1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil misschien mijn pc gaan verkopen ik weet alleen niet wat dat 2e hands waard is, daarom vraag ik het hier.

dit is wat er in/bij zit:

Coolermaster Centurion 5
    Coolermaster iGreen Power 500W
    Asus P5B-E
    Intel Core 2 Duo E6600
    2x1024mb PC2-5300/DDR2-667
    XFX Geforce 8800 GTS 640mb
    Creative X-FI Gamer
    WD 250 GB
    LG dvd Gdr-8164
    Samsung 20 inch 206BW
    En vista home premium

alles was dit jaar maart gekocht.

Laatst bewerkt: 22 dec 2007
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Groene stroom voeding? :+

Denk als je hem op tweakers zet €7/8/900 ofzo (door de monitor)

3. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zal wel een zelf regelende zijn zodat hij minder stroom verbruik ja. :D

Maar in die richting zat ik zelf ook te denken. thx

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja je zou even kunnen berekenen wat alles nu nieuw kost en daar dan 75/80% van ofzo?

Op marktplaats krijg je er trouwens meestal meer voor dan op tweakers. Omdat al die gasten op tweakers echt het minimale er voor willen geven. (Als je iets te hoog zit met je prijs maken ze je bij wijze van spreken af :+)

5. Shizzel

Shizzel Guest

Net zoals dat je hier minder voor je 360 games krijgt dan op Marktplaats ;). Komt gewoon omdat ze daar weten wat het zou moeten kosten, en op Marktplaats 'het wel goed vinden'.

6. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Dames, heren, I need some help:

Als ik mijn pc lange tijd aan laat staan, sluit hij soms vanzelf af. Er komt dan even een blauw scherm met foutenrapport, maar dat is
    direct weer weg dus kan niet lezen wat er staat.

Er is dan een fout in windows opgetreden, hoe kan ik dit verkomen want het is nogal zwaaar iritant.

Bvd.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik gok dat je PC te warm wordt, waardoor die afsluit. Ik weet alleen niet of dat icm een blauw scherm gebeurd of niet..

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Keer checken op Spyware etc.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ff een vraagje, wou net ff kijken of mijn hdd sata aansluiting had, omdat het moederbord deze wel heeft, mijn hdd had het niet, dus weer alles aangesloten, maar nu krijg ik geen beeld meer, en doet de muis het niet meer. Weet iemand hoe dit kan??

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kan onmogelijk spyware zijn.

Ik denk dat je drivers met elkaar in de knoop komen. Doe eens het volgende; Deze Computer --> Links in het menu Systeeminformatie weergeven --> Geavanceerd --> Opstart- en herstelinstellingen --> Instellingen ---> Systeemfouten --> De computer automatisch opnieuw opstarten uitvinken.

(Je kan er ook komen via Configuratiescherm --> Systeem --> Geavanceerd)

Dan blijft je BSOD (Blue Screen of Death) staan met een bepaalde fout code, schrijf die fout code op en google hem. Dan zou de oorzaak in beeld moeten komen.

Waarschijnlijk hebben je logboeken ook wel wat aantekeningen gemaakt;

Deze Computer --> Configuratiescherm --> Systeeminformatie --> Logboeken --> Systeem.

Zoek is uit welke fout ERG veel voorkomt. Het zou goed kunnen dat je dan achter de oorzaak kan komen.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ATI 3850 icm. Media Player Classic, ffdshow en Haali Media Splitter. Hoe zet ik de Hardware Acceleration aan? Want ik zie dat mijn CPU op 90% staat tijdens het afspelen van VC-1 materiaal. Lijkt me niet de bedoeling...

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Rechtsklik > Eigenschappen > Beeldscherm instellingen > Advanced > Probleem Oplossen> Hardwareversnelling

13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een probleem met me laptop elke keer loopt hij vast ik heb net Windows XP professional erop gezet. Het maakt niet uit wanneer het gebeurt of het is bij het opstarten al of als ik bezig ben daarna kan ik gewoon niks meer doen wie kan mij helpen om dit op te lossen?

Gr. Marciiano

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    weet iemand hier wat het aller eeerste asus moederbord is, want wij hebben een project op school, moeten we het oudste en de nieuwe wvan een bepaald merk vinden.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kapotte harde schijf?

Ik zou gaan voor het nieuwste moederbord van IBM. Het oudste moederbord van Asus is niet (erg moeilijk) te vinden.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Hij moet het volgens mij specifiek van Asus weten.

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Good luck :+.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    het moet echt van het merk asus zijn ja, als je van een ander merk wat nu ook nog leeft, een moederbord weet, dan zeg dat maar, ben toch nog niet verder gekomen als www.google.nl :p
    alles behalve foxconn en gigabyte kunnen

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Voor IBM(HEEL Levend) heb ik het voor je gevonden. Asus kan ik ook echt niet vinden via google. Zal morgen nog even een poging wagen op andere zoekmachine's. Moeilijke opdracht!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina