Met 'de nul houden' heb ik zelf ook altijd problemen. Soms ga ik wel eens bij een topclub op bezoek met als doel om de nul te houden. Vaak ga ik dan altijd verdedigend spelen, maar dit helpt nooit bij mij. Meestal wordt de uitslag dan alleen maar groter. Succes in elk geval en we horen graag hoe het afloopt
.
Ben zelf bezig aan een valse start bij Fiorentina. In de voorbereiding ben ik ongeslagen gebleven (4x winst en 2x gelijk) en slechts een tegengoal gehad. In de competitie loopt het echter minder goed nadat ik de eerste wedstrijd met 4-3 had verloren bij Udinese ging ik in de tweede wedstridj op eigen veld met 2-0 onderuit tegen Palermo.
Vooral de wedstrijd tegen Udinese was me d'r eentje
. Al snel kwam ik op 0-1 door Zarate, maar nog voor rust wist Udinese dit om te buigen na 2-1. Direct na de rust werd het zelfs 3-1. Daarna maakte ik 3-2, maar deze werd afgekeurd. Toen kreeg Stijn Schaars rood voor een gewone overtreding. Uiteindelijk schoot Zarate toch de 3-2 binnen en uiteindelijk was het in de 80ste minuut dat Semioli de 3-3 binnenschoot
. Alleen in de 88ste scoorden zij, waardoor ik met lege handen bleef.
Ik ben wel duk bezig geweest op de transfermarkt. Zowel Alves als Huntelaar kon ik niet losweken bij hun clubs. Daarom heb ik maar voor Zarate gekozen, een jong Argentijns talent. Verder heb ik Schaars en Simons vastgelegd en nog een aantal talenten. Montolivo heb ik voor 12,5 miljoen aan Bayern verkocht en Gambarini vertrok voor 9 miljoen euro richting Amsterdam naar Ajax. In de winterstop ga ik denk ik nog een goede centrale verdediger vastleggen.
In de eerste ronde van de Euro CUP moet ik regen RC Genk. Dat leek me een makkelijke loting, maar als het zo blijft gaan als nu, duurt het Europees avontuur niet zo heel lang ben ik bang. Gelukkig is Mutu over een paar weken weer inzetbaar.
Klik om te vergroten...