GTA IV ofcourse, foutje van Remcom00 en ik had weinig zin om te gaan mierenneuken. Vond dit toch wel minder nieuws om te horen vandaag: http://www.gamer.nl/nieuws/431992/games-for-windows-live-stopt-vanaf-juli-2014 Als eerste heb ik nooit problemen gehad met GFWL, ook al zie ik liever alle PC-games met Steam gewoon als DRM, maar ik heb nog enkele games, die daar gebruik van maken, waaronder Fallout 3, Batman AA, Batman AC en BioShock 2. Ik ga er van uit dat deze grotere games toch wel gepatched zullen worden zodat je ze kunt blijven spelen.
Laat ik het hier nog maar keer neerzetten want andere topic is dood en daar hoort mijn probleem ook eigenlijk niet. Heb MOH gekocht via de HumbleBundle actie. Nu wou ik hem spelen via mijn xbox controller alleen de sensitivity is veel te hoog. Gewoon onspeelbaar ookal zet ik hem op zijn sloomst, dat is het probleem niet. Heeft iemand dit eerder gehad en weet hoe je het moet oplossen?
Let op! Ik heb dit niet zelf geprobeerd alleen gegoogled... http://www.youtube.com/watch?v=8YRPqeTbxfA WISEGUY775 2 jaar geleden For xbox360 controller go into control panel/game controllers/properties and press the button your trying to assign and it'll tell you which button number it is, then im MoH controller settings switch the buttons for zoom to which button you wanted. Let me know if you still can't and I'll plug my 360 controller in and figure it out for you.
Ik snap geen zak van de technische kant van een PC. Ik heb mijn broertje mijn PC in elkaar laten zetten. Maar iedere keer als ik een spel koop moet ik een risico nemen of het spel fatsoenlijk draait of niet. Ik heb deze week 3 spellen gekocht. A Realm Reborn en Tomb Raider zijn grafisch prachtige spellen en die lopen als een zonnetje. Daar ben ik dan gewoon verbaasd over, want veel lelijkere spellen lopen voor geen meter. Dan kan ik alles op Low zetten, maar dat helpt niks. Bijvoorbeeld Alice Madness Returns. Deze week ook The Secret World gekocht, dan heb ik gewoon veel lag. Het mag grafisch niet eens in de schaduw staan van A Realm Reborn, maar toch loopt het niet. Waar dat dan aan ligt, ik heb geen idee.
Wat voor hardware zit er in je pc (processor, videokaart, werkgeheugen, moederbord, SSD/HDD)? En wat heb je er voor betaald?
Zijn er nog wat interessante games in de humble bundle van deze week? De titels zeggen mij vrij weinig.
Crysis uitgespeeld, pas een paar dagen geleden gekocht. Alles op max etc en ik heb vaak rond gelopen dat ik dacht van "omg dit is bijna foto realisme".. Maar dat einde van Crysis, hoe de fuck is dat mogelijk. Framedrops tot 20 of lager, en het spel gaat gewoon niet verder. MOet ik hem op low zetten om hem uit te spelen, DAFUQ!...
Haha herkenbaar! Had ik toendertijd ook. Zodra je op`t schip naar buiten gaat worden de framerates echt dramatisch. Mijn pc had het ook erg zwaar.
Klopt. De ene groep games werk beter met AMD kaarten de andere groep met Nvidia. Tomb Raider loopt als een zonnetje zegt ie. Dus neem aan dat hij een ati er in heeft zitten. Bij mijn Nvidia liep die kut.
Achteraf kan ik er nog wel om lachen, ik dacht eerst namelijk iets van "achja, alles staat op max en het is hier best druk op de boot".. Maar het volgende event werd gewoon niet getriggerd. Toen leerde Googl dat het verlagen van de settings de oplossing was. Toen maar op very low gedaan en toen kon 't uitspelen. Crysis warhead maakt 't gelukkig weer goed
Iemand hier bezig aan RTW2, net gister een beetje begonnen en heeft me positief verrast tot nu toe. Niet algemeen veel grote aanpassingen maar alles wel mooi gestreamlined plus het is heerlijk om te zien dat er 100 facties op de map rondzwerven. Verder mag er nog wel wat getweaked worden voor de battles, zoals morale/defense te laag is waardoor troepen van beide partijen te snel routen, maakt het tactisch toch een stuk minder.