1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kwam er een poosje geleden achter dat 2 van de 4 boxjes het niet meer doen. Ik heb de Creative Inspire 4400. Deze heeft een rear kanaal (2 boxjes) en een front kanaal (2 boxjes)

Het "rear" kanaal werkt in dit geval niet meer. Ik dacht dat misschien de boxjes waren opgeblazen, maar als ik de "rear" boxjes, in het front kanaal doe. Dan geven ze wel gewoon geluid.

De aansluitingen zijn alsvolgt; In mijn pc zitten een groene, blauwe en een rose uitgang (Jack ofzo heet dat toch?). Anyhow, de rose is voor microfoon, en ik gebruik dan altijd de groene en de blauwe. In mijn pc gaat een kabel met een groen en een zwart stekkertje. De groene doe in de groene en de zwarte in de blauwe. Hetzelfde geld voor de woofer. Op de woofer zitten een soort tulp ingangen voor de boxen. 2 zijn wit, en 2 zijn rood. Hiervan zijn een rooie en een witte front en rear.

Ik zou niet weten wat ik moet veranderen, echt alles in aangesloten zoals het altijd was. Het geluid kwam namelijk voorheen altijd uit alle 4 de boxjes.

Naar mijn weten zijn ook alle drivers geinstaleerd. Ik heb toevallig ook 2 van deze boxen setjes, en heb de andere kabel/woofer en boxjes al geprobeerd.

Iemand enig idee wat het kan zijn ?

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Welke instellingen heb je voor je "Land-instellingen" en voor je "Toetsenbord"? Als die toevallig gewijzigd zijn, kan je ook dit soort grappen krijgen.

3. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat had ik een tijdje geleden veranderd raar dat het nu pas komt..

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Paar opties:

1. Instellingen in windows zijn anders dan voorheen
    2. Instellingen van creative luidspreker instellingen staan fout.
    3. Drivers zijn corrupt

Heb ik ook wel eens met mijn creative geluidskaart en creative 7.1setje

5. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ff bij uw geluidsinstelling van windows zien of die daar niet op 2 speakers staat (meestal als die zich al veranderd - door update ofzo - dan zet die dat op hoofdtelefoon)

Wat steekt er in je roze jack? niets? want nochtans moest ik voor mijn setje de 3 stekkers gebruiken. Groen = Front Roze = Sub Blauw = Rear ofzo ergens iets... :D

Bij de creative AudioHQ eens gaan kijken naar de instellingen.

6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Meh, wel lastig typen zo. Kan ik mijn landinstellingen ergens resetten?

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Had je ze nog niet gecontroleerd dan, zoals ik net vroeg/aangaf? Staan gewoon allemaal in je Configuratiescherm...

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb het gecontroleerd, mijn landinstellingen staan gewoon op nederlands, mijn keyboard instelling ook, en verder heb ik vanalles geprobeerd.

9. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ctrl+shift?

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Werkt niet. Combinatie kende ik al. Wat trouwens vaag is, is dat het een tijdje weg was maar nu heb ik 't weer.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Keyboard instellingen op Nederlands? Dat vind ik juist een vage indeling. Ik ben QWERTY gewend. Nederlandse instelling is AZERTY dacht ik?

Configuratiescherm---> Landinstellingen --> Talen (tabje) --> Details --> Standaard invoertaal is dan toch gewoon Vereningde Staten?

Dat P intypen en dan deze computer krijgen vind ik wel een heel erg raar iets. Lijkt me dan ook niet dat het met de taal instellingen te maken heeft. Maar waar wel mee. Keine ahnhung.

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    Belgiƫ heeft azerty, NL Qwerty, DE Qwertz

13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Flinke Vlaamse Belg die een Azerty toetsenbord graag zou willen gebruiken of zie ik het verkeerd dat Azerty "voornamelijk" in Franstalige landen wordt gebruikt?

Zo niet; dan zal ik morgen mijn Belgische klanten even inlichten dat ze 400 Azerty-keyboards moeten kopen...O-)

14. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ja in Vlaanderen gebruiken ze ook Azerty, het verschil met het Franse Azerty zijn enkel de leestekens. En tja, tenzij dat bedrijf dat al gebruikt heeft, kans is klein, moet je ze best toch ff inlichten :p

15. SupahMaster

SupahMaster Guest

Hehe lol, het ene moment had ik dat probleem nog, en nu is het opeens weg. Wel klote. Maarja hopelijk kan mijn pa nog een keer wat verwijderen en verplaatsen van zijn oude bestanden naar zijn laptop zodat ik windows opnieuw kan installeren en of Vista beta 2 en ik mooi de volle 160 gig een keer heb.

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klein vraag + Probleempje

Ik heb hier een pc staan in de winkel, die moet worden gerepareerd. Het probleem was dat de muis flipt (deze gaat gewoon niet bewegen)

Ik kan me wel door windows bewegen met het toetsenbord. Nu moet ik wat instaleren maar daarvoor moet ik wat aanvinken. Weet iemand of die kan met het toetsenbord ?

17. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Aanvinken?? En je werkt in een PC-winkel??

Wat dacht je van TAB, Spatie, Enter en SHIFT+TAB??

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Sja, ben eenmaal niet perfect :cool:

Dankje :thumbs:

19. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Tegenvraagje...

Wat nou als je toetsenbord kapot is en je start de PC op en hij zegt "Press F1 to continue." :lol:

20. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dan prik je er een nieuw toetsenbord in :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina