ik zou dus zeker geen airmail doen want dan weet je helemaal niet waar je pakketje blijft, messchien heeft een stewardes m wel gejat voor haar neefje ofzow..u'll never know!
de kwamliteit die je krijgt is niet VEEL hoger dan van een TV. dit is geen ECHTE VGA adapter, die zijn heel erg duur maar geven wel een perfect scherp vga beeld. je kan ook proberen als je een us box hebt (zoals ik) een high def pack op je RGB aabnsluitingen op je monitor te doen. (ala hdtv)
Als je een echte vga adapter zoekt dan moet je de onderstaande hebben: http://www.keydigital.com/detail.asp?Product_ID=KD-CTCA2 Deze werkt samen met het hdtv pack voor je xbox en ook de cube voor wie daar geinteresseerd in is. Verder werkt het met alles wat een component uigang heeft. De prijs is er ook wel naar namelijk 319 dollar. Hans
http://www.lik-sang.com/catalog/pro...33&PHPSESSID=b98fb9224d68327adc83f928ef3597dc Dat is er ook eetje.
Argh nee die laatste is geen echte vga-box! Die is daar veel te goedkoop en te simpel voor. Die van Tipex is veeel beter maar ook reteduur
mjah sorry, stuff like this has it's price Wat mij betreft is dit alleen handig als je een projector hebt, ik zou het er niet voor over hebben om het een monitor aan te sluiten.
die van tipex is inderdaad een echte. die lik sang is nep, hij doet het wel maar niet zulke kwaliteit. je kan trouwens ook eentje van +/- 70 dollar kopen op xboxhackers.net geloof ik is een echte, maar dan voor 1/5e van de prijs
Volgens mij valt de resolutie van de xbox alleen maar tegen op een monitor (en was er ook niet zoiets als refresh rates en interlaced / non-interlaced?)..
Hey maar wat doen we allemaal moeilijk. Als je gewoon een Video kaartje koopt, waar ook een S-Video in op zit, rag je gewoon die kabel van je xbox, in dat gat. En, dat kun je ook wel aardig wat resolities trekken.
Je xbox blijft dan nog steeds de standaard tv resolutie uitpoepen... al heb je een Geforce 5000, de resolutie blijft laag.
Re: resolutie tv je vergist je werkt met beeldlijnen en corronsponderende resolutie. tv PAL komt overeen met ongeveer ruweg 640*480