Andere videokaart erbij is leuk, maar of het echt nodig is voor films monteren.
Ik merk zelf met Adobe Premiere zeker wel dat 1GB net aan de krappe kant is (je komt dan echt geheugen te kort op een gegeven moment).
Ik heb er nu totaal 2GB RAM inzitten, dat is wel voldoende. 1,5GB zou ook wel kunnen, maar je kan er dan meteen beter 1GB RAM bijzetten, kost iets van €20,- op het moment.
Ik heb 3D Studio Max opnieuw geinstalleerd, diezelfde foutmleding blijft. Echter, deze foutmelding komt ook als ik mijn laptop normaal opstart (als die gewoon helemaal uit is geweest).
Ik had hetzelfde probleem net weer: Ik startte een videobestand op (avi) in Nero Showtime, ging die meteen herstarten. Er is niks te vinden in het logboek op dat moment, waarschijnlijk omdat het systeem zo abrupt herstart kan er niks naar het logboek geschreven worden. De vorige logboek dingen die ik had gepost zal dus wel tijdens het opstartten van Windows XP gebeuren.
Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn.. Is er misschien een programma waarmee ik alle drivers in één keer verwijder zodat ik ze allemaal opnieuw kan iinstalleren?
(Valt altijd te proberen)
Systeemherstel van Windows XP gaat niet, die optie heb ik uitgeschakeld.
Laatst bewerkt: 4 feb 2008