1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC games met controller

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Beowulf, 10 mei 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben op zoek naar titels van goeie pc games die je ook met een gamecontroller kan spelen. Return to castle Wolfenstein vond ik een prachtig pc spel maar kon ik helaas niet met een pc controller spelen. Far Cry is heel mooi, maar is die met controller te spelen ?

    Ik vind dat een controller voor shooters zoals bijv. Halo of R63 gewoon prima kan. Zeker voor single player.
    Wie heeft ervaring met spellen voor de pc die ook (goed) met een controller te spelen zijn ?
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Elk racespel vind ik geschikt voor een analoge controller, met thumbsticks. Er gaat niks boven gericht sturen. Platform games zijn er ook geschikt voor. Shooters daarintegen vind ik toch echt iets wat je met een muis moet bedienen, ik ben er iig niet goed in omdat m'n reactietijd veel lager ligt.
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    fifa:) werkt ook heel goed
     
  4. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben meer op zoek naar shooters eigenlijk, omdat ik spellen als fifa ook op de xbox ps2 of gamecube kan spelen. Ik bedoel dus echt spellen zoals Far Cry of iets dergelijks die ik dan รก la Halo kan spelen. Ik heb best een goeie pc staan die alles wel goed kan draaien dus ik wil er eigenlijk eens goed gebruik van maken maar ik vind het toetsenbord zo onhandig om mee te spelen (shooters dan). De muis is wel handig, maar met controller kan het ook gewoon goed vind ik. Ligt beter in de hand.

    ps. ik kan niet uitproberen omdat ik nog geen pc controller heb, omdat ik niet weet welk spel ik ermee zou kunnen spelen. Vandaar deze vraag.
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Fifa speelt idd goed met een Sidewinder van Microsoft, shooters speel ik toch liever met muis en toetsenbord.. Voor mij alleen sport en race spellen met joystick.
     
  6. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    K'denk wel dat het mogelijk is om Far Cry met controllers te spelen, maar het spel is erop gebaseerd, dat jij snel kan reageren d.m.v. een muis.

    Wanneer jij dit dus speelt met de controller, zal de ai veel sneller zijn dan jou.
    Bij een shooter voor een console wordt de ai ook aangepast.
     

Deel Deze Pagina