1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] GTA: Vice City - jullie oordeel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sunshine autos heet het, gelegen tussen Little Havana en Vice Port. Links onderin dus zeg maar :)

Wat ook erg lonend is, is het verzamelen van auto's bij Sunshine Autos. Kan nu al een maximum van $ 6500 ophalen, ik kan alleen nergens meer zo'n rondrijdend golkarretje vinden.....

Wat ook een aanrader is om te kopen, is het huis helemaal in het noorden, dichtbij het stadion. Daar zitten heel veel garages bij, en er is een helidak (uiteraard met heli :cool:), én je krijgt de goodies van je hidden packages daar. Ook niet zo duur trouwens. Hyman Condo heet het.

Trouwens, hebben meer mensen moeite met het vinden van die hidden packages? Ik zit nu al flink lang in het spel, ken de stad op m'n duimpje zo onderhand, maar ik heb nog maar 40 packages gevonden.

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nu wel de story line uitgespeeld. eerst snapte ik na de bankjob ook niet hoe ik verder moest komen, maar die moet je doen: alles kopen en bij alle nieuwe dingen die je koopt krijg je wat missies die je moet doen. Na deze missies gedaan te hebben wordt je wel weer gebeld door een of andere ganstah.

Ik was bijvoorbeeld vergeten de missie met het binnen de tijd pakken van alle packetjes van de boatyard vergeten :p maar er staat ook nergen aangegeven dat je die nog moet doen ofzo :confused: iig na die gedaan te hebben werd ik gebeld door phil en na nog een stuk of 3/4 niet heel moeilijke missies zat het erop.

Waar je in een apache legerhelikopter kan vliegen weet ik ook niet, maar ik heb er screenshots van gezien dus het MOET kunnen. Nog even zoeken denk ik.

oja: ik weet niet of dit bekend is maar om 8 uur 's avonds gaat dat motorrace stadium open en kan je daar heeleeeeeeee vette races houden (hotring, destruction derby en met een moter allemaal checkpoints pakken (xtreme sports style)

Laatst bewerkt: 25 mei 2003
  3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Op zo´n golfkarretje kun je heeeeeeel lang wachten of mijn tip gebruiken. Bij de vuurtoren in Ocean Beach kun je in wat struiken een golfkarretje vinden. Hij is niet te zien en het is aan de waterkant dus pas wel op. Je moet gewoon in die struiken staan en op het knopje drukken om in een auto te stappen (of hoe je dat ook in pc versie doet) en Tommy stapt automatisch in.

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heet zo'n golf autotje : Landstalker dan?
    want van die lijst bij sunshine auto's heb ik alle autos behalve de bovenste: Landstalker

enne Johannus: die missie bij de boatyard heb ik al gedaan (met 1 schip, moet dat misschien met allebij?) en die bij de filmstudio, die van dat taxi bedrijf en die van de oorlogs veteraan.
    Ook die van de Malibu heb ik allemaal gehad en ik geloof dat er geen missies zijn bij de ijsfabriek. KEN IEMAND MIJ NU VETELLEN, WELKE IK NOG VERGEET?!?!?!?!

alvast bedankt

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De landstalker is een grote 4x4 jeep met houten panelen aan de zijkant, 4 deuren en een reserveband aan de achterkant. Om er een te vinden kun je met een andere jeep rondrijden (er verschijnenen dan meer jeeps in beeld) of je gaat naar de Dirt Track helemaal in het noorden van Vice City West waar er een staat voor een extra missie. Je kunt de missie doen en er na afloop mee weg rijden of je stapt in en dan weer uit om de missie af te breken en daarna weer in om hem mee te kunnen nemen.

De missie bij de boatyard hoef je maar met een boot te doen en er is 1 missie bij de ijsfabriek. Je moet met de ijscocar drugs verkopen aan 50 mensen.

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    bedankt, ik ga het glijk proberen

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Trouwens dit zijn alle missies die je kunt doen: Ken ( 4 missies), Cortez ( 4 ), Diaz ( 4 ), Vercetti ( 5 ), Kent ( 1 ), Phil ( 2 ), Love Fist ( 3 ), Mitch ( 3 ), Auntie ( 3 ), Umberto ( 4 ), Avery ( 3 ) en 5 telefoon missies (Assasination contracts).

Edit: En dan heb je game nog lang niet uitgespeeld. :)

8. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik mis the print in je rijtje, daarvan moet je die missies ook nog uitspelen, dan zou je een telefoontje van phil moeten krijgen volgens mij...

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    dat doe je alleen voor zo'n revenue ding neem ik aan? je hebt het iig niet nodig om verder te gaan en de verhaallijn uit te spelen. (nutteloze bezigheid dat nep ijs verkopen trouwens :p)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je hebt niet helemaal gelijk. Als je namelijk alle Properties koopt en daar de missie voor doet krijg je meer missies die het verhaal meer inhoud geven en op het eind krijg je een missie waarbij de Mafia je Properties overvalt en die moet je dan weer tegen houden. Het is trouwens ook nodig om de game voor de 100% uit te kunnen spelen. Maar dat is zeker te moeilijk voor je. :+

11. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Weet 1 van jullie waar je een blistra compact ofzo kunt vinden? want ik heb op die na alle auto's bij sunshine maar ik kan deze niet vinden:confused:

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kzat vast bij die missie met de radiografisch-op-afstand-bestuurbare helicopter. Hij gaat de hele tijd kapot :mad:

En als je een gebouw nog niet kan kopen, betekent dat dan gwoon dat je nog niet genoeg geld hebt of wat anders?

Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    @ Unrealmaster: De Blista Compact vind je voornamelijk in de arme buurten. Het wil nogal eens helpen om zelf met een goedkope wagen te rijden, er verschijnen dan meer goedkopere wagens in beeld.

@ [JeLL!e] HALO: Absoluut een van de k*tste opdrachten en het enige wat echt helpt is om gewoon heel veel te oefenen met een heli om de controls goed te leren. Je kunt dan het beste 1 van de 2 helikopters uit Vice City West gebruiken. Daarna is het supersimpel. En als je een gebouw niet kunt kopen heb je idd te weinig geld.

Helikopter locatie 1: Als je van Diaz Mansion de brug oversteekt naar VC West ga je rechtsaf (naar het Noorden) en volg je de weg helemaal tot hij op op een gegeven moment splitst en volg je de rechterweg (je komt dan langs een biker bar) en neem je de eerste weg links. Iets verder op die weg zie je een steegje aan de rechterkant waar je een brandtrap ziet. Boven op het dak vind je een politie helikopter.

Helikopter locatie 2: Zelfde weg als hierboven alleen neem je nu niet de eerste weg links,maar rij je rechtdoor tot je een brug over de weg ziet. Als je daar aankomt zie je links een trap die naar de weg over de brug leid. Ga daar heen en je ziet recht voor je het Eight Ten VCN gebouw. Aan de rechterkant vind je een deur die naar het dak leid waar de 2e heli is.

Als een helikopter er niet is moet je even weg gaan en weer terug komen, de heli is er dan weer.

14. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ja, die heb ik ook al gedaan en met 100 % krijgen ben ik natuurlijk bezig. Niks is te moeilijk voor mij.. als je dat maar weet. er gaat alleen wat tijd over heen omdat ik nu even geen zin en tijd meer heb :p Ik zit nu ergens tegen de 70 % aan en struin een beetje alle rampages en secret jumps/packages af. Ook wel leuk maar niet echt met een super vet doel voor ogen vind ik zelf. Wat nog wel een doel van me is, is om de apache helikopter te vinden die ik op screenshots heb gezien!! :p Oja, mijn playing time is 18 uur tot nu toe... Ik vroeg me af hoe lang jullie al aan het kloten zijn?! :p

nog een helikopter lokatie: je moet op de grens van little haiti en het kantoren complex zeg maar een sprong maken om bij een kleine, snel een zeer wendbaar helikoptertje te komen. Net zo een als in die missie van de film studio waar je foto's moet maken van het een of ander...

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Even mezelf corrigeren. :) Sommige gebouwen kun je pas kopen na het behalen van bepaalde missies en als je genoeg geld hebt.

@ Johannus: _O_ voor de mensen die voor de 100% gaan. Zelf heb ik een totaal van 49.34 uur aan playing time. En die Apache gevechtshelikopter komt vrij na het vinden van alle 100 pakketjes. En waar je hem dan kunt vinden is een kwestie van logisch nadenken. ;)

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    als je niet al 1 en al lood bent door die bepaalde mensen die daar rondlopen en maar blijven komen:p

17. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    FF vraagie, waar haal je die online patch dan?

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    www.multitheftauto.com maar volgens mij is hij nog niet helemaal af... je kan iig het nieuws lezen en al lekker warm lopen voor wat te komen staat :p

19. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    hier is ie te vinden: http://www.multitheftauto.com
    en de release zal eens dezer weken komen. dat wordt dus erg kick.

edit: post ik tegelijk met johannus, dubbelpost dus (johannus, hij vroeg het aan mij hoor:eek:)|:-

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    *Kuch* Politieuniform *Kuch* ;)

Deel Deze Pagina