PC kopen bij dell.nl?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 18 okt 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehehe, niet zo'n minderwaardig toontje aan slaan he! ;)

Wat jij daar noemt is idd een goede configuratie (alhoewel het moederbord zekers ook belangrijk is!) en deze is bij onze aldi zeker nog nooit voorbij gekomen... Maar idd als jij die configuratie voor ee nzacht prijsje hebt weten te krijgen is dat zeker wel fijn!

2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    aldi douwt er vaak MSI moederbords in.. dus gewoon goede shit

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dat doet ALDI niet maar de computerfabrikant. Medion ofzo...

4. gerjan

gerjan Guest

medion ja, daar komt aldi veel bij(digi cam, pc etc)

Topic starter, bij die link die je gaf zie ik dit:

TECHNISCHE INFORMATIE

Processor
    Intel® Pentium® 4 Processor 2.66GHz
    <-- =goed

Besturingssysteem
    Microsoft® Windows® XP Home
    <-- =goed

Geheugen
    256 MB geheugen <-- beter 512mb ddr

Monitor
    DellTM 17" Value beeldscherm (15,9" VIS)
    <-- =goed

Harde schijf
    80GB harde schijf (7.200rpm)
    <-- =goed
    Optisch station
    Gratis upgrade naar DVD+RW (van dvd & cd-rw)
    <-- =VET!

Grafische kaart
    128MB nVIDIA GeForce FX5200 + TV out/DVI
    <--kan beter, liever fx5900 of ati 9800pro

On line-aanbieding
    5% online korting
    <-- =netjes
    On line-aanbieding
    Gratis bezorgd
    <-- scheelt een hoop

maar wat zie ik staan bij de prijs?

DimensionTM 4600
    Nu met DVD+RW en Gratis bezorgd

853,- min 5%=€810,35
    Incl. BTW en Transport
    LAATSTE DAG!

ohoh laatste dag! wel redelijk goede prijs!

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2003
  5. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu iets zeggen waar ik denk ik veel kwaad bloed mee zet maar het moet er toch effe uit:

ik heb dell gekocht: ik zou het je helemaal niet adviseren..

de behuizing van mij sluit na half jaar niet meer... ik krijg geen garantie omdat ie naast de kachel staat (dan nog zou ie niet mogen verbuigen..)
    de koeling is rete slecht...
    als je iets wilt ver vangen moet je (iig ik moet dat) niew moederbord behuizing en niewe voeding kopen.. dwz als je oa niew moederbord koopt.. (like me) en er een ati radeon 9800 pro in wilt knallen dan mag je sterkere voeding kopen dan dat standaard ding.. en ook is het heel moelijk te achterhalen wat er in je pc zit want je krijgt een owners manual (dat vol dikek sh*t staat zoals: you may not use this pc for terroristic purposes) die geldt voor meerdere modellen.. dus dat helpt geen f*ck..

zo dat waren mijn ervaringen...

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  6. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee ben ik niet mee eens!, wij, hebben nu bijna 2 jaar (5 december) een Dell Dimension 4300. Hij Doet het perfect! De service vind ik ook goed. Want volgensmij kreeg ikmaar 1 jaar garantie. En toch helpen ze je aande telefoon!. Er is nog niks kapot gegaan!. Alleen maakt hij soms een raar geluit. Dat denk ik van een fan of van de hardeschijf afkomt. Maar je geeft een tik op de kast en het is weer over !:cool:. Het komt ook dat jou kast is gebogen door die kachel. De meeste kasten van dell zijn volgensmij van hard plastic. Door die warmte van diekachel verbuigt hij dus. Je zou dat probleem denk ik minder hebben met een ijzeren kast. En het komt ook denk ik dat dat jouw pc niet goed koelt omdat hij naast een kachel staat. je zou een extra fan er in kunnen zetten? Ik denk dat dell gewoon een pc maakt voor de doorsnee gebruiker. En ik denk dat de meeste een pcniet naast een kachel zetten? :D

ik hoop dat de zinsopbouw een beetje klopt ? :D

7. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echte service wilt moet je bij www.paradigit.nl kopen!!!
    je kan je systeem helemaal van nop opbouwen en dingen die je al hebt, zoals monitor, boxjes, muis etc. weglaten. scheelt toch weer wat.
    Ik heb zelf 4 jaar geleden een computer bij paradigit gekocht.
    Wil ik nu upgraden (snellere proccesor, meer geheugen etc.) dan gooi ik m'n comp daar gewoon af en zetten ze het er GRATIS in.
    Ze hebben een goeie technische dienst, waar je zo langs kan gaan met je computer wanneer er iets mis is.
    Eerste jaar komen ze de computer zelfs gratis ophalen en terugbrengen! kijk maar even.
    Dell zou ik niet doen, omdat je niks kan upgraden zonder dat je garantie verloopt.
    lang leve paradigit _O_

