Is het ook, maar ik vind het geen sprong tov Guild Wars 2. Hier een paar screens (die ik niet op de hoogste settings heb genomen, dus oa geen AA) Spoiler Nu ben ik niet de beste virtuele fotograaf (ik ga op een random plek staan en druk op printscreen), maar zo slecht is dat toch niet? Mja, goed genoeg iig dat ik denk ik bijna 1000 screenshots heb genomen.
Ik heb Medieval II: Total War nog een geinstalleerd, in de hoop dat het nu beter zou gaan maar helaas. Het is vooral zoveel tegelijk. Zijn er hier wat TW veteranen die mij als beginner wat tips kunnen geven? Zeker voor de beginfase.
Mensen die van uitgebreide tycoon games houden moeten A-Train 9 zeker proberen. Dat ik die game zo lang links heb laten liggen zeg! Ik was vroeger verslaafd aan A-Train op de Amiga.
GW2 en Tera zijn beide mooi maar elk op hun eigen manier. In GW2 heb je veel sfeer terwijl Tera (in mijn ogen) betere combat en graphics heeft maar je mist sfeer. Tera voelt statischer aan en ook de questen zijn alleen maar kill/collect questen. Maar houd er wel rekening mee dat Tera al bijna 4jaar op de Koreaanse markt is terwijl GW2 nog geen jaar oud is.
Haha ik speel het nog met regelmaat nu weer begonnen met Third Age en word altijd gek met Very Hard/Very Hard tegenstanders altijd bakken met geld maar net 11000 ransom gekregen voor Saruman. Als beginner zou ik als factie bijvoorbeeld England, Denemarken nemen die zijn in het algemeen wat makkelijker. In het begin altijd troepen trainen en zo snel mogelijk rebellen dorpen overnemen. Verder is trade belangrijk, wegen bouwen en port en trade agreements starten met landen om je heen. Niet alle gebouwen bouwen, zijn er veel die niet overal nodig zijn en geld kan je vaak beter aan troepen besteden. Verder wanneer je in een rustige periode zit of een kruistochtje doet lekker steden plunderen levert veel geld op. Het spel is het leukst wanneer het wat moeilijker is want dan worden tactieken op battlefields belangrijker. Dus wanneer het te makkelijk word de settings wat hoger zetten.
Ik heb een hele tijd geleden A-train op de xbox gespeeld, arcade of indie, weet ik niet meer. Maar dat was echt zo japans, moeilijk en weinig uitleg, en zoveel mogelijkheden.. Is dat op de pc inmiddels een beetje veranderd?
Nog steeds wel veel mogelijkheden net zoals vroeger. Veel gebouwen die je kunt bouwen en je kunt zelf helemaal vanaf scratch een gebied opbouwen. Er is wel een summiere handleiding die je kunt gebruiken, maar beter gebruik je een handleiding van een ander forum. Daar had ik wel veel meer aan. Maar als je een half uurtje hebt gespeeld weet je alle mogelijkheden wel. Het heeft niet echt de sfeer van de game van vroeger, maar dat is ook wel moeilijk te evenaren. Jammer is wel dat je max 100 voertuigen kunt inzetten op je banen, het draait immers toch om het vervoeren van goederen waarna je een stad op kunt bouwen. Ook de prijzen vind ik best hoog, al zullen ze wel realistisch zijn. Ook kun je geen private stocks hebben, dus de overheid kan altijd goederen van je kopen ook als je dan zelf niks meer hebt om gebouwen mee te bouwen. Verder kun je bijna aan infinite geld komen door aandelen te kopen rond de 5-6 dollar en ze te verkopen voor 10-15 dollar. Sterker nog, je hebt die handel bijna nodig als je zelf een compleet gebied op gaat zetten.
Neverwinter Nights Online gaat in open beta om 6 uur vanmiddag trouwens, voor de thuisblijvers Geen idee waar ik de code voor de GT trailers vandaan moet halen dus dan maar zo. Morgen spelen dus
Iemand ook into company of heroes 2? ik in ieder geval wel, begin steeds beter te worden. Als je aan een beta key kan komen, dan zou ik de game echt gaan checken. Hierdoor een gedeelte van een online match, was erg spannend.
De mannen van Greanheart Games Ik heb de game in ieder geval gekocht, en hij is leuk! Nog best lastig om een goede game te maken Oh en ik zou de beta van COH wel willen spelen, maar heb geen key helaas.
Ik zet eraan te denken om Torchlight 2 te kopen aangezien ik MMO bue ben en ik niets interessant vind op de Xbox. Nog meer die dit spelen? Gisteren dus een tijdje de demo gespeeld (uitgebreide demo!) met een Engineer en een Embermage maar wat is een Embermage vet zeg, ik ga wel een guide volgen want je kan (zonder 'softmodden?' wat gezien wordt als cheaten voor online) niet je skills en build veranderen (vreemd eigenlijk) maar wat een heerlijke game zeg, ik heb hem daarna ook meteen via Steam aangeschaft. Uiteraard speel ik wel op Elite!! Vergeleken met Diablo 3 (Nog nooit Torchlight 1 gespeeld anyway)
@ vergelijking torchlight en Diablo 3 Toch mist het wat belangrijke punten: - franchise geschiedenis (verwijzingen naar diablo 1 en 2) verwijzingen naar games die veel meer hebben betekend dan Torchlight 1 - sfeer/ ziel ..... Torchlight 1 was wel vermakelijk maar ik zat veel meer in Diablo II dan in Torchlight 1.... Maarja my 2 cents Btw speelt er nog iemand Fear 3? das gewoon te awesome afgelopen zaterdag opgepakt bij de MM en ik geniet echt intens van dit singleplayer avontuur Eindelijk weer eens een spel met een echt sterke sfeer!
Ik heb D3 ook al lang niet meer aangeraakt. Overall conclusie is toch dat het de plank op de een of andere manier goed heeft misgeslagen!
Och ik heb me er destijds prima mee vermaakt. Maar bleef helaas niet lang genoeg hangen. Torchlight 2 moet ik nog aan beginnen. Wel gekocht ooit al.
Torchlight 1 vond ik nogal saai, daarom deel 2 nooit geprobeerd. Diablo 3 vond ik ook tegenvallen. Eerste twee delen nooit gespeeld. Deel 3 speel ik soms nog, maar dan alleen met vrienden. Momenteel speel ik de beta van Marvel Heroes (nog open beta tot vandaag 19.00 uur). Wordt een free-to-play mmorpg in de stijl van Diablo / Torchlight. Best leuk tot nu toe. Als je het spel voor de eerste keer speelt, heb je een keuze van vijf characters waaruit je kan kiezen. Andere characters (over de 20 tot nu toe) moet je kopen of je vindt ze in het spel zelf. Zo ook met alternatieve kostuums.
Vond dat ook wel jammer ja. Wilde een tijdje geleden die coop proberen, maar er is gewoon geen hond online. Misschien zegt dat ook wel wat, maar toch.