Bedankt jongens, Ik ga is even kijken wat het is, Weten jullie trouwens een soort van spel dat een beetje runescape/ wow achtig is? Het is gratis en ik ben de naam kwijt pff baal daar wel van zeg, Iemand enig idee? Alvast bedankt,
Ik begon met dit spel in de singleplayer. Toen dacht ik van "mwoah". Toen ik online dook, waren we opeens 50 uur verder (ik speel al een aantal maanden). Het leukste spel dat ik in 2011 heb ontdekt en het is nog gratis ook. Om de 5 races moet je 1 race spectaten, maar dat vind ik geen probleem.
Zijn er goede spellen op de pc met zwaarden en dergelijke? Het liefst een RTS zoals Shogun 2. In het algemeen lijken mij spellen die betrekking hebben op het oude China of Japan het leukst. Bij voorbaat dank .
Ik weet zo snel niet waar ik het anders kwijt kan, maar ik zoek een nieuw gaming toetsenbord. Nu is mijn oog gevallen op de Razer Blackwidow. Er zijn twee versie de normale en de ultimate. De ultimate heeft lichtjes erin en daar betaal je dan 40,- tot 50,- meer voor. Is dit wel de moeite waard? Of zou ik toch maar voor de normale versie gaan?
Als je voor een speciale gaat raad ik toch gewoon de G510 aan. ~80 euro via pricewatch/tweakers. Kost iets maar dan heb je ook wat. Zelfde prijs als een razer en betere kwaliteit/meer functies. Schermpje voor fraps/RSS feed/nieuwe mail (alert)/core temp, ventrillo kon er iets mee en bepaalde games gebruiken het en andere proggies. Lichtjes (instelbaar), knopjes, volume, anti windows key etc. Zelf ook toen rondgekeken maar razer is het toch steeds net niet. Heb ook een G500. Logitech.
Als iemand nog een leuke puzzel game zoekt raad ik World of Goo aan, echt een geweldige game, hele toffe sfeer en flink wat uurtjes speelplezier.
Het probleem is dat die van logitech niet mechanisch is. Daarnaast zijn de reviews over de Black Widow toch wel erg positief. Mijn probleem is toch voornamelijk zijn die lichtjes nodig?
Ik wil een nieuwe pc hale waar ik de pcgames van vandaag de dag lekker op kan spelen. Maar zou niet weten op welke site ik moet gaan kijke. Ik heb al een videokaart ( Radeon R6850 1GB GDDR5 Directx 11) dus weten jullie een site waar ik me eige computer kan samenstellen? En welke processor is vandaag de dag het best?