1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] GTA: Vice City - jullie oordeel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb m al een tijdje en dit vinnik ervan:

+ points:
    *leuke missies
    *motoren zijn leuk
    *leuke extra's
    *het blijft leuk door alle dingen die je kan doen.. kheb m nu een week en kspeel m nog
    *leuk dat je gebouwen kan kopen etc.
    *hijs te makkelijk en te kort... ik had m in 2 dagen uitgespeeld
    *kzie niet veel verschil met de ps2 versie.. ik vraag me af of er nou echt een jaar nodig was om m voor de pc te maken
    *je kan nog in te weinig gebouwen

ik zou m in totaal een 8.5 geven

EDIT: ik heb m gespeeld op
    : radeon 9800 pro, amd 2600+, 512 mb ram

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    :| ik wil ook een radeon 9800pro :p

maar over je hebt wel gelijk, alleen te makkelijk vind ik hem niet. Ik vind de missies nu toch wel vrij pittig worden :confused: GTA 3 is volgens mij een stuk makkelijker. Dat speel ik nu tenminste zo uit, dit wordt nog wel ff bikkelen...

3. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    die mp patch wordt gemaakt door een paar knutselende mensen he. En komt dus zeker niet officieel van rockstar ofzo. Maar ik dacht iets gelezen te hebben dat ze een patch gingen maken die vice city en liberty city met elkaar verbond, zodat je deze als 1 grote stad online kon spelen :p

hier kan je nog wel wat meer lezen over de gta multiplayer patch:
    http://www.multitheftauto.com

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je hem in 2 dagen hebt uitgespeeld: _O_

Maar dat is zeker alleen de main missies... dan heb je nog alle overige missies, die het spel er zeker een stuk langer houdbaar van maken: De politie- brandweer- en Ambulancemissies, de pizzakoerier uithangen, alle 100(!) hidden packages vinden (zeker geen gemakkelijke opgave), alle Kill Frenzies, en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Dat was met GTAIII ook zo; op zich al vrij veel missies, maar voordat je echt de volledige 100% van alle mogelijkheden hebt gehad, ben je wel ff verder.

En besides, gewoon een beetje door de stad cruisen, af en toe een carjackje plegen, de seriemoordenaar uithangen }:], daar kan ik me al uren mee vermaken :D

5. IK NL

IK NL Guest

ja vooral dat cruisen door de stad blijft meesterlijk, of gewoon in een gebouw staan en mensen buiten gaan snipen.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja, alleen het verhaal en de bij missies, de ambulance dingetjes enzo niet, maar die vinnik zo saai.

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem sinds gisteren, in 1 woord "Meesters"! Het spel is gewoon uniek aan alle kanten, geweldig gedaan. Heerlijk spel, 1 van de beste spellen in zijn genre! FF verder spelen, mijn handen jeuken :D

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een topspel, maar er zit altijd een nadeel aan die GTA serie, namelijk de verschrikkelijk korte speelduur. Ik heb het altijd na 2 dagen al weer gezien. De missies bieden te weinig variatie en het rijden op voertuigen blijft ook niet eeuwig leuk. Met een online optie of wat meer varriƫrende missies zou het spel een stuk leuker zijn..

9. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij heest een geweldige replay waarde, dus dat is dan wel weer leuk. En je hoeft geen missies te doen je kan ook gewoon op wat mensen knallen en dat maakt het spel leuk.

10. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    ook wel vet dat die 2 gasten van Miami Vice erin spelen(in blauwe FBI wagen)

Trouwens die filmstudio is relaxt he? :9

Zitten heel veel bekende stemmen in en ze hebben veel personages nagemaakt.

moet je maar is op www.imdb.com kijken en zoeken op Grand Theft Auto Vice City....moet je kijken hoeveel mensen daar staan 8)

11. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook net en ik moet zeggen dat dit toch wel een heel leuk spel is. Ik was eigenlijk niet zo gek van GTA3, maar dit is toch echt een stuk leuker (rijden op motoren = _O_ ) en er is volgens mij ook iets meer aandacht besteed aan kleine details bijv. dat je shirt dat wappert als je op je motor rijd. Trouwens de stad lijkt ook een stuk levendiger en wat meer echt een stad (ik weet niet precies hoe ik dit het best uit kan leggen, maar ik heb veel meer het gevoel dat het echt een stad is)

een woord: geweldig

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat vinden jullie trouwens van de muziek? Ik vind het helemaal geweldig dat ze echte bestaande nummers hebben gebruikt, sluit echt helemaal aan bij dat jaren '80 Miami Vice sfeertje :)
    Michael Jackson, Toto, Foreigner, 99 Luftbalon (8)), Bryan Adams, Run DMC, allemaal niet bepaald mijn soort muziek, maar wel helemaal in stijl met die foute Disco New Wave Shit die toen in was, ik vind het echt super :cool:

13. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens! Heerlijk die sound van die nummers, vooral 99 Luftbalon! Aaaaaaaaaaah heerlijk die tijd, echt meesters om dat soort nummers weer 's te horen!

*denkt terug.....

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    en er zit ook weer een soort chatterbox radiostation op, net zoals GTA 3. die gesprekken slaan daadwerkelijk nergens op, maar als je er naar luistert is het zoo grappig.
    'Pogo, the monkey'!!!:p:p

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik moet dan gelijk aan mijn jeugdjaren denken. Maar het beste blijft Mr. Zoo Wahahahahahahaha.......ik plas echt in mijn broek van het lachen om die gast.

16. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen een paar liedjes van het spel uit Scarface van Al Pacino, dit diet de sfeer van het spel wel goed. Scarface speelt zich ook af in Miami en gaat ook over iemand die van onder begint en zich langzaam omhoogwerkt.

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    JAAA!! die radio!!

ik stapte voor de 1ste keer in een auto, en meteen Billie Jean van Michael Jackson!!! ik werd gek!! :)

maar voor de rest had ik eigenlijk wel veel meer nieuws verw8, maaar het blijft natuurlijk een top-spel!!

mijn Pentium 3 933 MHZ
    Riva TNT 2
    128 MB RAM

draait hem veel vloeiender dan GTA3 gek genoeg... :)

18. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah bij mij draait ie ook vloeiender dan GTA 3. Ik vind VC best vet. Die motors zijn een leuke aanvulling. En de missies zijn ook leuk.

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    misschien ligt het aan mij, maar ik heb het spel volgens mij bijna uitgespeeld (de storyline dan) en ik heb al even lopen zoeken op het vliegveld, maar buiten van die kleine bestuurbare vliegtuigjes kan ik geen chessna vinden of iets anders om in te vliegen (buiten de helikopters natuurlijk) misschien kijk ik er over heen hoor, of zitten er gewoon geen vliegtuigen in het spel?!

20. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke gta 1 bij kazaa de echte is, ik heb hem nu al een paar keer gedownload en hij mist steeds een paar bestanden.

Deel Deze Pagina