Yep, ik heb hem. Heerlijk SNES RPG sfeertje. Het is alleen meer een interactieve lange cutscene dan een game, maar wel zeer uniek.
Ik heb sinds vandaag een 360 PC controller. Werkt prima. Heb er namelijk ook Borderlands GOTY voor aangeschaft een tijdje geleden. Nu zou ik willen weten of er ook ergens een lijst bestaat, of topic op XBW, waar een overzicht is van games die met de 360 PC controller gespeeld kunnen worden. Heeft iemand een paar suggesties of een goede link? Bij voorbaat dank, want heb gisteren na mijn controller bestelling zitten zoeken. Op XBW kon ik alleen niet zo gauw iets vinden en van de informatie bij de game op online winkels word ik ook niet veel wijzer. Uiteraard koopjes, maar iets duurder mag ook wel.
Dude: Heb dit al eens in het wow topic uitgelegd, lang geleden. Ik ben gewoon niet zo handig met Google. Dus dan weet je het nu even. In elk geval bedankt.
Ik kan er ook wel beter mee overweg dankzij die makkelijke features van de laatste paar jaar. Je tikt een woord in en je hebt al een hoop. Het is alleen dat ik niet altijd tevreden ben met wat ik heb gevonden of denk dat het maar half is wat ik zoek. Ja, ook een stukje gemakzucht, maar dat is al lang duidelijk lijkt me. Edit: Wel The Witcher 2 met 360 controls! \o/
Hey Derp: Ik wist tot die lijst van jouw niet eens dat dat kon. Vandaag net voor het eerst met de GOTY van Borderlands gestoeid. Die had ik al eerder aangeschaft. Moet dat nou weer zo, vlak voor kerst. Een :b: Malt voor je Modder-Eter en een goed boek: Nul Uur! Goed voornemen voor mij: Aardiger zijn tegen Modder. Goed voornemen voor Modder: ???
Dat jullie met zijn allen een goed voornemen/uitdaging voor mij hebben. Jij pervert. Nvm. On topic. The Witcher 2 werkt prima. Net een achtervolging met een of andere draak gehad. Das nog eens was anders dan in Skyrim.
Ik heb pas een XPS15 gekocht van Dell. Graag zou ik hier ook wat games op willen spelen. Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie aanraders van de genres RTS en RPG, wat ik hier op kan spelen? Zelf ga ik Shogun 2 proberen, al zal die het vast niet goed trekken, maar wie weet. En zou de Star Wars MMO goed speelbaar zijn hierop ?