1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de pc aangesloten op een geaard stopcontact? Hier zou het aan kunnen liggen, maar ik denk eerder dat het aan de geluidskaart ligt. Is het een geluidskaart die op het moederbord zit meegebakken, of is het een losse geluidskaart?
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt, ik zal er wel even naar informeren. Misschien vraag ik hier later nog wel eens wat voor dit probleem. :)
     
  3. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb normaal naast start een kort stukje met snelkoppelingen, dat heb ik nog steeds wel en weet ook hoe ik die aan en uit zet. Maar daarin stond altijd bureaublad weergeven, die heb ik er perongeluk tussenuit gehaald, hoe doe ik die terug? Ik gebruik hem namelijk erg veel
     
  4. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Waaar kan ik het goedkoopste extra 512MB ram krijgen want ik heb maar 512 nu en mijn pc is nodig toe aan een upgrade.

    Aangezien ik nog geen PCI-E moederbord heb wat kost dan de 7800GS of een andere goede AGP kaart?

    mijn specs zijn

    P4 2.8Ghz
    512 ram
    FX5600

    EDIT: 7800GS is me toch ietsje te duur, wat is een goede vid. kaart voor zo'n 150 á 200 euri.

    Maar ik denk dat de 7800GS wel een stuk goedkoper is als ik jarig ben want eerder heb ik toch geen geld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2006
  5. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in precies het zelfde schuitje qua geheugen en grafische kaart.

    Ik denk dat die 7800GS wel een slimme zet is. Het is echt wel een top range kaart en sowiezo zijn goede AGP kaarten schaars. Ik denk dat het wel het geld waard is. Ik moet ook nog wachten tot Augustus en ik hoop dat ie dan wat in prijs is verlaagd, we shall see.
     
  6. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Lol ik ben precies een maand later jarig.

    Ik denk dat die tegen die tijd wel in prijs verlaagd is.

    Als de 6800LE nog niet echt verouderd is dan kan ik die nog altijd kopen. Hij kost nu maar 125 euri en kan NFS: MW gewoon alles op high draaien en die gast die het getest had had nog mindere specs als ik.

    Btw. die dingen kun je echt vet overclocken trouwens. Die gast had im in plaats van 3000 nog wat 9000 nog wat kunnen laten scoren in 3Dmark.
     
  7. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben me nu ook een beetje aan het inlezen met reviews enzo.

    Maar ik denk dat je beter iets meer kan uitgeven en dan voor een 7800GS gaan. Ten eerste je hebt shader model 3 en HDR enzo en ten tweede zal je er iets langer mee vooruit kunnen.
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Als hij rond de 200 euro hooguit kost rond september dan komt ie bij mij d'r in
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb normaal naast start een kort stukje met snelkoppelingen, dat heb ik nog steeds wel en weet ook hoe ik die aan en uit zet. Maar daarin stond altijd bureaublad weergeven, die heb ik er perongeluk tussenuit gehaald, hoe doe ik die terug? Ik gebruik hem namelijk erg veel
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    rechtermuisknop net naast de knop START => werkbalken => bureaublad
    even aanvinken en je bent klaar :)
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet, ik had een knopje, zo'n kleine naast de start knop, die gaf dat icoontje van bureublad, als ik daar op klikte zag je meteeen het bureablad, dus alle schermen van internet, msn en winamp minimaliseerden en zat ik gewoon mijn bureablad. Dat moet ik weer hebben.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb de laatste tijd vaak dat een internet pagina ff blijft hangen, en na een poosje weer door gaat (o.a. vaak bij gmail)
    Ik ben 100% Spyware vrij, kheb zo het idee dat het aan javascript in websites ofzo ligt, kan dat?
     
  13. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag meer RAM geheugen in mijn computer, alleen ik ben een n00b op dat gebied dus ik weet niet welke ik moet hebben. Ik heb wel op NoRRoD.nl gekeken maar daar zijn zoveel verschillende. Ook heb ik dat van ''Crucial Memory Selector'' gedaan maar daar staat mijn model computer weer niet bij dus wie wil mij helpen.
     
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.cpuid.com/cpuz.php

    Dan even posten wat er allemaal voor geheugen wordt weergegeven.
     
  15. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dan een venster met allemaal tabs '' CPU, Cache etc etc '' welke moet ik dan hebben?
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Memory??? :'-(
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Keek der overheen (A)

    [​IMG]
     
  18. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    PC2700 geheugen lijkt me dat. Geen DDR2, maar gewoon DDR.

    Kijk even wat goedkoper is bij die winkel; PC2700 of PC3200; allebei moet kunnen maar lees voor de zekerheid de handleiding van je mobo even.
     
  19. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb iets heel raars, namelijk als ik shift inhoud om een hoofdletter te maken komt er een onderstreepje/streepje en als ik de p typ krijg ik Deze Computer te zien.

    Ik zal even opnieuw opstarten om te kijken of het helpt.

    EDIT// opnieuw opstarten helpt blijkbaar niet. Waarschijnlijk een kutvirus of spyware.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina