1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een probleempje met Macromedia Flash Player, de www.xbox360.com site, zegt dat ik die niet geinstalleerd heb, terwijl ik dat wel gedaan heb, en ja het is de nieuwste versie.

Ten tweede, heb ik het vage vermoeden dat mn pc onder de spy- en adware zit. Hitman Pro snap ik geen reet van en werkt dus niet, voor mijn doen. Wat kan ik het beste doen.

2. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    En je schakelaar?? het kan zijn dat je schakelaar niet meer helemaal 100 % is.. probeer eens een andere schakelaar?? misschien werkt hij dan wel goed :+

Download macromedia flash player opneiuw en instaleer hem opnieuw!

Hitman pro en niet snappen :confused: wtf! Start hitman pro... druk op start..en de rest doet hij zelf.. behalve als je iets moet instaleren...dan moet je Zelf iets aanvinken :) als je dat dan hebt aangevinkt gaat hij zelf verder???

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Mhh, nu ik deze thread toch zie staan, drop ik ook maar ff m'n probleem.

Ik zet normaal gesproken m'n laptop altijd op standby als ik hem eventjes niet gebruik. Maar nu ik het probleem dat het beeld op zwart blijft staan als ik hem weer aanzet. Ik moet hem dan eerst uitzetten (de aan/uit knop lang inhouden) en dan weer aanzetten om weer beeld te krijgen.
    Ik heb wel pas geleden SP2 (van windows XP) geinstalleerd en volgens mij is het probleem daardoor gekomen.
    Weet iemand een oplossing hiervoor??

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    En je schakelaar?? het kan zijn dat je schakelaar niet meer helemaal 100 % is.. probeer eens een andere schakelaar?? misschien werkt hij dan wel goed

Over welke schakelaar heb je het nu :) ???

5. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    De schakelaar om je pc aan te zetten :)

6. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk gewoon dat de voeding aan het doodgaan is. Probeer eens een andere voeding :).

7. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan even kijken of er nog wat software nodig is voor je laptop, chipset updates ed. Wat voor merk en type laptop heb je?

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gebeurt dit alleen wanneer je een in een programma bezig bent? Of is het dus willekeurig, ook als je niks doet in Windows?

Ik heb altijd m`n twijfels bij die zogenaamde 24+ uurs onderzoeken. Ik ken een redelijk grote tent die ook dat praatje verkoopt. Alleen stoppen ze wanneer ze Windows hebben geinstalleerd :{

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    had mijn zusje ook
    die heeft hem moeten repareren ofzo
    bij haar was er meer aan de hand dan alleen de voeding

maar ging ook om schakelaar

10. Frank.V

Frank.V HomeTheater

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook gewoon de stekker doos zijn ik had dit probleem namelijk ook daar doet 1 stekker van mijn stekker doos het soms wel en soms niet mijn beeldscherm viel toen ook de hele tijd uit....... maar ik weet niet zeker of 't daar aan licht, wanneer valt hij dan uit?
    tijdens windows of een spel?

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Oke ik zit met een probleem. Ik heb 2 cd-rom spelers. Een brander en een dvd rom speler. De brander is de Master en de dvdrom spelers is de slave. Alleen kan mijn pc de dvd rom speler niet vinden. :confused: De dvdrom speler zit er goed in en is niet kapot, want mijn pc kan in de Bios wel de Dvdrom vinden. :mad: Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

/Edit laat maar is al verholpen. :D

Laatst bewerkt: 22 aug 2005
  12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je in de BIOS de optie DMA uitschakelen voor je dvd-speler? Probeer dat eens.

13. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Yoww,,, ik had een vraagje en k wist niet waar ik het anders moest zetten...;)

ik wil onderdelen van me pc verkopen, et gaat over de AMD Atlon XP 2800+ ,+ cooler tot 3400+,,
    Moederbord Asus A7N8X-X
    en 512Mb ram ddr400 pc3200 MDT

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    wat is je vraag nu precies?

15. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel ik ervoor terug krijg:p

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou zeggen, de nieuwprijs en daar onder gaan zitten :).

17. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus alsk 175euro zouw vragen zouw niks teveel zijn?

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoef je niet aan ons te vragen stel je hebt m voor 185 euro gekocht en hij functioneerd goed dan kun je er 175 voor vragen maar als je voor 10 euro een nieuwe hebt.. tja dan doet niemand het.. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk het is altijd zo met alles: T´is wat een gek ervoor geeft.

19. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jah et zijn 3 onderdelen dusjah;)...;)

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, mijn probleem, paar maanden geleden kreeg ik blauwe schermen ( XP pro) en bios bleef resetten dus ik verving mobo en ram en video kaart wegegeven ( te oud voor mobo)
    maar nu krijg ik weer die schermen
    Eerst was het deze

en 10 minuten geleden deze
    sorry voor de beweging :) camera wou opeens de flits gebruiken... dus die moest ik uit zetten...

weet iemand de oorzaak of hoe het is optelossen?
    Ik heb memtest86+ of zo al uit gevoerd en de laatste bios en driver updates gedaan, van elk onder deel dat er in zit.

//edit:

Deze lijkt wat erger:

Laatst bewerkt: 28 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina