1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoals hierboven staat dus. Maar die situatie is anders.

Er zat gewoon een muis in de pc, en die reageerde nergens op. Dus moest ik alles doen met het toetsenbord

Als het tobo het niet doet aan het begin omdat bijvoor je PS2 poort naar de knoppen is, dan prik je er gewoon een USB keyboard in. En bij sommige BIOS versies kan je het uitzetten, dat ie blijft hangen bij het booten als er geen tobo inzit. Maar dan moet ie het natuurlijk wel doen, anders kom je er niet in :cool:

2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoelde die: "al een andere muis geprobeerd?"

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn screensaver doet t niet in mijn Windows media edition. Voorbeeld doet t wel, maar schakelt niet na een bepaalde tijd aan. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik heb nu Windows Vista Ultimate Beta 2 nieuwste versie, en ik ben daar erg tevreden over, en het loopt heel lekker zeker met mijn 512 mb geheugen. Heb alleen wat vraagjes.

1. Ik heb het typprobleem dat ik eerder postte nog steeds, bijv, als ik de p indruk dat ik Deze Computer krijg, en capslock zorgt voor een ;, ik kan geen dubbele punt typen, als ik ; intyp krijg ook ook capslock aan, en als ik shift doe een streep enz enz.

2. Windows Vista zegt dat mijn documents en settings map van Windows XP leeg is.

BTW; xp staat op de C schijf en Vista is op partitie D geinstalleerd.

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen hier trouwens ervaring met AM2 processoren(met name de Orleans lijn) kwa performance bij programma's die veel vreten (spellen en developer programmas)?

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  6. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat probleempje had ik bij xp ook al. En op alt+shift rechts tegelijk drukken werkt ook niet. Maar de vista virusscanner heeft allemaal Java dingen gescand die infected zijn misschien ligt het daaraan.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, ik had het hele topic niet gelezen. Dus submitte gelijk dat ff om je snel verder te helpen. Maar blijkbaar bestond het probleem al langer.

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nouja toch bedankt. Maar ik vind het vaag dat het probleem ook bestaat als ik een nieuwe windows install. Misschien dat ik is even mijn toetsenbord eruit en erin plug ofzo.

9. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja java is dikke bucht qua virussen. helaas kunt ge soms niet zonder. Heb hier in XP ook regelmatig virusmeldingen in Java. Gewoon uninstalled en heeft iets java nodig dan heeft het pech. Gedaan ermee. Ik ben het beu geworden altijd die virussen erin. Dat ze de nest eens deftig schrijven.

10. SupahMaster

SupahMaster Guest

Btw als ik Windows Vista afsluit en de volgende dag weer opstart dan moet ik mijn monitor weer gaan instellen zodat ie niet extend zodat ie sneller draait.

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    SupahMaster, dit is een forum voor PC Hardware, en voor zover ik weet is Windows Vista geen hardware maar software. Graag ergens anders hierover te discussiëren.

12. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem met mijn muis die zomaar verspringt aks ik hem gebruik wat soms best irri is als ik een game speel vooral als ik een shooter speel dan springt hij en draait met char zo 15 keer om zijn as weet iemand wat dit is heb al geprobeert op usb ps2 aansluiting nieuwe drivers het gaat hier om de
    Logitech® Click!™ Optical Mouse

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    koop/pak een goede muismat met een duidelijke structuur. van bepaalde matten of de glanslak van een bureau kan een optische muis gaan flippen.

(voor zover ik weet)

14. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het eens proberen dankje voor je advies :)

15. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de laatste tijd last van een langzame computer.
    Ik zal het ff uitleggen, alles gaat normaal, maar na een willekeurig tijdstip gaat mn geheugen gebruik ontzettend omhoog en het CPU-gebruik stijgt tot 100%
    als ik bij taakbeheer kijk, neem explorer.exe 99% gebruik in,
    ik kan hem wel afsluiten maar dan gaat alles weg wat er op het blad staat en mn startknop verdwijnt ook, dus sluit ik de stroom maar weer af om de computer weer op te kunnen starten.
    kan iemand mij helpen? want ik ben eigelijk een redelijk tot een zware noob als het gaat om problemen van de compu ;)

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    dan is er een programma aan je klokje wat is aant werken, je virusscanner, je spywarescanner, mailchecker, update van een van deze programma's etc...

zoveel mogelijk bucht wat je niet gebruikt uitzetten (rechtsklik op icoon en exit) zoals de quicktime icoon, adobe reader etc etc

17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb alleen norton ,mn volumeknop en mn printer daarstaan. das ook niet bijzonder veel..

kan het iets van winamp zijn or something like that ? dat die de compu bugt?

18. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet meteen, maar dan zou ik zeker eens kijken voor spyware en virussen.

en heb je niet echt meteen een programma haal adaware ff af (gratis versie) en dan kan je al eens zien hoeveel spyware je hebt.

(begint nu niet allemaal van adaware is slecht etc... en dat programma is beter. 't is maar om te zien of het scan een resultaat weergeeft!)

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  19. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje
    soms (1 op 5x) als ik mijn computer aanzet, en het beeld bij het bureaublad is, blijft de taakbalk donkerblauw en kan ik geen reet doen. (behalve Windows Taakbeheer en dus opnieuw opstarten)
    weet iemand wat er aan de hand is???
    Help please :'-( :'-( :'-(

Laatst bewerkt: 26 jun 2006
  20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Agrees, sowieso downloaden en installleren mensen tè snel een programma als Hitman pro. Geweldig programma, maar uiteindelijk is dat ook troep (niet in de zin van spyware, maar je hebt in 1 keer een hele meuk programmas enz). Raad in principe Hitman ook niet echt aan voor de (onder) gemiddelde gebruiker. Simpel weg "te moeilijk".

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina