1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] GTA: Vice City - jullie oordeel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    kijk, aan jou hebben we wat ;) :p

2. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    mwoa, dacht zelf eigenlijk aan iets anders:p

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Met "politieuniform" bedoel ik dat deze nogal eens wil helpen tegen een eventuele "loodvergiftiging" van overijverige Rambo wannabees. Snuggere. :p ;)

4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht zelf eerder aan groene uniforms. snuggere:p;)

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En hoe kom jij aan een groen legeruniform? Cheaten misschien :eek:

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind matig spelleke
    Niet echt veel verandering ten opzichte van deel 3

En Hoe kan je nou in ......naam een helicopter goed besturen :confused:

7. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon beetje vliegen, tegen auto's aanvliegen ;)

IK WIL OOK GTA VICE CITY! Kheb hem alleen nog bij me neef gespeeld op de PS2...
    :mad:

8. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ben misschien wel dom maar ik kan het niet vinden, wel stadion in noorden maar kan je me het dan ff uitleggen?

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    je moet dan weer een klein stukje die stad in en dan (circa 50 meter vanaf het stadion) en dan kan je een klein steegje in duiken... of je rijdt daar gewoon even zoekend rond en je vind eht gegarandeerd.. kan nooit lang duren

10. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kep em gevonden, tnx d00d

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    dat die apache vrij komt na 100 pakjes is niet waar trouwens.. ik ging er laats midden op de dag (in vice city he :p) in politie uniform eens rondneuzen en jahoor, daar stond ie. En ik heb nog maar een stuk of 30 pakjes ofzo (ben niet zo fanatiek)...

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    We hebben eigenlijk allebei gelijk. :p Ik kreeg hem door het vinden van de 100 pakketjes waar de Hunter de laatste reward is (plus een heleboel geld) en jij kreeg hem door de laatste story based mission uit te spelen. Het kan dus op 2 manieren.

13. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hebt hem vandaag gekocht en vindt hem echt UBERCOOL!!!
    Alleen khad nogal probleem met die mini helicopter, dat je die bommen moet droppen. Damn, vliegen is moeilijk.
    Maarjah khebt hem gehaald.
    Maarre ff vraagie: Waar haal ik een ander pak? Ik loop nu in die golf-outfit rond en ik haaaat dat pak!

BTW, die missie dat je op die golfbaan die gozer moet killen is ook kut, die Caddie's stuiteren te veel (ik het water in :mad:)
    Ubergame!

14. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ghaha, ik ging ook het water in de eerste keer met die caddy achtervolgen :p, maar een ander pak haal je bijvoorbeeld bij je hide out (ff door naar boven lopen in het ocean view hotel) of bij een winkel die ze verkoopt.

15. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    K dan, ik heb helaas nu al het hele eiland...
    Noujah, nog genoeg missies tegaan!
    Tis echt UBER!!!
    Ow, enne btw, wanneer kan je meedoen aan die races?

16. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan pas als je bij het stadion kan komen en dat als het 8 uur `s avonds dat de deuren daar open gaan.....

Ik heb nog iets leuks gevonden voor de mensen die het nog niet wisten.
    Als je met de Film Studios( ja die hete scenes ;) ) klaar bent, dan moet je is bij je grote villa( bij de letter V ) bij je bureau gaan kijken en op de muur :9

17. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    :p loze foto eigenlijk

18. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je hoe cool!!! Ik heb nu gewoon die villa van Diaz!!
    Ubervet!!
    Maarre, wanneer kan je een taxibedrijf kopen ofzo?
    Ik heb maar 2 packages :'-((ik ben heel slecht in vinden :mad:)
    Ow, waar kan je eigenlijk die showroom kopen en wanneer? Ik wil meedoen aan straatraces en dat schijnt op een bord te staan bij die showroom.

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    lees wat terug in deze tread, daar kan je iig antwoord vinden op waar the car showroom is (of is dat ook teveel zoeken :p). The taxi company is, grofgezegd, in little haiti

20. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook pas gekocht, echt weer een topgame!

Krijg alleen die demolition opdracht niet voor elkaar, wat een ***ding, die mini-helicopter...voor mij echt onbestuurbaar..
    Een opdracht met een heel hoog frustratie-gehalte :'-(

Die opdracht op de golfbaan..hahaha, ik heb gewoon eerst op m'n gemak alle caddy's een heel eind verderop gezet zodat de target er niet in kon springen.. Toen was het alleen nog een kwestie van sprinten, inhalen en meppen :D

De enige minpunten voor mij :
    -Ik was vergeten dat veel missies time-based zijn en daar heb ik een pesthekel aan.
    -Ik vind het jammer dat er zo weinig variatie zit in de bewoners van VC en dat de 'spread' van hen niet zo best is. Soms lopen 6 dezelfde mannetjes op een kluitje bij elkaar, enne....,
    hebben alle vrouwen op straat kunstheupen? Heh.
    Maar goed, niet dat dat megastorend is of zo.

Ik heb me al weer heel wat uurtjes vermaakt met VC, beetje cruisen op de scooter, hoer oppikken om de health wat op te veizelen (en haar daarna natuurlijk beroven), winkels beroven, pizza's bezorgen, racen naar het hotel om van de 2 sterren af te komen en de muziek is perfecto!

Deel Deze Pagina