1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ boatfreak dat ziet er niet verkeerd uit. En de voeding is goed

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het probleem is ook niet weg gegaan door te scannen met Hitman, ik heb daarom besloten om mijn pc morgen maar naar de reparatie hier te brengen. Misschien is het een hardware fout of zo. Hopelijk heb ik hem dan maar weer snel terug.

4. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn harddisk ratelt sinds vanochtend als de neten.. 8)
    Er zit niks tegen aan ofzo, dat heb ik al gechecked.

Is 'ie kapoet?

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Er is een zeer kleine kans dat dat veroorzaakt wordt door overbelasting van een virus/spy-ware, maar 9/10 is die aan het sterven.

6. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb even een klein vraagje:
    Ik heb een Sony VAIO FZ11E en ik wil het werkgeheugen uitbreiden op de sony site staat dat het maximaal naar 2GB kan worden geupgrade maar nu is mijn vraag stel dat ik er 2 van 2GB in doe (dus in totaal4GB) werkt het dan niet of is er dan geen probleem?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    he jongens ik heb net een nieuwe laptop gekocht, maar als mijn de internet kabel erin doe maakt die geen verbinding. Mijn broer heeft heeft 2 weken geleden ook nieuwe gekocht en die deed de internetkabel erin en bij hem hadd die gelijk verbinding.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan er maar maximaal 2GB in totaal in doen, meer gaat niet werken. Je moederbord kan waarschijnlijk niet meer dan 2GB aan.

Vergelijk jou instellingen met zijne. Verander zo nodig.

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hallo,

Ik ga overstappen van adsl op kabel.

Ik heb een adsl modem router(4 poorts/100Mb), en een kabel voip modem (met maar 1 ethernet uitgang.

Is het mogelijk om de router functionaliteit van de adsl modem/router te gebruiken?? De router heeft geen specifieke ethernet ingang om als kabel modem te laten fungeren, dus ik zou de ethernet kabel van de kabelmodem in 1 van de router poorten moeten doen.

Ik dacht misschien heeft iemand t hier al eens uitgetest.

Kan het nu helaas niet uittesten omdat ik ook de tv aansluiting moet veranderen en het is vanavond TV avond voor de vrouwen hiero :confused:.

10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weleens een routertje gebruikt om t signaal door te geven, dan doe je de ethernet kabel uit de modem in een van die gaten (nummer 1 ofzo, of een willekeurige andere) en de kabel van de pc in n ander slot. Als het goed is werkt dat wel, alleen moet je even uitkijken met de instellingen. Je moet de DNS gegevens hebben van de kabelmodem, niet van de router. :)

/edit: maar misschien kan iemand anders dit even verifiëren.

/edit2:

een voorbeeld:
    Mijn modem/router beneden heeft het IP 192.168.200.1, mijn routertje boven heeft 192.168.1.1. Soms wil mijn pc nog weleens die router oppikken als DNS gateway, dat kan niet omdat alles via de modem/router beneden gaat. De router is gewoon een verlengstuk. Daarom moet ik als gateway 192.168.200.1 inknoppen.

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  11. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    moet ik dan de dns gegevens van de kabelmodem in mijn router invullen? Of wat bedoel je precies

12. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Schaamteloze zelfquote \o/

/edit:
    Die 192.168.blaatblaat adressen zijn trouwens interne adressen, maar dat is normaal altijd zo.

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Gateway van de router is dan het 'home' (x.x.x.1) ip van de modem

14. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    Ik ben al even bezig geweest maar om de 1 of andere manier kan ik niet mijn beide netwerk kaarten tegelijkertijd gebruiken. Ik kan dan of niet in mijn router of ik heb geen internet.

Onderstaand 2 plaatjes, graag wat advies wat ik waar moet invullen

Als ik het goed heb moet ik nr 5 invullen bij user defined gateway!?

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    nee je ip adres (nummer 3.)

16. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    mmm werkt toch niet zo 1 2 3... het is wel een adsl modem/router misschien dat t gewoon niet kan, een kabel modem aan een adsl/modem router hangen.

Ik heb echt van alles geprobeerd, maar goed, misschien vul ik wel de verkeerde gegevens cq vink ik de verkeerde dingen aan/uit.

Ik kan screenshots leveren van alles wat jullie willen, maar ik moet wel continue van kabel wisselen omdat ik niet mijn router én mijn modem tegelijkertijd kan laten draaien omdat ze dan geen van 2'n werken (ik heb 2 aparte netwerk kaarten, maar toch werkt dat dus niet).

PS ik heb trouwens een sitecom 214

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, ik denk dat ik mijn vraag hier wel kwijt kan :p

Ik heb van mijn vriendin de Sony Handycam DCR-HC19E PAL geleend, want die heb ik nodig voor school. Maar nu wil ik eigenlijk de filmpjes die ik ga maken op mijn PC zetten, zodat ik er uiteindelijk leuke filmpjes mee kan maken enzo. Maar nu is er een probleem. Ten eerste is ze de CD met de software kwijt, en volgens de site (http://support.sony-europe.com/dime...=DCR-HC19E&site=odw_nl_NL&odw_model=DCR-HC19E) is de camera niet compatible met Windows Vista...

Nu vroeg ik me af of er een manier/ander programma is die ervoor zorgt dat ik dus de filmpjes van de camera af kan lezen en op de PC kan zetten.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je al geprobeerd om gewoon de camera er in te drukken via FireWire en dan kijken of die automatisch de boel herkent?

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem via de USB kabel in mijn PC geprikt, maar hij doet helemaal niets :mad:

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Gewoon proberen met de software van de site, met wat geluk werkt het deel dat je nodig hebt wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina