1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 10 okt 2008.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb net me nieuwe pc binnen.
    Maar krijg geen internet. Als ik naar apparaat beheer ga dan staat er ook bij netwerkadapters zo uitroepteken en "dit apparaat start niet Code 10"
    Ook als ik hem probeer bij te werken.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk in de bios of hij niet toevallig uitstaat, als die tenminste in jouw moederbord is geïntegreerd, heb je ook de drivers van de cd die bij je moederbord geïnstalleerd?

Als je dat allemaal hebt gedaan, en hij het nog steeds niet doet, ben ik bang dat hij kapot is..

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Na een paar keer vond die de driver wel. Dus hij werkt nu.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik merk het. :p

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uit de rechter speakertje van mijn laptop komt sinds vandaag om de zoveel tijd wat gekraak en getik wanneer ik niks van muziek of geluid aan heb, ook als de volumeknop helemaal uitstaat. Tijdens muziek afspelen is ie stil en komt er alleen zo nu en dan even wat geluid. De linker speaker werkt gewoon prima. Iemand enig idee wat dit betekent? Kapot of los contact?

Ik heb een Toshiba Satellite laptop, bijna 2 jaar oud.

Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Opgeblazen misschien? :p

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop het niet. Ik denk toch een los contact.. Als ik muziek afspeel hoor ik alleen de linker speaker, tik ik op de rechter hoor ik weer uit beide speakers geluid, tik ik er nog eens op gaat ie weer uit. 8)

Zou ik zoiets zelf kunnen nakijken? Ben bang dat ik hem bij Media Markt 2 weken kwijt ben ofzo..

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Tja je kan 'm wel zelf openschroeven, maar het nadeel van laptops is dat je alles van de onderkant moet doen, dus moet je een hoop schroefjes weghalen voor je bij de boxen aan de bovenkant bent :+

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hou maar rekening met minimaal 6 weken.

Ik heb een schroefje van het geheugenklepje in de Laptop laten vallen |:-

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Kan je 'm beter naar de PC boer om de hoek brengen, die heeft 'm meestal in een paar dagen nagekeken (hier althans wel :p).

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    /Mod Mensen, dit is de pc hardware helpthread. Deze thread dient om hulp te vragen als je problemen met je pc hebt. Heb je vragen over een nieuwe pc of onderdeel (wat geen problemen zijn) dan moet je die stellen in het vragen over nieuwe pc en/of onderdelen topic.

Bericht gekopieerd naar het goede topic btw - Pegas

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wie helpt mij even :+

Ik wil mijn 360 weer op mijn computerscherm aansluiten. De DVI ingang is al bezet door de PlayStation 3 en de PC zit op de VGA aansluiting. Nu moet ik een apparaatje kopen waar ik dus zowel de PC als de 360 op kan aansluiten en dan kan switchen tussen die twee? Correct?

Waar moet ik nu wat gaan aanschaffen? Totaal geen idee wat ik voor prijs moet verwachten dus wellicht dat iemand mij hier even kan helpen :)

13. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke uitgang wil je de xbox gaan aansluiten?
    VGA of HDMI.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ps3 stekker eruit, 360 stekker erin en draaien met die hap!

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    VGA ;) Zit geen HD op mijne. Heb zo'n kabel hier liggen maar de VGA aansluiting is dus reeds bezet ;)

Ja, zo werkt dat dus niet ;) De 360 is VGA en DVI is een hele andere aansluiting. Daarnaast ga ik niet elke keer achter mijn computer scherm de kabels verwisselen.

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
  17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Samsung 931BW heb ik :) Nog niet zo heel oud hoor.

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Op een monitor zit naar mijn weten sowieso al HD. Correct me if i'm wrong...Anders heette het geen Xbox 360 VGA HD AV kabel.

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Geen idee. Ik weet alleen (bijna zeker xD) dat DVI eigenlijk HD is maar zonder geluid. Mijn PS3 zit op DVI, het geluid heb ik elders geregeld en het beeld kan op 720p staan. De 360 zit gewoon met die kabel op de VGA aansluiting maar dat gaat dus nu niet omdat de PC daarop zit. Voorheen zette ik dan de PC op de DVI aansluiting maar met de PS3 erbij gaat dat niet meer.

Maar als dat apparaat wat jij hierboven gaf goed is voor wat ik wil, ben ik een blije jongen :) Bedankt.

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Uuh ja alle computer monitoren zijn HD ;)
    En ja, die schakelaar moet zijn werk kunnen doen. Dan moet je wel het geluid regelen, een oplossing hiervoor staat in de computer monitor thread.

Deel Deze Pagina