1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ProXi, 25 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij LORT: BFME krijg ik mun standaard resolutie niet(deze is aanbevolen door mun tft scherm)!?!? 1280x1024
    Dit heb ik vaker bij games, maar hoe kan ik dit oplossen?

    ik heb de 800x600 en de 1024x... en nog eentje, maar niet de goede. Deze heb ik wel nodig anders heb ik wazig beeld
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kwam vorige week precies hetzelfde probleem tegen. Op m`n monitor kan ik wel de aanbevolen resolutie van 1280x1024 instellen, maar voor m`n tv niet. Daar kan ik alleen maar 1024x768 kiezen. Maar dat zou aan het spel zelf kunnen liggen :).

    Probeer anders even de laatste videokaart drivers te installeren, of installeer deze opnieuw. Dat wil best nog eens helpen :cool:.
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vraagje over bios en voltages. Kan mijn cpu voltage niet hoger zetten dan 1.55 volt. Everest en cpu-z geven dan beide 1.6v aan. Maar 1.65 (en misschien zelfs tot 1.7 max.) moet toch makkelijk kunnen. Als ik bios update, zou er dan een mogelijkheid bestaan dat ik voltages wel hoger kan krijgen?
    cpu: amd 3500+
    mobo: a8n-sli
    geheugen: 2x 512 mb geil
    bios versie: 1011 (uit mijn hoofd :9)

    Kreeg in de overklok draad geen antwoord dus heb het hier nogmaals geprobeerd.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb je een tv die dat aankan dan? ;)


    @ ghost leader: kijk anders eens even op het doosje oid voor schermresoluties. Het staat er soms op :)

    @Geert: Bij mij gaan de voltages volledig automatisch mee (tot mijn voeding dus niet meer wil :mad:)
    Loopt op het moment stabiel op 1.63V. Verder kan niet omdat mijn voeding dat niet wil, blijf dus steken op 3800+ op het moment...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je bedoelt dus dat je gewoon blijft overklokken en dat je pc je voltages automatisch aanpast? Dat zou bij mij dan ook wel eens kunnen (1.55 in bios 1.6 volgens everest en cpu-z) Maar dat zou den meteen betekenen dat ik de 3000mhz niet ga halen :'-(

    edit:/ Voeding is overigens een Enermax 480 watt machinetje
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2005
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    het spel ondersteunt de 1280x1024. maar hij geeft het gewoon niet aan in het opties menu :confused:
     
  7. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt heul vaak aan het spel zelf! Vaak is er dan wel een fix voor te vinden, door het even in te vullen bij een .ini bestandje. Google ven op "Battle for middle earth 1280x1024 fix" of weet ik veel wat.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vraagje over geheugen. Heb mijn pc gekocht zonder te denken aan overklokken. Na een tijdje wilde ik toch kijken wat ik uit mijn pc kon halen en ben begonnen met lezen over overklokken. Wat als snel blijkt is dat je bij het samenstellen van je pc meteen moest kijken van welk geheugen haal ik bij welke processor etc. Heb ik dus niet gedaan, helaas. Geheugen dat ik heb gekocht is het volgende:
    Geil
    2x 512mb pc4000
    DDR500 CL=2.7-7-4-4
    GL1GB4000DC
    Hoe kan ik natrekken of dit goed overklokbaar geheugen is?
    Zou zelf even zoeken naar de basics van het overklokken van het geheugen. (wat steppings zijn en hoe je die het best af kunt stellen etc.)

    Eidt:/ Dit is wel het populairste geheugen volgens pricewatch van tweakers voor de pc400 serie *) Misschien is dat wel een goed teken.

    edit1:/ mezelf even gequote in de algemene overklok thread om het wat overzichtelijker te houden.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2005
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep 8).

