1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niet de WRT54G kopen! Die laatste versies zijn gaar, koop liever de WRT54GL, die is weer linux based.

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Het is best nog een groot verschil: €52 of €36 voor iets waar ik niet zo snel het verschil zie. Doet die van €36 het niet goed voor xbox live enzo? Ik heb nu namelijk een prima Digitus router...het enige probleem is dat de xbox live verbinding er ongeveer iedere 20 minuten bij uitvalt..

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een WRT54G v3.1 en deze werkt perfect met XBL en PSN.
    Ook online gamen met de DS en PSP gaat zonder problemen.
    In de verschillende forums lees ik tegenstrijdige berichten over de WRT54G.
    De ene vindt het bagger terwijl voor de ander het perfect werkt.

Op alle internet aankopen zit 10 dagen zichttermijn , bevalt het niet kan je hem altijd terug sturen.
    Persoonlijk zou ik de WRT54G kopen bij Bol.com , daar kost die nu € 34,95 + € 1,95 verzendkosten.

6. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat ik dat maar doe dan. Op internetaankopen heb je idd 7 dagen afkoelgarantie. Hopelijk heb ik dat niet nodig. Is de firmware upgraden trouwens geen optie met dat ding?

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De firmware voor de WRT54G wordt gekoppeld aan de versie van de hardware van de router.
    Voor hardware versie 3.1 moet dan ook firmwire v3.1 downloaden en niet v7.0
    Dat is vragen om problemen.

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, Ik heb sinds gistere een nieuwe harde schijf erbij geplaatst van 750 gig (7200RPM 32MB) van samsung, nu heb ik het idee dat de harde schijf af en toe kraakt(meer de ratel kant op) en dan heel af en toe met tussen stoppen van ongeveer 1 seconden en dan stopt het voor aantal minuten, en gaat die weer verder met ratelen...
    Kan dit kwaad of hoe kan ik het verhelpen? want ik begin het vrij irritant te vinden

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm ziet hij wel stevig in je computer kast vast? Misschien trilt hij een beetje. En als hij echt veel lawaai maakt lijkt me dat niet goed... Dan is hij constant aan het zoeken, terwijl je dat met die nieuwe schijven nauwelijks meer mag horen.

11. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    De sinpoint is dat als het goed is, dat is een van de nieuwste op de markt en zou zo goed als stil moeten zijn. Check even of hij indd wel goed vast geschroefd is, en of je hem niet verkeerd om hebt hangen, dat scheelt ook in manier van lezen en in geluid maken heb ik gehoord.

12. jornoo

jornoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Radeon 9800 XXL, m'n videokaart, fan draait, stof weg, maar nog steeds streepjes :x Best kut, die kaart is dus naar de knoppen?

Als ik een nieuwe wil, waar zou ik die eventueel online kunnen bestellen en waar moet ik vooral op letten.

Alvast bedankt ;)

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je de kaart overgeclocked? Zo ja, de snelheden terug lager zetten. Anders eens zien of de koeler er nog goed op zit.

Als je een nieuwe grafische kaart ga kopen, dan moet je zien dat je er een AGP kaart koopt.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Geen garantie meer bij medion?
    Mijn lidl laptop heeft ook 3jaar :+

15. jornoo

jornoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks overclocked en uh ik heb die fan er nooit afgehaald :3
    enne ... AGP?

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vaak is d'r totaal geen koelpasta meer te vinden of is dat juist isolatiemateriaal geworden. Dat zou je nog kunnen fixen, maar denk dat je kaart echt defect is. Dan zal dat ook niet echt veel meer helpen. Mocht je het in de BIOS niet hebben, dan is een driver een mogelijke oplossing.

17. jornoo

jornoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen dus een nieuwe kaart zoeken. Behalve dat het een AGP moet zijn, zijn er nog dingen waar ik moet op letten? Ik dacht ik neem gewoon m'n oude mee en vraag iets ter vervanging van wat içk heb met een goeie rpijs/kwaliteit.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Geluidskaart gekocht! Het is toch de Creative Sound Blaster 5.1 usb geworden. Ik krijg hem echter niet aan de praat.

Mijn probleem:

Ik heb vlc en mediaplayer classic geprobeerd maar ze werken gewoon niet. Systeemgeluiden dus wel. Moet ik ergens iets doen met spdif of optical in mijn systeeminstellingen? Bij de kaart staat ie geactiveerd. Hele avond aan gezeten en geen resultaat :mad:

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    In VLC is er iig een setting die je aan kan zetten:

Volgens google:
    preferences ->advanced options aanvinken linksonderin, audio menu selecteren en win32 waveout selecteren.

En je kan in vlc ook ergens spdif forceren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina