te geven en dan aan het einde van het seizoen wat wedstrijden te laten spelen. Tamerus doet het op dit moment niet zo goed als spits. Hij heeft in de laatste wedstrijd weliswaar gescoord, maar zijn laatste doelpunt daarvoor was alweer 26 uur geleden! :confused:.

ik heb trouwens wel problemen met salarissen. De ene speler kan ik een hoger salaris bieden dan de andere, terwijl ik hen beide als Topspeler selecteer. Is dit ergens aan te passen?

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kreeg een bod van € 8,5 miljoen op Gabri en John Jaake vond dat Ajax dat bod niet kon weigeren. In het geval van Gabri vind ik het niet zo erg, maar had ik hier iets aan kunnen doen?

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nee

15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    2e seizoen voorbij, met veel moeite mezelf kunnen behouden voor degradatie. AZ is wel gedegradeert dus daar wouden een aantal spelers weg. Van deze spelers heb ik pocognoli aangetrokken. Vorm van Utrecht via een vrije transfer opgepikt en nog wat spelertjes van Ajax 2 binnengehaald. Rachid Okramy van VVV is ook met een vrije transfer naar Haarlem gekomen.

Op naar het volgende seizoen.

16. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Vierde seizoen met NAC Breda is afgelopen. Achtste geworden in de eredivisie, in de eerste ronde van de play-offs van AZ gewonnen, maar in de tweede ronde verloren van Sparta, waardoor NAC veroordeeld is tot het spelen van de Intertoto.

De intertoto zal ik niet meemaken bij NAC, mijn contract is namelijk niet verlengd. Nu maar eens kijken naar welke club/land ik ga.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    netjes hoor:D

ik zit nu wel in een dipje, ik was de eerste 10 wedstrijden ongeslagen maar verloor toen van Vitesse en AZ(1-4!!), ik ben in de achtste finale champions league op Arsenal aangewezen..

edit:// tot zover mijn dip, ajax - roda 2-0 ogararu,rommedahl

en de wedstrijd erna weer Roda (allebij competitie:confused:)
    met rust 1-0 achter (de fauw) met rust breng ik bakiricioglu erin voor Rommedahl.

einduitslag 1-4 4x Bakiricioglu!!! een goude wissel xD
    maar hij was ontevreden over dat hij te weinig speeltijd kreeg, hij heeft me aardig geimponeert_O_

edit 2:// thuis tegen AZ verloor ik een paar wedstrijden terug 1-4, en nu uit tegen az win ik 1-0 door een goal van Urzaiz in de 91ste minuut:D

edit 3://het is nu 2008 en ik heb de verdediger Mateo aangetrokken voor 3 m en Alves voor 15 miljoen

edit 4:// en hij scoort op zijn debuut tegen vvv na 5 minuten, Mateo was ook betrokken bij de goal:D

edit 5:// na 8 minuten 2-0 Alves schitterende lob

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e seizoen met NEC zit erop.
    Jammer genoeg kregen we een inzinking de laatste wedstrijden van de competitie, waardoor we van de 2e naar de 5e plaats zijn gezakt. Play-offs gingen ook slecht, verloren van Vitesse, daarna verloren van Feyenoord en daarna ook nog verloren van AZ. We hadden een zware vormdip einde van het seizoen en elke wedstrijd waren er wel 2/3 basisspelers geschorst vanwege de limiet gele kaarten. :eek:
    Gelukkig wel de bekerfinale met 1-0 gewonnen van Feyenoord door 1 goede counter, dus volgend jaar gaan we Europees. :D

19. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Die gele kaarten zijn inderdaad erg vervelend. Ik had er in mijn laatste seizoen bij NAC ook erg veel last van. Vooral Stam en Engelaar pakte iedere wedstrijd een gele kaart, waardoor zij na een wedstrijd schorsing in de volgende wedstrijd meteen weer een schorsing opliepen.

Eindhoven wilde me hebben als manager, die baan heb ik aangenomen. De eerste en tot dusver enige wedstrijd tegen Den Bosch heb ik gewonnen: 1-0. Maar eigenlijk heb ik geen zin om met Eindhoven te spelen. Daarom heb ik een nieuwe gemae gestart met Fiorentina. Bij deze ploeg heb ik gelukkig iets meer te besteden :). Spelers die ik al heb gecontracteerd: Yegor Filipenko, Mika Aaritalo en Kasper Hamalainen, drie talenten. Verder ben ik nog aan het onderhandelen met Ajax over Davids en Huntelaar. Ook heb ik een bod gedaan op Alves, maar Heerenveen wilt niet onderhandelen. Marco Donadel zal ik waarschijnlijk voor een kleine vijf miljoen euro verkopen aan Ajax.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik bood 13 m op alves, toon zei heerenveen dat ze 16,3 wouden en bood ik 15. dat accepteerden ze. en meteen 2 goals_O_

Deel Deze Pagina