Blur en Torchlight moet je beiden gewoon kopen. Met die korting en zulke gave games is dat gewoon een nobrainer.
Op de 360 krijg ik nog volle servers. PC kan ik natuurlijk weinig over zeggen. Maar als genoeg XBWers het kopen kunnen jullie gewoon een party starten. Voor €5 is er geen excuus meer. (SP is trouwens ook leuk)
Ik zie nog wel even.. Ik heb sowieso nog minimaal 10 games die ik moet uitspelen voor de PC, volgens mij koop ik dan Blur en dan vergeet ik hem weer compleet wanneer ik er überhaupt aan toe kom (en dan is de Wintersale 2013 volgens mij ook alweer bezig )
Blur is geen game die je moet uitspelen. Heerlijk ook om gewoon tussendoor wat races mee te pikken. Ideaal voor tussen al dat zwaarder gamegeweld door. edit: Ik weet niet of deze al eerder was gepost... Just Cause 2 voor $2,50 (Steamworks) http://www.amazon.com/Square-Enix-4..._m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=1RRH8G6J49E9ARZPWD48
Ook als dit erbij staat: Downloading: Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address. ?
Okidoki! Nja ik kan het natuurlijk proberen he.. Weet jij iets daarvan Dulle? Edit: F*ck, dat werkt niet. Wilde Just Cause 2 en Lara wel voor een lousy $5...
Ach ja, proberen kan altijd.. Het is maar 2 euro.. Ik koop hem niet want ik heb hem al voor de 360 en heb geen zin om opnieuw te beginnen.
Nouja je kan niet eens afrekenen met je CC omdat die op mijn huisadres hier staat... Edit: Kan wel het billingadres veranderen op Amazon. Weet niet of ze dat gaan controleren als ik een spelletje koop?! Edit 2: Hell ik probeer het gewoon... Edit 3: Geen Steam, gewoon direct de game gedownload op je schijf... Hij is nu aan het downloaden... Edit 4: Even op mn account van Amazon gekeken, daar staat ook een serial. Die op Steam geactiveerd en ja hoor: Steam downloadt Just Cause 2 nu Edit 5: Uiteindelijk voor $13 (€9,95) Just Cause 2, Lara Croft and the Guardian of Light, Napoleon Total War en Renegade Ops gekocht. Wat nou Steam deals... Allen staan nu bij Steam te downloaden... Gaat wel langzaam
Bij de Kindle boeken controleerd Amazon dat wel en werden/worden mensen daarvoor gewaarschuwd (Amerikaanse only boeken (rechten gedoe)). Geen idee hoe ze dat met games doen. Lastiger te checken natuurlijk.