1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je al eens ingesteld dat Windows ook verborgen bestanden weergeeft? Misschien dat er ergens voor 35GB aan verborgen bestanden staat. Waarschijnlijk zijn dit allemaal tijdelijke bestanden of iets dergelijks.

    Oke, heb je ook Service Pack 1 of 2 geinstalleerd? En zo ook de Intel Chipset software?

    Had je eerst de software geinstalleerd voordat je de Bluetooth stick in je pc stopte?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    IK had eerst de software geinstalleerd, maar die was niet naar behore (je kon er erg weinig mee). Ik las op verschillende sites iets over Bluetooth Locaties, en dat Windows XP SP2 zelf een bluetooth programma had. Daarmee kon je wel de dingen die ik wou, maar niet met de software kunnen die bijgeleverd is. Op de Microsoft site stond dat ik daarvoor alles van de software moest verwijderen en windows zelf de Bluetooth-stick moest laten installeren. Ik dus de software verwijdert, en de stick erin gestopt. Vervolgens kreeg ik die melding.

    Ik wil dus .jad bestanden naar mijn mobiel sturen. Stuur ik die met de bijgeleverde software, krijg ik zodra ik dat op mijn mobiel accepteer een foutmelding dat er een applicatie fout is. Op verschillende motorola sites deden ze het gewoon in Mijn Bluetooth Locaties en dan Push Object.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  3. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de nieuwste intel chipset software geinstalleerd, maar nog geen SP 2
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha :).

    Als je nu de foutmelding wegklikt, ga dan eens naar apparaatbeheer toe, en klik op het 'onbekende apparaat' (Er staat een geel vraagtekentje voor). Dan moet je ergens klikken op 'stuurprogramma bijwerken'. Laat Windows vervolgens zelf zoeken naar de software.

    Oké, SP2 heb je in principe ook niet nodig. Vanaf SP1 heb je namelijk al ondersteuning voor USB 2.0. Staan er in apparaatbeheer nog onbekende apparaten? (de usb-controllers/hubs in dit geval). Het begint meer op een hardwarematige defect te lijken dan op een softwarematige fout. Want als je de chipset drivers hebt geinstalleerd, en je gebruikt minimaal Windows XP SP1 dan moeten de usb poorten gewoon werken.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  5. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    In apparaatbeheer heb ik geen onbekende apparaten en hij heeft verder ook geen conflicten met de usb-poorten. Erg vreemd :confused:
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik net gedaan. Ik krijg (gek genoeg niet meer de foutmelding die ik eerst kreeg dat ie Bluetooth-install niet kon laden) nu dit;
    [​IMG]
    Vrij normaal lijkt 't. Ik klik op automatisch installeren, wordt geinstalleerd en dan staat er deze in mijn Apparaatbeheer;
    [​IMG]
    Hier kan ik helemaal niks mee. Want ik kan nergens de Bluetooth service van Windows vinden... Ook programma's die Bluetooth nodig hebben vinden hem niet, en Mijn Bluetooth Locaties staat nergens.
    Ligt het nou aan mij? Of aan die stick...
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij staat er onder Netwerkverbindingen een Bluetooth netwerkkaart. Deze moet ik inschakelen, anders werkt het niet. Maar heb je in de taakbalk wel het Bluetooth logo staan? Van welk merk is het stickje eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2005
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope staat er bij mij ook niet, netwerkkaart en taakbalklogo. Het is sowieso maar een vaag stickje, kan geeneens een merk ontdekken, volgens Media Markt was het wel een goed ding.
    Ik ga morgen ermee terug, kijken of ik een andere ervoor kan krijgen. Ik zag wel een van Sweex voor 15€, is dat wat denk je? Of is een USB cable van Motorola toch maar een betere oplossing.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net even de handleiding doorgelezen van dat Sweex Bluetooth stickje. Dat ziet er verder goed uit. Zei zeggen dat je eerst de software moet installeren die op de cd-rom staat. Na de pc opnieuw te hebben opgestart kan je de stick aansluiten. Dan wordt hij door de software herkent :).

    Sweex heeft op dit gebied best goede producten prijs/kwalitatief gezien. Ik zou wel even goed nakijken of er nog software op je pc staat van het vorige stickje, en deze dan verwijderen.
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank.:)


    Heb hier wat problemen bij Outlook zodra ik het open. Ik heb McAfee gehad, nu Norton, maar bij Outlook moet nog ergens ingesteld staan dat McAfee alles doet scannen want ik krijgen achtereenvolgens deze meldingen zodra ik Outlook open (ook ene van MobilePhoneTools van Motorola:confused:);
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Het gaat dus om programma's die ik inmiddels verwijdert heb.
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mappen met jpeg-bestanden door windows xp op een cd-rw laat zetten, worden ze niet gelezen door mijn dvd-speler. Hij zou ze eigenlijk wel moeten kunnen lezen. Hoe moet ik ze erop zetten, zodat de dvd-speler ze kan lezen?
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij WMV bestanden met media player gaat na 1e filimpje,...de 2e etc... allemaal schokkend. Heel vaag. Alleen eerste dus perfect.
    Weet iemand waar het aan ligt? Ik denk mediaplayer...
     
  13. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    welke versie mediaplayer heb jij dan ? :)
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Michinho waar ben jij nou mee bezig? Greek Timmos heeft een thread gemaakt, verwijs je hem daar door naar dit topic. En stel je vervolgens een vraag welke versie hij van mediaplayer heeft terwijl dat in het andere topic allemaal beschreven staat. Ik neem aan dat je dat topic wel gelezen hebt? Of zie ik dit nou helemaal verkeerd?
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Zie je helemaal correct, en ik vind het minder erg als een topic gewoon openblijft, dan dat het nu dubbelop overal staat..
     
  16. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    sinds ik een update heb gedownload voor de nForce4,
    moet ik als ik de pc uit doe 4sec de uit knop in houden ook als ik de pc opnieuw opstart. eerst hoefde dat niet, weet iemand meschien hoe ik dat kan herstelen

    Edit: is al gelukt
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  17. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn geluidskaart (SiS 7012)
    Er komt nog alleen maar geluid uit het rechterkanaal.
    Ik heb sinds een tijdje met een kabeltje het geluid van mijn computer op mijn radio staan. Misschien dat het hieraan ligt, maar volgens mij hoort dit gewoon te kunnen.
    Ik heb al een ander kabeltje geprobeerd, geluid weer teruggezet op mijn PC speakers, balans gecontroleerd, nieuwe drivers geinstalleerd, getest in Win XP en 98 (dual boot ;))
    Maar nog steeds komt alleen het geluid uit het rechterkanaal.

    Zou het kunnen dat mijn geluidskaart kapot aan het gaan is doordat ik mijn stereo erop heb aangesloten??
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    geluidskaart stuk, kabel stuk, instellingen verkeerd staan.

    Hoe staat die op je radio ingesteld? Phono Aux of surround?
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stereo staat op aux, maar k heb het net nog ff met een koptelefoon geprobeerd (gewoon meteen op mn PC aangesloten, zonder mn stereo er tussen) dan komt er ook alleen maar geluid uit het rechterkanaal
     
  20. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan wezen,dat het stekkertje er niet goed inzit,of ie inderdaad stuk is gegaan,toen je ehm aan je versterker koppelde.

    Stond je comp wel uit,toen je de pc aansloot op je stereo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina