1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan maar heb nog steeds hetzelfde probleem
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je gedaan?
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb zelf nu ook een klein prbleempje öp mijn laptop. Als ik op internet een link aanklik zoals bijvoorbeeld hier op de frontpage, dan opent hij het venster in een nieuwe pagina. Dit was eerst niet zo. Ik gebruik overigens maxthon als browser. Weet iemand hoe ik dit weer normaal kan maken?
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wat @hoosie zij ga dan eens naar netwerkverbindingen, en dan zie je in het menu links waarschijnlijk wel instelling van windows firewall wijzigen staan. Als je hier dan op klikt kom je er ook!
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ja die heb ik meerdere malen uit moeten zetten dit is de foutmelding, en nieuwe pc is de andere pc in het netwerk waar ik in wil. Thuis is netwerknaam

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een stomme vraag, maar heb je op beide pc's de netwerk wizard gedraaid? Welke firewall heb je eigenlijk naast de Windows firewall draaien? En heb je die ook op de nieuwe pc geïnstalleerd?
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    die nieuwe pc heeft sp 1 met firewall en die qmotion sp 2 met firewall die is uitgeschakeld, met firewall zit in me router. Een NAT firewall dus.
    En die wizard thuisnetwerk gaf geen enkel probleem
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarschuwing: Dit is een plaatje; Klikken helpt niet. :p
    [​IMG]

    Waarom krijg ik deze melding steeds? ik kreeg het met mn oude ram, en mn nieuwe ram, beide 512mb, de een is 300 de ander 400
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  9. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Help!

    Ik krijg iedere keer deze foutmelding:

    [​IMG]

    ...Bij ieder venster dat ik open :'-( (internet explorer, verkenner e.d.), heel erg irritant! Het begint echter pas na een paar minuten internetten :confused:.. (of wat dan ook).


    Weet iemand wat ik moet doen om er van af te komen, ik word langzaam aan gillend gek!
     
  10. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vraagje heb gisteren van vriend een usb stick in mijn pc gestopt om liedje er vanaf te halen!

    En sinds dien als hij opstart staat hij minstens 3minuten met het beeld pentium 4 in beeld en begint dan pas op te starten!

    Hoe kan dit heb hitman pro 2 er al overlaten gaan maar niks helpt

    HELPPPPPPP!
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft niets met je geheugen te maken. DevDetect.exe is een proces van ACD Systems dat continu zoekt naar digitale fotobewerking programma`s van ACD. Blijkbaar treedt er in dat proces een fout op, dus schakel het gewoon uit :). Kan geen kwaad.

    @Gouranga,

    Heb je Spyware Doctor geïnstalleerd op je PC? Zo ja, verwijder dit programma eens. Volgens andere fora lijkt dit probleem o.a. te worden veroorzaakt door Spyware Doctor.

    @The Watcher,

    Je zou denken dat ie dan zoekt naar boot-apparaten? Kan je dat nakijken in het bios? Dus druk tijdens het verschijnen van het Pentium 4 logo op DEL of op F2, F10 enz..
     
  12. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Arjan:

    Ik heb gezocht maar dat programma staat niet op de pc, helaas.. Nog andere suggesties? :)
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, het is niet alleen Devdetect, het is mspaint.exe, photoshop, en diverse spellen. alleen ver anderd dat adres steeds, het ligt dus niet aan acd see :/
    ook kan ik niet meer cd's branden. De computer herstart steeds en mn bios heeft zich een aantal keer gereset.
    Due hoeveel garantie krijg je normaal op een mother board? ik denk nu dat de fout daar aan ligt.
    maar dit zijn de zelfde symptomen als het motherboard dat ik heb vervangen met degene die ik nu heb :mad:
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat verschilt per winkel/fabrikant, maar je mag er van uitgaan dat je er minimaal twee jaar garantie op hebt.

    Heb je dan hetzelfde merk/type moederbord genomen toe je het vorige moederbord ging vervangen?
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ram heb ik vervangen, moederbord niet
    sorry verkeerde getypt O-)
    maar goed, dan vervang ik het mobo ook nog nog wel, heb toch niets te verliezen. ( komt uit mei )
     
  16. Casper26

    Casper26 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Mijn vraag hoort eigenlijk in deze thread te staan:
    Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen. [Deel 5]
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2005
  17. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb last van dikgedrukte letters in windows... heel veel lettertypes zijn ineens dikgedrukt (bijv. onder pictogrammen, windows klokje, rechtermuisknopmenu). Het is best irritant en ik kan niet vinden hoe ik het weg moet halen!

    HELP!!!

    mvg, daniel
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat een .flac bestand is, en hoe je deze opend/gebruikt/....

    greetz wooly
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: al verholpen
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2005
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Een flac-bestand is een audio bestand. Je kan een flac codec downloaden zodat je deze bestanden kan afspelen, of je kan een tooltje downloaden waarmee je het bestand omzet naar mp3, wma of aac etc...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina