1) Ja, je kan met toetenbord spelen. Maar de PC versie is er voorlopig alleen inclusief gitaar. 2) Denk het niet, want deel 1 en 2 zijn er niet op de pc geloof ik.
Ja kheb punkbuster geïnstalleerd. Ik was al een nieuw profiel begonnen en toen ik toch nog even checkte was het probleem opgelost, thx anyway.
Ik heb nu mijn Samsung scherm aan mijn PC gekoppeld, en damn! wat een beeld geeft dat Echt geweldig! Ook heb ik een 2e scherm gekoppeld aan mijn PC. Weet iemand een paar games die Dual Screen gebruiken? En dan bedoel ik niet dan je het beeld versprijd ziet, maar gewoon heel wat informatie zoals map, ammo info etc op het 2e scherm.
Ja, ik zag het ook. Gears of War kon ik natuurlijk niet laten liggen voor €14,99, maar wel toen ik zag dat er ook nog eens €12 aan extra kosten bijkwamen.
Belde Dixons op om te vragen voor hoeveel hij in de schappen lag en de medewerker zei €32,95. Zou je hem denk je voor €14,95 mee kunnen nemen als je zegt dat hij op de site voor deze prijs wordt aangeboden? Ben benieuwd.
Nog meer mensen die Assasins Creed in de preorder hebben staan, of deze vrijdag gaan halen ? Ben benieuwd of mijn systeem deze game, al dan niet op low, zal aankunnen
Hoort deze vraag hier? Ik heb de demo van Audio Surf gedownload, maar er komen verdulleme maar geen gekleurde noten op me af. En dat terwijl ze zeggen dat ze rode, en daarna blauwe op me af zullen sturen. Het enige wat ik zie is dit: Let maar niet op de song die ik op dat moment afspeel. Het maakt niks uit op welke resolutie ik speel. ook bij andere liedjes (die je er bij krijgt) komt er niks. Ook blijft er dus de hele tijd 'respawning' staan
GOW voor de pc is echt de moeite!Heb je een aardige sterke pc,dan is het echt genieten van de graphics,speelt superfijn ook met muis en toetsenbord.
Als het goed is heb ik morgen CoD4, wat zijn ongeveer de system specs voor alles op het hoogste, alles op medium, en alles op low?
Mijn specs (onderin) kan COD4 sp alles op high met een reso van 1440x900 aan, met hier en daar een paar framedrops... maar over het algemeen gaat het op
Wat zijn leuke online games om te spelen? En dan heb ik het over games ZONDER install. MMORPG lijkt me wel lachen, maar ook die moet gratis zijn en zonder install. Iemand?