1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik ben druk aan het spelen. Moraal is redelijk goed lategame, alleen early game kan je nog geen 50+ moraal units recruteren, waardoor het lijkt dat het te snel gaat. Als je later wat betere units gaat recruiten (of gebruiken in multiplayer), zul je zien dat de gevechten aanzienlijk duren, zelfs 2 keer zo lang als in stw2.

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Merkte zelf ook al dat je generaal toch zeer belangrijk ook was en een champion ook zeer kan helpen. Alleen de AI pakt dat nog niet echt op, maar ben inderdaad pas in het begin dus wellicht dat het beter word.

Vanavond na het werk maar weer even verder spelen

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als oude TW rot heeft Rome II enorm teleurgesteld. Het is simpelweg een rommeltje.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    En, leven jullie nog? :+

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Holy shit, wat een gestoord eng spel. 8) Super vet, ik kan me niet herinneren dat ik zo erg in m'n broek heb gepoept. Het is gewoon constant spannend en eng. :eek: Vooral in het donker als je alleen thuis bent. :+

Ook erg ongemakkelijk dat gevoel dat je niks tegen het kwaad kan doen. Normaal met games schiet je gewoon je geweer leeg op zo'n vijand, maar hier kan je alleen maar rennen, schuilen en hopen dat je genoeg batterijen hebt voor je nightvision.

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Moet je nu toch meer gelijk geven nu uiteindelijk gister dus echt begonnen aan de campaign Suebi op Hard, en wel veel ergerlijke dingen tegengekomen. Die graphics issue dat word vanzelf opgelost dus daar maak ik me niet zo druk om.

Eerst die CAI die is op hard nog steeds super makkelijk, geen factie heeft me aangevallen ondanks dat ik tussen allemaal warlike facties zit. Volgende keer maar op Legendary spelen denk want dit was gewoon jammer.

Dan de campaign politics snap er echter nog niet heel veel af, heb wel een generaal een suicide missie laten doen na dat hij probeerde één van me generals the vergiftigen. Verder mis ik toch erg de family tree, of tribe politics dus dat je met de landen om je heen dus een machtspel doet zeker zoals in Britain waar je de High King had.

BAI is hetzelfde als ik eerst zei, die gevechten zijn echt veel te saai en al dat geblob word je niet goed van. Voordat ik ook maar me eerste groep in flank positie heb is al 30% aan het routen.

Daarnaast dat vlaggen systeem is echt te dom voor woorden, staat er opeens in de middle of nowhere een vlag en de vijand rent gewoon direct op de vlag af dus kon hem van 3 kant flanken. Had op een veld bijvoorbeeld een vlag gebruikt aan het einde van de map dat de vijand bijvoorbeeld kan proberen langs je te marcheren (dus op campaign map langs je komen).

Aan de andere kant dit was altijd bij Total war games het geval, Empire en Shogun vond ik beide slechtere releases dan deze. Beide relatief weinig gespeeld en pakte weer gauw terug naar RTW en Mods, ik verwacht met wat snelle kleine aanpassingen en later mods dat ik hier veel tijd in zal steken.

7. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de total war spelers de Radious Mod blijkt al een grote aanwinst te zijn voor het verbeteren van de gevechten en de AI op de campaign. Ga het vanavond na werk even proberen en zal dan de bevindingen updaten, heb er een goede hoop in dat het een aantal simpele verbeteringen brengt.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Aan Outlast begonnen,.. game is inderdaad terrifying

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    plus- en minpunten?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Terrifying? Misschien in de eerste 20 min van de game, daarna valt het toch wel vies tegen naar mijn mening, als je het echt om de "scare" speelt. Amnesia A Machine for Pigs doet het toch wel veel beter.

12. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Voor de liefhebber heb ik een Rome Total War 2 Greek States Culture Pack (dus alleen dat Greek States pack)

PM me om de STEAM code te krijgen.

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Humble Bundle. Deze keer met Fez en FTL als > average games. Voor mij een insta-buy.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen Fez en Brutaal Legend had ik nog niet. Nu dus wel :)

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Amnesia A Machine for Pigs uitgespeeld. Het is toch wat minder eng dan de eerste Amnesia maar zeker een toffe game. Sowieso bijvoorbeeld de soundtrack in de game is gewoon zo tof. Het voelde een beetje aan als een soort Bioshock(niet exact) maar ik dat gevoel op sommige momenten in de game, wat zeker niet slecht is trouwens.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Als iemand zijn Steam code van Brutal Legend kwijt wil hou ik me aanbevolen. Dat is de enige game van de Bundle die ik nog niet heb. :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    pfff wat een bundle weer...gaat nergens over. Om de zoveel tijd koop ik er 1 en ik speel er eigenlijk nooit 1 :+

edit: code zit in je inbox modder

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Zeker Mark Of The Ninja en Fez proberen, Kevf. Beide echt geweldige games.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik wil dan eigenlijk eerst een controller met een lang draad zodat ik mijn laptop aan de tv kan hangen. Wat is een zo goedkoop mogelijke aanrader?

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Tweedehands wired 360 controller, de rest voor zo weinig geld is troep.
    Of een wireless reciever kopen zodat je een 360 controller aan je laptop kan hangen, maar die zijn los nogal lastig te krijgen.

Deel Deze Pagina