1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan lijkt het alsof het is opgelost, maar nadat de Radeon een tijdje heeft staan draaien is het weer terug. 't Ligt dan echt aan je Radeon, niet aan je software.
    Maak je kast is open en haal wat stof van die ventilator ;)

2. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een dell vostro 1500 gekocht met vista. Nu heb ik nog 62 gb ongedefineerde schijfruimte over maar met de vista partitiemaker krijg ik die niet als een schijf. Hij zegt bij voltooien onvoldoende schrijfruimte maar er is voldoende. Ook als ik de helft doe van het aangegeven vrije deel zegt hij et zelfde. Kan ik dit ook op een andere manier doen?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een klein probleem met ultramon, ik heb dus 2 monitors de ene is wat groter dan de andere. (1440 en 1650 reso´s) En nu is die smarttaskbar op de grotere monitor té groot dan dat hij op de 1440 monitor is. Enig idee hoe ik dit fixe kan?

4. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van gehad. Heb op die manier 3 radeon 9800 pros naar de klote gehad. Had te maken met de hitte. Heb toen maar gewoon een andere videokaart gekocht.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet echt een hardware vraag maar ik heb geen zin om een nieuw topic aan te maken.

Ik heb gister nieuwe drivers geinstalleerd voor me videokaart. Maar nu werken CS en Wow niet meer. CS gaat gewoon terug naar bureaublad. En bij wow zegt ie het volgende: World of warcraft was unable to start up 3D Acceleration. Please make sure Directx 9.0c is installed and your video drivers are up to date.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Heb ik ook nog een vraagje voor jullie. Ik heb een Jabra Bluetooth headset. Mijn pc heeft ook bluetooth, kan ik dan die headset op mijn pc gebruiken? Wanneer ik probeer te verbinden dan vindt hij hem niet namelijk....

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Waar dient ram geheugen eigenlijk precies voor. Ik heb op het moment 2 gig in me pc zitten. Maar de prijzen zijn wel heel laag op het moment ik dacht ik koop dezelfde 2 gig er bij :)

Maar nou vroeg ik me af waar dient het precies voor en ga ik het verschil merken?

8. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede avond,

ik heb anderhalf jaar geleden een computer gekocht bij mycomp en nu wilde ik hem een keertje formateren omdat er zoveel troep op staat. ik kon de cdtjes met de drivers voor mijn videokaart wel vinden maar de eventuele cd met de drivers voor mijn moederbord niet. ik heb alleen maar een "User Guide". waarschijnlijk heb ik die ook alleen maar gekregen bij aankoop. is dit mogelijk? dat je bij de aankoop je moederbord niet hoeft te installeren?
    het gaat om een Asus A8R-MX moederbord.
    Is het ook mogelijk om mijn computer te formateren en dan zonder een cdtje ofzo hem gewoon weer op te kunnen starten? uiteraard het ik ook windows. alleen van dat moederbord weet ik dus niet. ik hoop dat iemand me meer kan vertellen

bij voorbaat bedankt,
    Phoubus

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    als je heel je pc formateert, moet je dus met windows cd je op opstarten, en weer xp instaleren, maar over die drivers, je moederbord bestaat niet op de asus site, er staat wel A8R-MVP maar geen -MX

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Met wat geluk hoef je geen drivers te installeren van je moederbord omdat Windows XP zelf al daar ondersteuning voor heeft. Maar aangezien je moederbord nog vrij "recent" is zal dat waarschijnlijk niet het geval zijn (tenzij je Vista hebt?).

Ook kan je best de drivers downloaden voor dat je gaat formateren en deze ff apart nemen. Want als je je modem hebt aangesloten via je netwerkaansluiting of USB aansluiting en Windows kent daar standaard het besturingssysteem niet van heb je wel pech.

Hier vind je wat er op je moederbord zit. Nu zou je naar de site kunnen gaan van elke fabrikant van een onderdeel, ookal ga je daar niet altijd een (of de juiste) driver vinden dus zal je wat moeten gaan googlen.

11. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke hartelijk dank, dan ga ik er veredr achteraan.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    als ik mijn pc opstart komt er elke x weer een pop up met nieuwe hardware gevonden: mijn dvdwriter.. maar dat ding doet het gewoon goed dus ik wil die irritante pop ups weg.. hoe doe ik dit?

13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van 2 naar 4 Gig zal je niet ENORM veel verschil merken, maar wel zeker verschil.

RAM is een soort van mini harde schijf die dient als buffer voor applicaties die je laadt, afspeelt, etc. RAM is dus enorm essentieel en één van de deciding factors van de snelheid van je PC. 2GB is echter al goed voor nu, en tenzij je Vista draait zou ik zeggen dat je niet nog 2GB nodig hebt, al is het altijd een zeer chille uitbreiding. :cool:

(Kijk btw wel eerst wat voor RAM je koopt, je hebt veel verschillende soorten en maten - Kijk ook of er nog genoeg slots zijn enz. Doe wat research.)

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Iemand bekend met het IHS probleem van C2D processors?

Heb een Scythe Ninja Mini met een Silenx 80 cm koeler er op en haal met stock speeds 70 graden stressed :mad:

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    kan ook gewoon foute bevestiging zijn. Met mijn stock koeler op e6750 zat ik ook stressed op 80 graden. Nu zit er een AC freezer op en zit ik tegen de 40.
    Maar denk dat dit een probleem is die je beter op GoT kan navragen.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heb de koeler (Ninja mini) er 2 keer op en af gehad met elke keer nieuwe rijstkorrel koelpasta. Even andere dingen uitproberen dus

dit is overigens mijn koeler.....

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd een naar probleem met mijn PC.
    Als ik een willekeurig spel speel, loopt hij op willekeurige momenten vast.
    Als ik dan kijk bij een programma zie ik dat ik 99% RAM verbruik, en alles loopt bijna vast, maar als ik snel alt+tab en even wacht, loopt het ram verbruik terug naar 76% ongeveer.

Ik heb een Nvidia GeForce 6800GT, Intel Pentium 3.4ghz,3gb RAM van Kingston, en een Intel moederbord.

Ik weet niet of dit een hardwarematig of softwarematig probleem is.
    Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt :thumbs:

18. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag mijn xbox360 op me scherm willen aansluiten.Ik heb de videokaart 8800 GTS 640 mb,daarbij zit ook een tulp aansluiting voor component kabels.Nou wilde ik graag mijn xbox hiermee aansluiten,weet iemand hoe je dat moet doen,en wat voor programma je nodig hebt?Alvast erg bedankt voor de hulp.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je videokaart geeft enkel maar output dus je gaat je 360 er nooit op kunnen aansluiten ;).

Je kan wel je 360 rechtsstreeks op je scherm aansluiten met die VGA kabel voor de 360 (dan gaan we hier verder) of als je een capture card/tv kaart in je pc hebt zitten kan je je 360 daar op aansluiten (dan zal het wel niet in HD gaan).

20. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mijn uitgang aan de achterkant van de pc is verot maar moet ik nu een geluids kaart kopen want deze zat geintert op het moederbord, maar nu zag ik dat mijn disk drives ook een audio uitgang hebben kan ik die niet gewoon gebruiken weet iemand dat ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina