1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het scherm wel gevonden waar je kan kiezen voor digital output als standaard, maar het probleem blijft dat slechts één jack gebruikt wordt voor output en 2 voor input (line in en mic). wanneer ik alledrie zou kunnen gebruiken voor output (ik weet dus niet of dit mogelijk is) dan kan ik mn setje daarmee aansturen aangezien per jack 2 signalen kunnen worden doorgevoerd.

Voorbeeld wat nodig is)
    Jack 1: Voorste 2 boxjes
    Jack 2: Achterste 2 boxjes
    Jack 3: Center speaker en de Subwoofer.

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je hebt spdif (en hdmi), dat is voor 5.1 geluid. Ik denk dat de headphones/stereo output uitgang gecombineerd is met spdif. Heeft je creative setje geen optische ingang?

Wel: spdif mini jack naar toslink kabeltje,

Niet: probleem.

//edit

The Aspire 8920 is the world's first notebook to feature built-in multi-speaker True 5.1 surround sound through six speakers.

Dus je laptop zelf heeft 5+1 speakertjes. :+:emo:

p.s. wtf moet je met een 18.4" laptop. Niet meenemen naar school/werk hoop ik.

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Had een klasgenoot met 20" laptop :+
    Maar dat was idd z'n PC voor zijn bedrijf :)

4. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van me heeft een strict NAT. Ik weet wel hoe ik de poorten moet openzetten, maar ik kan gewoon niet op z'n modem inloggen, niet via z'n IP adres, z'n Gateway en ook niet via een adres dat in een installatie handleiding stond. Hij heeft een Netopia Cayman 3346 modem. Het modem opnieuw aanzetten heeft ook geen zin. Hoe kan ik op z'n modem inloggen ?

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    .../ Uitvoeren > cmd
    ipconfig

standaardgateway opschrijven

Browser openen, standaardgateway intikken. Enter drukke

Zou het moeten doen

6. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Doet het ook niet, dat is juist het probleem ;)

7. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Je zit hoop ik wel bij hem thuis en via een kabel met zijn router verbonden? 8)

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit werkt ook niet ??
    http://screenshots.modemhelp.net/screenshots/Netopia/Cayman_3346/Login.shtml

9. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
  10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je het met een andere Browser geprobeerd ( Firefox of Safari) ??

Kan zijn dat gebruikte browser 192.168.1.254 ziet als een onveilige site en deze heeft geblokkeerd. !!!

11. Nick.Hoeven

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik ook al geprobeerd. Hij zegt gewoon: 'De webpagina kan niet worden weergeven' (IE) of "De server doet er te lang over te antwoorden' (MF)

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Meer voor de heb zegmaar (zag hem staan en had zoiets van die moet ik hebben :) ). Op zich kan ik hem wel prima meenemen met de juiste laptoptas (scherm is redelijk dun voor deze afmetingen en vergeleken met schermen van dit formaat bij andere laptops, maar had ik hem echt gekocht om mee te nemen dan had ik idd beter een kleinere kunnen nemen (e-pc ofzo). Wat ook heel vet is, het beeld is Full HD en er zit een blue ray speler op...zeker de moeite waard. En aangezien er ook een hdmi out op zit kan ik hem gemakkelijk via die poort aansluiten op mn tv (of via media center van mn xbox, om zo full HD films te streamen. Mooi spul iig.

Anyways, Ik zie net dat er ook een Express Card /54 op zit. Kan ik hier iets mee betreffende 5.1 geluid (zit idd ook 5.1 op de laptop wat redelijk goed is, maar die boxjes + dikke subwoofer zijn toch echt beter als ik er dan toch zit :) ).

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Er zijn wel express card sound cards geloof ik, kijk ff op de site van creative..

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik zit met een behoorlijk probleem.....ik heb hier een laptop staan waar ik windows opnieuw aan het installeren ben....alleen het probleem is dat tijdens het formatteren de stroom hier er uit knalde....gezien het feit dat de laptop een slechte accu heeft knalde de laptop er ook uit......

nu zie ik geen c partitie meer, athans...niet de oude.....wel nog een D en een E (door de eigenaar zelf aangemaakt met bestanden die hij wilde bewaren....op C stond alleen nog troep en de windows.....dit was op mijn aanraden). Als ik nu C wil formatteren knalt ie er uit....hij zegt dat de schijf beschadigd is.....

Iemand ervaring hier mee...?

edit: Nu formatteert hij met de optie "gewoon formatteren" maar na 2,5 uur staat hij pas op 30 % :emo:

Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  15. jornoo

jornoo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude TV tuner van het merk medion, heb em in m'n nieuwe pc gestoken. Nu lukt het me niet een driver te installeren, ik neem aan dat er gewoon geen is voor windows vista.

Kan dit kloppen? ;o
    Zoja, als ik een nieuwe zou kopen moet ik dan opletten dat er vista-comptatibele drivers voor zijn toch?

Edit: Ik poste dit wss in het verkeerde topic

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn laptop adapter maakt hoog piepend geluid is dit normaal en kan het geen kwaad?
    Ik heb mijn laptop bijna altijd aangesloten op de adapter en de adapter ligt op de grond.

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Kan kloppen, moet je ff op de medion site zoeken naar drivers. En ja bij een nieuwe moet je letten op vista drivers.

Heel hoog piepend? Dat komt door de stroom die er doorheen loopt. Sommige apparaten hebben daar ook last van, maar kan geen kwaad.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja klopt, dan zal het dat wel zijn.

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Beste,

Ik heb een vraag, mijn nieuwe laptop doet vrij raar (iets wat ik ook al had met mijn XP pc die ik nu heb weggedaan). Wanneer ik niet doe piekt mijn CPU verbruik toch iedere paar seconden naar de +/- 80%. Wanneer ik hem dus gewoon aan laat staan en naast windows geen programmas open heb dan zit hij constant ram in en uit te laden en mn CPU gaat volgens het taakscherm redelijk tekeer.

Ik merk dit zelfs in filmpjes dat hij eventjes hapert om de zoveel seconden hierdoor. Hoe kom ik er achter wat dit is? (het is iig niet een virusscanner, die moet ik handmatig aanzetten. Ik heb geen virussen volgens NOD32).

Taakbeheer van vista geeft aan voor de verschillende onderdelen dat deze programmas het meest verbruiken:

CPU
    WMPNETWK.exe verbruikt gemiddeld 7.89% van de CPU

Schijf
    WMPNETWK.exe leest met 10 dingen iets van 80.000 bytes/min
    Ook isass.exe en explorer.exe verbruiken af en toe redelijk wat in verhouding, maar WMPNETWK.exe het meest.

Netwerk

svchost.exe verbruikt hier het meest

Daarbij krijg ik (nu al, ik heb die laptop echt net) een foutmelding (wel vaker) "Windows-hostproces (Rundll32) werkt niet meer"

Wat gaat er fout?

Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  20. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een bug in je windows, denk dat het het beste is om even een herinstalatie te doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina