1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [PC] Football Manager 2008

Discussie in 'Games' gestart door Nitram, 26 okt 2007.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bij mij speelt Alves niet zo goed. In 2 seizoenen bij Heerenveen heeft hij in 50 competitiewedstrijden 11 goals gemaakt

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alves is wel heel realistisch nagemaakt in FM08 btw, bij mij verschijnt ie constant niet op de training en wil ten koste van alles vertrekken bij Heerenveen. ;)
    Hij scoort genoeg in mijn game though.

3. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij was hij ook boos geworden op Verbeek omdat hij hem niet Fiorentina wilde laten vertrekken. Maar ik ga denk ik meer werk maken van Huntelaar, wellicht dat ik Donadel, die Ajax graag wil hebben, in de deal kan betrekken.

4. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Rkc en had er ook veel last van, tot ik de beta patch installeerde en nu is het aanzienelijk minder.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben bezig met mijn eerste seizoen met Aston Villa.

Heb maar 1 speler aangetrokken, Steven Warnock van Blackburn Rovers, als vervanger voor Bouma, die ik simpelweg niet mag. ;)

Me ook rot gezocht naar een ‘’top-spits’’ die wilde komen, maar helaas waren er tientallen niet geïnteresseerd.

Inmiddels alweer bijna in 2008, en 14 wedstrijden lang ongeslagen gebleven, een evenaring van het record uit 1949 !

Jammer dat ik aan het einde van die reeks ineens tegen alle toppers moest spelen, anders had ik het record misschien wel verbroken.

Agbonlahor is de man trouwens, 13 goals in 17 wedstrijden geloof ik.

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    3 maanden onderweg nu met Leverkusen. Een klein transferbudget, iets van 300.000. Dit nadat ik had aangegeven dat mijn doelstelling was om voor continent. voetbal via competitie te gaan. Eerst wat spelers verkocht die ik niet kon gebruiken om mijn budget wat op te hogen. Daarna die finse speler gekocht, aaritalo. Mijn beste speler, Barnetta, werd uiteindelijk door de voorzitter verkocht voor €8,5 miljoen (zijn contract wou die niet verlengen, welke afliep in 2008 ). nog wat spelers verkocht en verhuurd. Daarna ben ik maar gaan inkopen, een keeper (Tschauner van 1860 munch), Sergio Peter van blackburn als vervanger van Barnetta. Sam van HSV voor linksbuiten. Mijn beste aankoop tot nu toe is de servier Burzanovic van rode ster voor €1,4 miljoen, is een AMC/AC staat bij mij AMC en heeft 4 wedstrijden gespeeld en 4 keer gescoord en 1 assist. Van Magdenburg in de beker met 3-0gewonnen en in de competitie gewonnen 2x met 2-0 van Frankfurt en Karlsruhe en 1-1 gespeeld uit tegen Werder. Tegen Bayern gespeeld thuis en dik kansloos met 7-1 verloren 8).

Wat wel vaag is: Ik heb alleen de duitse competitie geselecteerd, maar aan het einde van de transferperiode kreeg ik een Engels transferoverzicht en geen Duitse.

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    net echt een top wedstrijd gehad.

Ajax - Feyenoord. ik vreesde voor een nederlaag na een dipje en ik ben bang dat ik nummer 1 PSV niet meer bij kan halen.

maar na 8 minuten kwam ik op 1-0 Huntelaar (assist Sarpong die het heeeel goed doet bij mij)

na 40 minuten schiet een feyenoord van afstand naast en krijgt ie opeens een penalty omdat slory werd neergetrokken die niks met het spel te maken had.
    1-1 makaay

na 45 minuten kopbal op de lat Alves, rebound Alves 2-1.

50 minuten 2-2 Hofs afstandsschot.

55 minuten 2-3 Sahin kopbal.

dan breng ik Luque voor Suarez.
    5 minuten later luque gebleseerd, Urzaiz voor Luque en Heitinga voor Mateo na lichte blessure.

82ste minuut goal Urzaiz, afgekeurd:'-(
    er zat waarschijnlijk ook een luchtje aan want de assistent werd belaagt en 2 ajacieden kregen geel:confused:

93ste minuut schot Urzaiz op de paal, rebound Alves goal:D 3-3

edit:// champions league 2de ronde thuis 2-1 van Arsenal gewonnen:D:D:D

ik begon heel slecht en Arsenal kreeg kans op kans, 1-0 van persie met rust.
    2de helft speel ik 3-4-3 met suarez huntelaar rommedahl in de aanval en urzaiz als midvoor.

70ste minuut vrije trap huntelaar 1-1 76ste minuut huntelaar 2-1:D:D:D

maarja hoe moet ik nu de nul houden bij Arsenal...

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Met 'de nul houden' heb ik zelf ook altijd problemen. Soms ga ik wel eens bij een topclub op bezoek met als doel om de nul te houden. Vaak ga ik dan altijd verdedigend spelen, maar dit helpt nooit bij mij. Meestal wordt de uitslag dan alleen maar groter. Succes in elk geval en we horen graag hoe het afloopt :D.

Ben zelf bezig aan een valse start bij Fiorentina. In de voorbereiding ben ik ongeslagen gebleven (4x winst en 2x gelijk) en slechts een tegengoal gehad. In de competitie loopt het echter minder goed nadat ik de eerste wedstrijd met 4-3 had verloren bij Udinese ging ik in de tweede wedstridj op eigen veld met 2-0 onderuit tegen Palermo.

Vooral de wedstrijd tegen Udinese was me d'r eentje :D. Al snel kwam ik op 0-1 door Zarate, maar nog voor rust wist Udinese dit om te buigen na 2-1. Direct na de rust werd het zelfs 3-1. Daarna maakte ik 3-2, maar deze werd afgekeurd. Toen kreeg Stijn Schaars rood voor een gewone overtreding. Uiteindelijk schoot Zarate toch de 3-2 binnen en uiteindelijk was het in de 80ste minuut dat Semioli de 3-3 binnenschoot :D. Alleen in de 88ste scoorden zij, waardoor ik met lege handen bleef.

Ik ben wel duk bezig geweest op de transfermarkt. Zowel Alves als Huntelaar kon ik niet losweken bij hun clubs. Daarom heb ik maar voor Zarate gekozen, een jong Argentijns talent. Verder heb ik Schaars en Simons vastgelegd en nog een aantal talenten. Montolivo heb ik voor 12,5 miljoen aan Bayern verkocht en Gambarini vertrok voor 9 miljoen euro richting Amsterdam naar Ajax. In de winterstop ga ik denk ik nog een goede centrale verdediger vastleggen.

In de eerste ronde van de Euro CUP moet ik regen RC Genk. Dat leek me een makkelijke loting, maar als het zo blijft gaan als nu, duurt het Europees avontuur niet zo heel lang ben ik bang. Gelukkig is Mutu over een paar weken weer inzetbaar. :)

9. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik sta inmiddels 3e met Haarlem in mijn derde seizoen, waarvan het tweede seizoen in de eredivisie. Mijn topscorer (Poepon) wil zijn contract nog niet verlengen. Alle anderen zijn wel verlengd die dreigden af te lopen.

Stadion uitgebreid naar 4500 ongeveer, nou hopen dat Poepon zijn contract verlengt en kijken of ik in de winterstop een mooie plaats kan behalen, zit momenteel op 19-12-2009.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    God, ben gister in 1 wedstrijd alle 3 mijn verdedigende middenvelders kwijtgeraakt. De eerste die weer terugkomt van een blessure is er over 1 fucking maand. hier baal ik van want met deze tactiek ging het echt super goed!

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    nja ik ben van plan om 5-3-2 te spelen.
    ik heb overigens de titel vergooid. ik verloor van Feyenoord uit en thuis gelijk. en ik speelde tegen PSV gelijk waardoor ik nu 2de sta met 1 punt voor op feyenoord en 9 punten achter op PSV...

12. Koffiepad

Koffiepad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nogal nieuw met dit spel maar als je bij posities ga kijken staat er voor elke postie een soort van skill, zoals natuurlijk bekwaam, gevorderd. Maar weet iemand die volgorde?? Ik kom er niet uit namelijk

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is het bekwaam-->gevorderd--> natuurlijk. Dus je wilt het liefst een speler die natuurlijk heeft staan bij de positie:)

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben inmiddels aan mijn 4e seizoen bij Ajax begonnen. 1e jaar werd ik 4e waarna ik de play offs won en alsnog voorronde CL mocht spelen. In het 2e en 3e jaar ben ik kampioen geworden.

In de CL ben ik het 1e en 2e seizoen in de achtse finales gestrand. Het 3e jaar kwam ik tot de kwartfinale waarin AC Milan te sterk bleek, 3-0 uit verloren en thuis 1-0 gewonnen met 10 man. In de achste finale wel de vloer aangeveegd met Inter, 5-0 thuis en 2-0 uit gewonnen!

Mijn grootste en beste aankopen zijn Aimar en Mutu, doen het allebei super! Daarnaast nog enkele onbekende Brazilianen en Argentijen die het eveneens super doen. Een erg goed team inmiddels al zeg ik het zelf!

Inmiddels was Marco van Basten ontslagen nadat hij op de WK 2010 in de groepsronde gestrand was, ik besloot te solliciteren en ben nu tevens bondscoach \o/

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    de patch is uit!

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Jup! heb zelf al een tijdje niet meer gespeeld, maar denk dat ik patch ga downloaden en misschien een nieuwe game beginnen. Of verder met me oude game, eerste seizoen in de serie a met Verona.

17. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben echt heel veel vertbeterd. Alle kleine (en grote) bugs zijn eruit

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben ook weer opnieuw begonnen met ajax. En ik moet zeggen met de update speelt het een stuk fijner. Geen 4 afgekeurde doelpunten meer per wedstrijd, geen 20 schoten op de lat per wedstrijd en eindelijk druk kunnen zetten op de tegenstander.

Het gaat lekker met ajax. Enkele leuke talenten gekocht zoals guilherme, sidnei, breno en felipe. Heb ook nog van der vaart gekocht voor 15 miljoen.
    De eerste echte test tegen AZ was een zeer succesvolle zoals je kan zien:

Ook in de CL gaat het lekker. 2 wedstrijden gewonnen, 1 verloren. Ik moet door kunnen gaan in deze poule met AC Milan en olympique marseille en nog 1 andere vage club.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    az had meer balbezit en meer corners:p

moet je die patch zelf downloaden of wordt hij vanzelf op het spel geplaatst?

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In het hoofdscherm zit een button met updates.. Als je daar op drukt kom je vanzelf op de site terecht waar je de update kunt downloaden.

AZ had inderdaad meer balbezit en meer corners, maar toch win ik met 6-0.
    Ondertussen gaat het balbezit steeds beter, alleen tegen europese topploegen is het dan toch wel moeilijker voetballen. Tegen AC milan had ik bijvoorbeeld 56% balbezit en meer schoten, maar toch verlies ik met 2-0.

Deel Deze Pagina