Heb zelf nu de Black Widow Ultimate een half jaartje ofzo en moet zeggen dat ie nog steeds goed bevalt. Typt lekker en de lampjes kun je instellen op 4 verschillende niveas, inclusief uit. De logitech G510 is overigens ook een prima ding, heb de G15 een jaartje of 6 geleden gehad, daarna de opvolger daarvan en toen nog een Wolfking en ik had bijna weer een G15 gekocht. Prima toetsenbord en het LCD scerm kan soms best handig zijn, vooral voor Ventrilo/Teamspeak.
Die Liara DLC schijnt wel goed te zijn geweest. Shadow Broker ofzo. Ok, aan mij heb je niets. Om de een of andere vreemde reden heb ik nooit de DLC voor ME2 gekocht. Wel voor de kutgame DA2. wtf @ mezelf.
Die 2 dus? Een maat had het ook nog over een andere, maar dat weet ik niet. Shadow Broker heb ik al eens uitgespeeld, maar ga het nu maar weer eens doen
Die twee hebben ook echt wat te maken met het verhaal, de andere niet zoveel. Al zijn die natuurlijk ook het spelen waard. Jup, dat werkt.
Anders koop je Genesis, dan heb je in 10 minuten de key story keuzes gedaan, en dat kan je dan weer gebruiken in deel 2.
Hmm ik kijk wel eventjes Wie weet komt hij binnenkort nog ergens in de aanbieding. Heb nog genoeg andere games
hoe fix ik dat ik met een wired controller op de pc kan gamen? De driver pagina waar ik op zit van ms is leeg
http://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/xbox-360-controller-for-windows#support Staat er gewoon op, hoor.
Sinds vandaag is Microsoft Flight uit, gratis. Meer dingen unlock je uiteraard door de spullen te kopen. Eens uitproberen, nooit zo'n simulator gespeeld maar lijkt me wel lachen.
Iemand die toevallig weet of op Mass Effect 3 een tijdslot zit? Anders moet ik even een Amerikaanse VPN opzoeken.