1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] GTA: Vice City - jullie oordeel

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

1. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Mwah, op het vliegveld haal je supersnel hele lange.

2. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het niet meer

Ik krijg dat met die helicopter echt niet voor mekaar
    Ik heb ut nu wel voor gezien

Ik moet ook ramen slopen ofzo in winkelcentrum en lukt ook nie helemaal fantastisch

Sjaggo nu geworden
    hmmz ik ga maar eens slapen hehe
    tijd vliegt voorbij wanneer je je frustreerd

3. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem en hij is fantastisch, ik heb me nog nooit zo goed geamuseerd sinds ik deze game heb(als ik halo ertussen laat) alleen men eerste bug: in die missie waar je diaz moet beschermen ging ik men geweer ophalen en viel het hele spel plat :'-( . maar nu zit ik in een irretante missie met die kleine helicopters waar je dat gebouw moet mee opblazen, wat een stomme missie!!! Die missie in de golfclub is ook zeer irettant. Maar voor de rest is het een zeer leuk spel.

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Soms is het nodig om moeilijkere missies in een spel te doen die, die de uitdaging nog enigzins op peil houden (vice city is al zo verdomd makkelijk als je alleen de verhaallijn pakt iig). Dus dat deze missies door jou als IRETANT, IRRETANT of natuurlijk gewoon irritant worden ervaart is gewoon goed... oefening baart kunst is de slagzin voor jou :eek: :p

5. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag. Moet je het spel hebben uitgespeeld om dingen te kopen zoals de Malibu waarmee je winst kunt maken? Please een antwoordt.

6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, als je het huis van Diaz hebt gekregen door een missie te halen kan je stuff kopen.

7. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Alien, voor je antwoordt.

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    NP :D

Deel Deze Pagina