1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

(PC/Games) Baldur's Gate 2 shadows of Amn

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 20 jul 2003.

1. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben dus fan van zowel Baldurs Gate en Neverwinter. Ik vind BG wel een stuk realistischer. In NWN is het allemaal een stuk lastiger gemaakt. Bv: In BG moest je echt een paar dagen in een town rusten, iets dat ik wel realisctisch vind. Als je echt een zware battle gevochten hebt, dan is het niet meer dan logisch dat je voor langere tijd rust nodig hebt. Bij Neverwinternights zeggen ze dat de tijd gecompressed wordt, maar toch voelt dat gek aan.

Verder moet je echt roleplayen, niet zoals op de diverse consoles. Ooit afgevraagd waar je in Final Fantasy die 99 potions laat? Precies geen ruimte ervoor. Of 3 armors meezeulen gaat ook niet, die dingen zijn toch zwaar?

De battles van NWN vind ik echt goed uitgewerkt, iets beter dan de BG series. Je ziet je character echt blokken, dodgen, parryen etc. Echt heel mooi gedaan.

Maar dat neemt niet weg dat ik consoels rpgs en hack n slash rpgs ook leuk vind. Op zijn tijd speel ik wel Diablo en FF, niks mis me. Soms wil je juist gewoon levellen en niet teveel roleplayen/nadenken.

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    @flekkie: heb je toevallig ook throne of bhaal gespeeld?
    en is die ook net zo goed als Shadows of Amn?

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk zelfs beter omdat je echt een hoog level kan worden. Maximaal 40 dacht ik. Als je dan een tovenaar bent ben je echt onoverwinnelijk! Er zitten natuurlijk heel veel nieuwe spells in en je hebt een grote dungeon waar heel veel schatten verborgen liggen.

Dit is een link naar een faq over TOB
    http://www.interplay.com/bg2throne/faq.htm

Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  4. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem eindelijk!8) Hij is zo vet! ik ben zelf een mage en heb voor de rest Jan, Viconia, SAREVOK!, Valgyar en Anomen meegenomen. Ik ga nu weer even spelen.:9

5. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de expansion nog niet, maar op Gamespot krijgt ie een 8.7 en gamespot is vrij kritisch als review-site dus daar kun je wel op afgaan denk ik.

6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tot nu toe vind ik de uitbreiding beter dan het origineel omdat je natuurlijk level 40 kan worden en je vindt veel nieuwe items zoals een +5 2handed sword die goed is tegen liches. Je kan in je pocket plane zelfs heel veel nieuwe items laten maken door een of ander ventje. Je kan bijvoorbeeld de flail of ages(die je al in elkaar hebt gezet in het origineel) upgraden zodat die 5 koppen in totaal heeft(origineel 3 )!:eek:

Deel Deze Pagina