1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Replay Eindhoven heeft sind kort ook (heel weinig) PC games.
    Misschien dat ze hem daar gaan verkopen.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat klopt, Crysis is daar vorige week ook binnengekomen....zodoende dacht ik er vandaag ook aan. Volle kaart + UTIII bij Replay = goedkoop een vette game scoren. Straks maar even de stad in om navraag te doen, hopelijk kunnen ze mij er eentje leveren :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm, alleen zit met een vet gaar probleem! De muis reageert enorm traag en houterig. Tevens ziet de game er voor geen meter uit! :eek:
    M'n pc trekt de game 100%, heb totaal geen last met framerate e.d. Game is ook in 20 sec geladen. Ik speel op de hoogste resolutie, maar op de laagste had ik dit probleem ook. De game ziet 'r uit als een '95 game.
    Waar kan dit aan liggen? Het is wel scherp, en loopt goed, maar 't ziet 'r enorm simpel uit. En hoe verhelp ik't muis probleem?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nice, GCShop heeft UT3 verzonden dus morgen kan ik eindelijk met het spel bezig, ik heb al een aantal jaren op dit spel gewacht, UT2004 vond ik nou niet echt geweldig en het werd bij de eerste dagen meestal alleen maar Onslaught of Assault gespeeld maar bijna geen Last Man Standing., kan niet wachten, dit spel ga ik echt 24/7 spelen :+
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan um ook waarschijnlijk vandaag ophalen ;)

    :+

    Ik kon de verleiding toch niet weerstaan. In mijn jeugdige jaren was UT (de allereerste) eigenlijk de enige game die ik op de PC speelde. Mijn broertje idem dito. Hell, het is zelfs de enige game geweest die ik zelfs een tijdje in clanverband heb gespeeld. UT 2003 vond ik persoonlijk een stuk minder, UT 2004 wel weer wat beter....maar van wat ik tot nu toe gezien heb van UTIII heb ik hoge verwachtingen van de game. Plus, ik hou gewoon van de UE3. Misschien is het een idee om dit met wat members van XBW onder elkaar te gaan spelen ? :)

    EDIT : Is er nog geen Centraal UTIII Topic in dit forumgedeelte ? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    die post was van gisteren :+, en UT2004 was gewoon UT2003 maar dan met meer en beetje beter graphics

    Maar er is een Unreal Tournament 3 topic ja op de Xbox 360 Games Forum.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in het 360 games forum, maar daar hebben wij toch niks aan ? :+

    Als jij het niet doet maak ik wel ff een topic aan hier ;)
     
  8. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag weet niet of ik het hier moet plaatsen zal geen andere weten.

    Bij call of duty 4(pc) heb ik vandaag de 1.2 patch geinstalleert en nu heb ik bij MP vakker dat me beeld stil staat en connection interupted.
    wat kan ik hier aan doen?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En jullie lullen lekker door over die game, maar mij even helpen is 'r niet bij? :eek:
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Kun je mischien even een screenshot maken?

    Ik zal eens kijken, ik heb een uitgebreider Tweaker handleiding gezien op Tweakers. Ik zal hem even opzoeken, mischien heb je er wat aan?

    Video Review Unreal Tournament 3
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  11. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een spel zoals frets on fire voor de pc? (En dan geen Up-Beat op Miniclip)
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Speelt hier iemand PES 2008? Zo ja, zijn er nog spelers die je echt MOET kopen?
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Flight Simulator X van me pa gekregen. Na een install van 15GB, en een patch van 200 mb nogwat eindelijk even gespeeld. En zowaar het is nog leuk ook8)
    Had het niet verwacht, maar het is best geinig om even een Ultra-light(meer kan ik nog niet:+) te pakken, en vervolgens stukje over miami vliegen.
    Als ik een vliegtuig kan vliegen zal ik wel eens wat screens posten:9
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Is flight simulator niet meer in de tweede wereldoorlog? Ik herinner me dat ik altijd Japanners moest neerknallen met mijn Wildcat:confused:
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het niet meer. Je hebt wel combat flight simulator. Maar in FSX zitten geen gevechten, wel andere missies.
     
  16. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had een vraag over Xfire. Toont de server browser in Xfire andere servers dan degene die verschijnen in de in-game server browser?
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan over welke game je praat? WoW, die displayed ook een aantal Private Servers als jij de lijst ge-edit hebt met die server erin.

    _0/
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had het over halo PC en halo custom edition. Men 360 is kapot dus ik ben dat weer gaan spelen. ;)
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Call of Duty 4 op de PC maar ik kreeg wat problemen dus heb ik geformatteerd maar ik had wel mn account op m'n externe harddrive.
    Nu heb ik m'n PC opnieuw geinstalleerd net zoals CoD4 maar nu krijg ik op elke server een punkbuster kick. Heeft iemand enig iedee waar dit aan kan liggen?
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hebben hier meer mensen de PC/Mac versie van Guitar Hero 3 ?

    Zoja, zin om keer online te spelen ? :)
     

Deel Deze Pagina