Rally-ho

8. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry maar ik word een beetje moe van dat 'aldi dus klote' praat. :)
    Aldi (en ook de Lidl soms) heeft gewoon goede configuraties alleen zijn de pc's/laptops dan van B-merken als Medion.

9. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja oke, maar die "B-merken" hebben wel altijd 2 jaar standaard garantie en dat hebben lang niet alle merken.

Acer doet dat ook trouwens, daarom heb ik o.a. mijn laptop van het merk Acer gekocht zodat ik 2 jaar zekerheid heb en daarna wel weer een nieuwe koop. 1 jaar vind ik niet zoveel.

Heb mensen heel positief gehoord over Medion maar ook juist super negatief. Best jammer eigenlijk. Ik vind de aanbiedingen ook heel interessant soms maar ik koop toch liever een A-merk in een winkel en betaal er dan ook wel wat meer voor maar heb je wel gegarandeerde topkwaliteit.

10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Dell is goed, ik heb zelf een Del Dimension 8300 en ik heb er geen problemen mee, en ik vond em nog goedkoop ook (voor die paar maanden geleden)

Ik adviseer je er 1 te kopen. Voor een game pc is de 4600 of 8300 een goeie keuze, de 2400 is bagger, want dan heb je een pc met een 'normale' videokaart. en als je games als HL2 of DOOMIII wil spelen heb je toch een betere videokaart nodig...

11. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Dell is super!! Heb nu 2 jaar een dimension 8200 en hij is fantastisch! Nog lang niet traag en hij ziet er stoer uit (zwart). De service van dell is ook super. M´n monitor deed het niet meer: 1 telefoontje = volgende dag gratis een gloednieuwe monitor. Niet moeilijk doen, gewoon omruilen! Maar de monitor... Waarom een flatscreen? Ik heb een 19" normale monitor en vind dat toch veel fijner. Maar ieder z´n mening. Ik raad je dell iig aan!

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft hij ruimtegebrek en de kwaliteit is toch weer wat beter...

13. Tja, Half Life 2 is een van de redenen waarom ik een nieuwe PC ga aanschaffen.

Oja, Ik ben ook meer weg van A merken. Die hebben volgens mij toch wat meer ervaring. Ze zijn niet voor niks een B merk. Ik betaal dan ook wel wat meer natuurlijk.

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    koop dan meteen een Apple 8) :cool:

15. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, als je kijkt naar de andere onderdelen zoals geheugen en hardeschijf zijn het allemaal a-merken zoals crosshair geheugen en een seagate hardeschijf.

16. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip koop geen sky computer bij dixons, ik heb er nu 3,5 jaar een en het is het ene na het andere en hij blijft fokken en onstabiel.
    Er zit godverdomme een viper z200, weetje wel van die chip maker s3 die failliet is en nu zit ik met een kaart zonder up to date drivers en zefls quake 3 werkt niet fatsoenlijk.

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Zorg dan maar snel voor een andere computer voordat ie er opeens helemaal mee ophoudt.

18. Yoeri

Yoeri Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een dell dimension 8300. Een 2.66 ghz, 512 mb ddr333, Ati Radeon 9800TX. Ik ben er best tevreden over alleen vind ik hem nogal veel lawaai maken.
    Qua garantie ligt het er maar net aan wat je kiest (en hoeveel je ervoor wilt betalen). Ik heb business next day on site, en dat wil zeggen dat ik 3 jaar lang alleen maar fff hoef te bellen met Dell en uiterlijk de volgende dag komt een monteur. Kan het nog beter?

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook :D, precies hetzelfde als jij heb, voor 1379 euro gekocht

20. En welke videokaart is aan te raden? Is de Ati Radeon 9800 TX goed?

Deel Deze Pagina