aaa-ha...ok in dat geval kun je dr voor mij ook een kopen...hoevaal zon ding eigenlijk wel nie kosten dan?!
Ik heb altijd met mijn vinger in mijn neus gezeten wachten op het antwoord waarvoor die rare aansluitingen waren achter op het beeldscherm en nu eindelijk weet ik er iets meer van af het zijn coax ansluitingen maar hoe kan ik nu die gebruiken voor de xbox ???? zijn er speciale kabels ervoor >? of een kastje of misschien zelfs iets van microsoft zelf ? please tell me!!!
Er van uitgaande dat je iets van een vgabox weet te regelen voor je xbox zou je een vga -> 5 bnc kabel kunnen aansluiten op je monitor en dan zou je beeld moeten hebben. Beetje afhankelijk van het signaal uit de vga box heb je misschien voldoende aan 4 bnc connectoren. Hans
Ik ook. Rokers zijn asociaal! :r Roken zou overal verboden moeten worden en de prijs per pakje sigaretten mag ook verdubbeld worden. Dan betalen we daar de gezondheidszorg weer van. Rokers zouden ook standaard een uur per dag over moeten werken, omdat ze met al die rookpauzes geen ruk uitvoeren. Zo, dat zijn we ook weer kwijt. Nu weer Xboxen!
GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! Flamer! Ik werk verschrikkelijk hard met een peuk in m'n mond. Genoeg niet rokers die de hele dag niks uitvoeren. Ben chef dus heb een hoop uitzendkrachten voorbij zien komen. Kom niet aan mijn menselijk recht om mezelf dood te roken. + Als ik 65 ben ga ik gelijk dood, kost dat nou? Belasting wat op cig. zit levert bergen geld op voor onze staat, koop ik min. m'n ziektebed mee als ik al langdurig ziek zou worden. Bwhahahaahhaha(had ik zin in)
ff terug over die VGA Box. ik heb ong. 55 cm Sharp tv maar als ik aan het spelen ben dan zie ik veel lijntjes (vert.& horz, alleen als ik bijv in donkere lvls zit) en dat is irritant, het ligt namelijk aan m'n scart. dus dacht ik: waarom koop ik er niet eentje van. dus wat vinden jullie ervan, HOT OR NOT?(waar heb ik dit eerder gehoord....?)
Die dingen zijn nogal zeldzaam hier Die winkel waar je hem kunt kopen is in china of zo, dus de verzendingskosten zullen wel niet mals zijn
Verzendkosten varieren met de snelheid waarmee je het wil hebben: Selecteer de gewenste verzendmethode: Verzending via GLOBAL PRIORITY: $10.00 (~11.34 EUR) Absoluut aanbevolen voor kleinere zending als alternatief voor koeriersdiensten. Global Priority zendingen komen ongeveer binnen 5 tot 14 dagen aan, afhankelijk van de bestemming. Global Priority zendingen kunnen niet online gevolgd worden. Er worden geen extra kosten berekend zoals transporteurs als UPS en FedEx soms doen in bepaalde landen! Verzending via UPS: $26.00 (~29.48 EUR) verzending duurt gewoonlijk tussen de 1 en 3 dagen naar de grote(re) bestemmingen. De status van de zending kan online gevolgd worden. Aanbevolen! Verzending via EMS: $29.00 (~32.88 EUR) Koeriersdienst, verzending duurt gewoonlijk drie a vier dagen naar de grote(re) bestemmingen De status van deze zending kan niet online gevolgd worden, wereldwijd. Verzending via AIRMAIL: $15.00 (~17.01 EUR) Aanbevolen voor kleinere en niet-dringende bestellingen, als alternatief voor de koeriersdiensten. Verzending via luchtpost duurt afhankelijk van de bestemming ongeveer tussen de 7 dagen en 1 maand. De status van een luchtpost zending kan niet online gevolgd worden..