    Oké, bedankt ik zal er even naar zoeken. Als ik iets heb gevonden zal ik het hier posten voor de belangstellende :).
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: (geen idee waar ik hem moet stellen dus doe ik het hier)

    Ok, ik gebruik firefox en moet op het xbw forum steeds overnieuw inloggen.
    Waar kan dit aan liggen? Aan de cookieinstellingen misschien maar hoe zet ik deze goed? Hebben meerdere firefoxusers hier last van?
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nergens last van met Firefox. Vink je 'herinner mij' aan bij het inloggen?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb een probleempje.
    DVD's blijven maar afgespeeld worden met MediaPlayer. Bij mapopties>extensies, instellingen van WMP en acties bij openen DVD wat aangepast, maar hij blijft de dvd films in WMP openen. :mad:
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, lees volgende post
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    PC helemaal leeghalen, hoe doe ik dat het beste. Alles mag eraf, dus terug naar fabrieksinstellingen.

    greetz wooly

    edit// ik doe dit bij een kameraad van mij, ik heb zelf drive image se op mijn pc, deze heb ik al meerdere malen gebruikt om mijn pc mee leeg te halen, maar ik heb hier geen cd or what so ever van, is drive image se een programma wat ik ook op andere computers kan gebruiken, zo ja waar kan ik het krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2005
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb een probleem

    Ik wil fimpjes afspelen van de 360 op mijn computer. Probleem is dat het stotterd wie de tering. Eerst heeft mijn computer dit nooit gedaan maar nu oppeens doet het ding zo moeilijk. Mijn computer is dan misschien wel 4 jaar oud maar hij moet dan toch nog wel filmpjes kunnen draaien? Ik gebruik meestal windows media player voor filmpjes. Misschien dat het daaran liigt?
     
  16. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Bureaublad Probleem

    Hey,

    Ik heb een probleempje. Ik heb dus per ongeluk een virus op m'n computer gehad en die heb ik weer verwijderd met een virus scanner. Nu heb ik nog één probleem...mijn bureaublad is gewoon een kleur (in mijn geval blauw). Als ik bij mijn beeldscherm opties kijk kan ik geen afbeeldingen meer kiezen als achtergrond (die zie ik grijs zeg maar), alleen kleuren.

    Weet iemand misschien hoe ik dit oplos ?
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat als je dvd erin doet hij dan gelijk windows media player opent of dat WMP standaard ingesteld is voor het afspelen van DVD bestanden?

    Misschien helpt dit:

    Deze computer --> DVD-Station ---> Eigenschappen ---> Automatisch afspelen ----> DVD-Film. Staat "vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren" nog aan?

    DVD openen (bestanden weergeven). Rechermuisknop op een videobestand, openen met---> Onderste optie, weet uit 'm hooofd niet hoe 't precies heet---> Andere gewenste programma aangeven en "Open dit type bestand altijd met dit programma aanvinken"


    http://www.google.nl/search?hl=nl&q=image drive se&btnG=Google zoeken&meta=

    Weet niet wat Image drive precies is. Maar het lijkt meer op een soort programma waar je 1x een backup maakt van windows op je harde schrijf. En daarna die backup dus gewoon weer helemaal hersteld. Ik denk dat je wel een back up van "voordat de problemen begonnen" daarvoor nodig hebt. Hij maakt die namelijk niet zelf. Vaak heb je dan ook geen windows cd omdat ze toen jij de computer gekocht hebt windows gewoon op de HD hebben gezet.

    Dit programma gaat jouw vriend ook niet helpen denk ik. Wat misschien wel kan is jouw back-up op een dvd branden en dan bij je vriend op een bepaalde partitie zetten en zo back uppen. Maar ik weet niet of dit kan en hoe dit kan. Just Thinking ;)

    Je kan geen afbeelding meer kiezen via bladeren?

    Anders vrees ik dat je computer nog niet helemaal spyware/virus vrij is .
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  18. BartT

    BartT Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Ik heb een nieuwe computer aangeschaft en nu wil ik de muziekbestanden van mijn oude computer overzetten naar mijn nieuwe computer. Ik heb beide computer aangesloten aan een crossover netwerkkabel en heb al een thuisnetwerk proberen aan te leggen, maar dat lukt niet. Ik loop vast bij de keuze tussen een netwerkdiskette [in de nieuwe computer zit geen diskettelezer meer]. Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik een netwerk aanleg en hoe dan de bestanden overzet?

    Alvast bedankt!

    Bart
     
  19. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je een usb stick

    een netwerk leg je zo aan das helemaal niet moeilijk dus ik snap het probleem niet (ze moeten we op de zelfde snelheid lopen)
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn cmd doet niet, dat is het dos schempje als je bij uitvoeren cmd intypt. Ik krijg het scherm er wel voor maar kan niets intypen, ook zegt hij programma werkt niet als ik op het kruisje klik.

    greetz wooly
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina