De game voelt behoorlijk verouderd aan, en iedereen ziet er uit alsof ie 60 is , het is wel vermakelijk maar je wordt behoorlijk in het diepe gegooid. Ik zou wachten dat ie een 10tje is ofzo, dan is het het geld wel waard
Ja en daarboven op Just Cause 2 Multiplayer!!!! Als PC gamer kan je dag niet meer stuk! en ook nog voor 2,99 op steam nu! (+ multiplayer = gratis!)
Van de ene kant klinkt de spanning leuk, dat als je personage dood gaat dat ie dan ook echt weg is (dat is toch zo?), maar aan de andere kant heb ik gewoon geen zin om iedere keer opnieuw te beginnen.
Ik wil DayZ standalone voor PS4 pls zal nog wel een jaartje duren voor hij uberhaupt uit Alpha is zeker
WarZ was inderdaad de ripoff van DayZ. Ik heb zelf aardig wat DayZ gespeeld het afgelopen jaar en ondanks dat het enorm buggy was, is het toch een van de beste games die ik heb gespeeld de laatste jaren. Ik ga de alpha dan ook zeker proberen.
Wie spelen er hier Hearthstone? Op 4 november heb ik de beta code ontvangen en sindsdien speel ik dagelijks met veel plezier. Er komt geen wipe meer tot de release, dus alle kaarten blijf je houden. Ik heb echt geen behoefte aan next-gen consoles als ik dit soort topspellen gratis kan spelen. Dit spel is zeker mijn Game of the Year, geen twijfel over mogelijk.
Mij leek het ook niks aan, totdat ik me ging verdiepen in het spel. Alle classes zijn ook perfect gebalanceerd.
Speel het zelf al een tijdje. Maybe binnenkort een thread over maken. Jammer dat mijn Scrolls thread niet hartelijk is ontvangen dus ik weet niet of het zin heeft om weer een thread te openen voor een TCG game hehe. Heb rond de 15 euro uitgegeven aan Arena. Nu beheers ik Arena goed genoeg om bijna winstgevend te zijn. Samen met de dailys verdien ik genoeg om oneindig arena runs te doen. Aan constructed ben ik nog niet begonnen. Ik ben daar te competatief voor en wil niet met een slecht deck spelen. Ik speel wel constructed wanneer ik betere kaarten heb. Hearthstone is best een goed spel. Alleen zijn er te veel RNG kaarten en OP Legendarys. Maar de base mechanics vind ik stiekem wel beter dan Magic the Gathering. MTG is heel traag en je loopt altijd het risico dat je geen lands krijgt. Hearthstone lost veel problemen op door zijn eenvoud.
Op 4 januari via gamersgate Gray Matter gekocht voor de pc. De betaling via ideal kwam niet door bij de site, maar het geld is wel van mijn rekening afgeschreven. Ik had gelijk een ticket aangemaakt en als bijlage een screenshot van mijn betaling. Nu, 3 dagen later, nog steeds geen bericht gehad. Er stond wel dat het druk was, maar 3 dagen is wel aan de lange kant. Veel te langzaam om er nog een keer ooit iets te kopen. Nu was het maar 3 euro, maar bij een duurder spel had ik ondertussen wel boos geworden. Iemand ervaringen met gamersgate?