Dead Island - €11,99 (Russische VPN nodig, op de vorige pagina staat een filmpje hoe dat in zijn werk gaat)
Toch hou ik er niet van, het schijnt dat Steam deze games gewoon weer uit je lijst mag gooien! Hoewel ik me niet voor kan stellen dat ze dat ook echt gaan doen, wacht ik wel op een goede aanbieding voor de gewone versie
Is zover ik weet 1 keer gebeurd, op verzoek van Activision met Modern Warfare 2. Niet dat ik het zelf via een VPN wil doen, maar ik geloof niet dat Steam er iets aan zal doen. Mijn Witcher 2 is ook Russisch (niet via VPN), en ik heb em toch echt nog gewoon. edit: Oeh, F1 2011 voor €13. Alleen dat gaat blijkbaar niet via Steam. Geen idee hoe dat dat in zijn werk gaat... Wel erg cheap.
F1 2011 is toch een EA game? Die key kan je dan waarschijnlijk in Origin activeren. Of je download de iso ergens zodat je gewoon online kan gamen zonder gezeur
Guerilla is echt een mega nobrainer voor die prijs... Armageddon wacht ik lekker mee tot die <5 is. Misschien met wintersale of zo.
Zoals ik tegen Dulle zei is het goed dat ik nog even heb gewacht. Morgen gok ik dan dat Saint's Row 2 voor 2.50 komt.
Verplicht voor elke Saints Row 2 vermelding. http://www.g2play.net/store/Dead-Island-RU-Multilanguage-Steam-Key-VPN-Activated.html 12 euro voor nog een paar uur.
Ze zijn geen officielle reseller (door Valve gezegd) dus je account kan gebanned worden. Ik neem dat risico ieg niet met me hele account.
Zijn er dan 'officiële' resellers? Valve gaat je account niet bannen omdat het gewoon allemaal legit keys zijn. Mooi voor ons dat we niet veel hoeven te betalen maar ze zijn niet illegaal. Dus een ban zal ook niet gebeuren. Dat is hetzelfde dat als Microsoft je zou bannen omdat je via eBay/welke andere shop dan ook goedkope MS Points/XBL Gold hebt weten te scoren. Gebeurt ook niet.
Hm, de tijd vliegt blijkbaar. Het was niet de vorige pagina maar zo een 4 pagina's terug. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4398621&postcount=116
Ik heb zelf nog niks via zo een VPN gekocht/geactiveerd, maar ik heb wel een Russische Witcher 2. En die is gewoon Engels. Staat er volgens mij ook altijd bij voordat je koopt of het Engels/Multilanguage is.
Ik heb geen idee meer welke ik al eens gespeeld heb en welke niet. Ik weet dat er een scene in een van die drie was in japan waar je met een motor over het dak van een gebouw ragt en waar je in het eigen mansion kleren kon verwisselen en er boven het zwembad plateaus waren waar je kon platformen.