1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor de gamers onder ons die net als mij UT3 willen spelen met de muis, hier dan de specs die je beestje minimaal moet hebben.

     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die systeemeisen stellen dus niet zoveel voor :eek: Mja ik denk dat ik UTIII toch oversla, ken een paar vrienden die de PS3 versie halen maar daar heb ik dus niks aan. Heb vandaag Supreme Commander gekocht, kijken of dat wat is :)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    had het gister gelezen bij Gamez aye, de Systeemeisen vallen wel mee maar dat was te verwachten nu hopen dat UTIII nog steeds in November komt voor de PC :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd de pc versie is de enige versie die volgens mij gewoon nog als eerste uitkomt.

    @Zero
    Maarja een PS3/360 versie van UT3 lijkt me 10x niks, UT speelt niet op consoles veelste hectisch die game. Vond ik al met Unreal Championship 1 en 2 op de oude Xbox. En UT is nog eens een stapje drukker, dus ik denk dat het op de consoles niks is... maar je weet idd maar nooit.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De PC versie lijkt mij ook superieur hoor (hoewel ik begrepen heb dat de PS3 versie ook muis + keyboard en bepaalde mods ondersteunt ?), maar het ging er mij meer om dat vrienden van mij voor de PS3 versie gaan bij gebrek aan fatsoenlijke PC. En aangezien ik UTIII eigenlijk alleen wilde halen om samen met directe bekenden van me te spelen, is het hopen op cross-platform tussen PC en PS3 gamers :+ Mja dat is wishful thinking (denk ik), dus vette pech voor mij ;)
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mmh ja das idd wel minder, hoop dat de 360 versie wel crossplatform gaat. Ik betwijfel nog steeds of de PS3 ooit crossplatform gaat krijgen, dit komt omdat ik denk dat Microsoft het niet leuk gaat vinden als hun concurrent iets doet waar de hun mee waren gekomen oftewel Microsoft heeft het crossplatform opgezet.

    Maar idd wel jammer dat die vrienden allemaal voor de PS3 versie gaan, maar als het echt zo is dat de PS3 versie met de muis en keyboard gespeelt kan worden, dan lijkt me het wel relaxt want met een controller werkt gewoon niet...
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ik vind UT wel tof hoor maar echt een überfan zou ik mezelf niet willen noemen....een leven zonder UTIII gaat wel lukken dus ;) Maar misschien als ik later wat geld over heb dat ik hem alsnog koop, mezelf kennende O-)
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En, beginnen je handen al te jeuken ? ;)
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Overmorgen komt de Call Of Duty 4 demo! :D
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De UTIII demo zelf morgen uitkomen volgens Robert Howarth van Voodoo Extreme :D.
     
  12. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dan eindelijk de demo van cod4,ben erg benieuwd :)
     
  13. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net per ongeluk mijn prullenbak van mijn bureau blad verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug krijg? Ik heb windows Vista home premium
     
  14. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik heb het al.
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier mensen zin om een keer samen Team Fortress 2 te spelen? Met headset?
    TF2 is zo veel vetter als je het met een paar gasten speelt. Dan kun je echt relaxed samen werken :)
     
  16. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Welke vette demos zijn er nu te downloaden en kan iemand ook de links erbij geven?
     
  17. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @zero,

    Heb jij enig idee hoe ik DMC 3 voor de pc op 1680 x 1050 reso kan zetten?
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Afgelopen zaterdag The Orange Box gehaald. Moet zeggen dat ik zelden zo´n origineel spel als "Portal" heb gezien _O_
     

Deel Deze Pagina