1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Arjan...

Maar ik doe het echt om de firewall en die firewall van Norton kan soms irritant zijn maar werkt toch het beste. Laat ik het zo zeggen hij houdt het meeste tegen.

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dus, ik krijg steeds read errors op adressen, dus ik denk dat mn ram brak is. Zit er garantie op zulke dingen?
    of moet ik een nieuwe kopen en dan de oude terugbrengen in de neiuwe verpakking ?

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe oud is je geheugen en van welk merk? Sommige fabrikanten geven namelijk levenslange garantie op hun geheugen :cool:.

4. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hier dus ook mijn probleem. Ik heb een 2 jaar oude computer P4 3.06 Ghz, 1024 Ram 160 Gig harddisk. Nu had ik dus gisteren Norton Antivirus "verkregen";) en geinstalleerd. Na de installatie probeer ik mijn computer op te starten, en alles gaat normaal totdat ik bij het blauwe scherm van "Gebruikersaccounts" aankom. Ik klik mijn account aan en het gaat wat langzamer dan verwacht. Ik wacht wat langer en uiteindelijk komt het hele scherm er wel en dergelijke maar alles gaat tergerend langzaam. Ook als ik dus nu Norton Antivirus wil deinstalleren ben ik al een half uur bezig om maar bij het configuratiescherm te komen en dat red hij meestal niet eens. Het lijkt dus net aslof de computer steeds heel even 5 sec denkt en dan weer niks doet. Mijn vragen zijn dus nu, ligt het echt aan Norton (Dat hij alle Ram gebruikt oid met een virusscan) of is er gewoon echt iets kapot? Gelieve snel reacties!

Alvast bedankt, Maximan

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst welke norton antivirus heb je? En uit een winkel ofzo?
    En het kan natuurlijk toeval zijn dat er wat met je computer is en dat dat niet ligt aan norton maar het kan ook de firewall van norton zijn? Ik hoop dat je hier misschien wat aan hebt, en anders weet onze vrind Arjan het wel.
    Tim

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Norton 2006, en nee niet uit de winkel;)

Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  7. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Als ie niet uit de winkel komt zou het goed mogelijk kunnen zijn dat er een virus in zat verborgen :eek:.

Misschien (als systeemherstel aan staat) even een herstelpunt terugzetten? Zo ben je meteen van de installatie van Norton af.

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nu cker achter dat het Norton is, maar in de veilige modus kan ik hem niet verwijderen, omdat ik computer in de veilige modus staat!:'-(

EDIT opgelost, systeemherstel is prachtig!

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat klopt, is erg irritant!
    Heb je al gekeken of je een systeemherstelpunt terug kan zetten naar een punt waar Norton nog niet was geinstalleerd? Let wel op dat andere software die je in de tussentijd hebt geinstalleerd, ook ongedaan wordt gemaakt!!

10. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet systeemherstel eigenlijk. Ik heb het al een aantal keer gebruikt, maar het verwijdert dus alleen de geinstalleerde software na het savepunt, niet de gedownloadde/geinstalleerde bestanden?

Laatst bewerkt: 27 okt 2005
  11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Systeemherstel komt verder niet aan je gedownloadde bestanden of aan foto`s, muziek en films etc...
    Het werkt alleen met software, van driver tot programma. Erg fijne feature moet ik zeggen :cool:.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    edit:/ Laat maar, het waren de stappen die Partition magic volgde :9 Volgende keer wat beter lezen :)

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zal mijn pc probleem hier ook maar neer zetten.

Als ik mijn pc aanzet en knipperen de ledjes van de dvd-speler en dvd-brander , ook de ledje van de HD gaat knipperen.
    En daarna gebeurrt er helemaal niets.

Korte druk op de reset.
    Ledjes gaan weer knipperen en dan pas hoor ik een piep van het moederbord.
    Monitor wordt actief en pc start normaal op !!!

Batterij Bios is vervangen , heb ook de voeding inmiddels vervangen.

Ben even naar de pc winkel geweest en gevraagd wat het probleem zou veroorzaken.
    Kreeg als antwoord XP.

Ben maar snel de winkel uit gegaan en zo'n achterlijk antwoord zit ik niet te wachten.
    Hoe kan XP het probleem veroorzaken als de BIOS nog niet eens is opgestart.

Heeft misschien hier iemand een ander idee of oplossing.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb een netwerk probleempje, wij hebben een nieuwe pc (celeron cheap ass internet pctje) van Qmotion......kreeg me pa bij ze abo van telefoon maar goed nu wil ik hem in het netwerk zetten, hij heeft sp2 en deze pc niet. Firewall uit, netwerk wizard eroverheen en hoppa hij zit in het netwerk........dacht ik, want als ik nou op het icoontje van andere pc klik krijg ik deze melding:

iemand oplossing?

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Controlleer even de volgende 2 punten.

1. Werkgroep , alle aangesloten pc's moeten de zelfde werkgroep hebben.

2. Zijn de mappen cq schijven wel gedeeld.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja anders zie ik die andere pc niet, en alle mappen zijn gedeeld

17. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook de Windows Firewall uitgeschakeld? Als deze bij mij aanstaat kan ik op geen mogelijkheid computers in het netwerk benaderen. Hij ziet ze dan wel, maar ik krijg dan dezelfde foutmelding die jij op de vorige pagina poste.

18. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    De laatste maand heb ik een raar probleem bij het opstarten. Als ik de PC aanzet komt er een hard lawaai uit. Ik heb de kast al opengemaakt en proberen te vinden wat het probleem veroorzaakt, maar heb helaas nog niks gevonden. Er zitten 4 fans in, maar bij geeneen zit er wat tussen ofzo. Bij de 4e of 5e keer opstarten maakt de PC het geluid niet meer... Weet iemand wat de oorzaak kan zijn? :confused:

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De Fan van de voeding misschien ????

20. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    of de fan van je processor...
    misschien dat daar een beetje stof tussen zit..
    kwestie van schoonmaken :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina