1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de Processor, voor 1 euro extra, veranderd naar 4000+ versie, in plaats van 3800+.

2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks dat je eigenlijk alles al besloten hebt: waarom geen Intel "quad" core (oftewel dual dual core :D), die 6600 is toch niet zo lang geleden ontzettend veel goedkoper geworden.

Edit: ik zie nu pas wat je er in totaal aan gaat uitgeven. Dus mijn advies/opmerking hierboven gaat dan sowieso niet meer op.

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Totaal gaat inderdaad wel even een zeer ruime factor 2 omhoog dan ja :p.

/edit; Valt nog mee, 266 dollar nu.

Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon ff een los vraagje:

Weet iemand wanneer de opvolger van die Logitech G15 komt

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    September geloof ik. Ik zit enorm te twijfelen welke ik wil hebben. Die nieuwe is een stuk kleiner maar volgens mij zit dat schermpje vast in het keyboard en logischerwijs mis je een zooi knoppen. Mja.. passen iig mooi bij m'n Revo.

6. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds ik mijn nieuwe PC heb (zie handtekening) een probleem: sinds ik de nieuwe drivers van de X1950 XTX (7.7 dus) geïnstalleerd heb, krijg ik telkens dat mijn PC opstart deze foutmelding:
    "toepassing MOM.EXE kan niet juist geïnitialiseerd worden. Klik op OK om de toepassing te sluiten". Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ligt aan die drivers. Drivers op opnieuw installeren of terug naar je vorige gaan.

8. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw drivers geïnstalleerd, probleem blijft. Ik had dit wel niet met mijn oude hardware... Terug dus naar de oude? Kent er iemand een goed programma om de oude drivers te verwijderen? Ik heb de oude niet 'deftig verwijderd', misschien ligt het daaraan.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Drivercleaner zou het moeten doen ;).

10. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een linkje? Op google zie ik zo'n 10 verschillende Driver Cleaners staan. Welke is het?

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    drivercleaner.net is het ;). Spijtig genoeg is het niet meer gratis (vroeger wel).

12. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, geen optie voor mij dus. Heb al genoeg geld aan de PC gehangen ;) Nouja, desnoods bel ik es naar de leveranier van de PC. Die weet vast ook wel wat.

Edit: na nu enkele keren proberen die drivers opnieuw te instaleren, weigert CCC nog altijd iets te doen. Blijft de foutmelding geven dat Network 2.0 niet geïnstalleerd is, terwijl die zeker geïnstalleerd is. Af en toe valt de PC dan stil, midden in een game, en krijg ik een foutmelding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout. Terug naar 7.6 dan maar?

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik weet niet echt goed in welke thread ik dit kwijt moet, maar om er een hele nieuwe voor te maken vind ik een beetje nutteloos.

Kent iemand een programma waarmee je direct vanaf je scherm kan filmen ? Dus bijvoorbeeld stukjes uit een game. Ik heb hier wel Fraps, maar die kan maar tot een aantal seconden opnemen. Ik heb stukken nodig die minimaal 5 tot 10 minuten kunnen recorden.

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    hee mensen,

sinds een maand is het zo dat als ik de computer wil opstarten hij luid begint te loeien en krijg ik in beeld te zien: CMOS BATTERY LOW en DATE EN TIME
    NOT SET. As ik hem dan opnieuw opstart gaat het geloei meestal weg en stel ik de tijd opnieuw in. De laatste tijd start de computer zichzelf soms uit het niets opnieuw op. Of dan begint de computer te loeien bij het opstarten en krijg ik geen beeld... zou iemand mij kunnen helpen? bvd

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Batterijtje dat op je mobo zit lijkt me leeg dan.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Even je moederboard type opschrijven en nieuw cmos batterijtje halen.

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik mijn Pc openmaak is de garantie weg...
    Hoe lang duurt het ongeveer voordat de comp gemaakt is?
    of kan ik het beter zelf doen?

18. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er dan zo'n stikkertje op je kast en zodra je de kast openmaakt dat stikkertje kapot gaat?

Zo niet gewoon open maken die handel.

19. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    ja zit zo'n stikkertje op, daarom.

20. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fraps geregristreerd daar kan je lang mee filmen en niet 30 sec

of ander probeer Screen Recorder.