als je oblivion voor 360 gaat spelen op een oude kast tv dan ziet het er niet uit met al die lijnen in beeld. op een goede pc, mijne bijvoorbeeld, ziet het er dan veel beter uit. dat is wat mij heeft doen besluiten de pc versie te kopen. het is in mijn ogen heiligschennis om oblivion te spelen op een laage kwaliteit systeem of beeldscherm. het ligt er dus aan waar de kwaliteit van de game er beter uitkomt. als dat op de pc is moet je de pc versie kopen en als dat op de 360 is neem je de 360 versie. en btw, de controls op de pc zijn echt niet zo ingewikkeld als men soms denkt .
Ik heb geen geweldige tv, maar wel een surround set erbij. Dus het was duidelijk voor mij. Lekker rielekst op de bank met super geluid .
Dan moet je wel een fucking gruwelijke PC hebben wil je het mooier hebben op de PC dan op een 50 inch HDTV (127cm) van pioneer. Dat maakt het spelen namelijk pas echt realistisch. De controller is bij RPG spellen fijner alleen is een muis wel iets sneller met richten denk ik. Ik zit ook liever relaxed op de bank met een pot bier en een zak wiet dan dat ik niet meer dan 50 cm van me beeldscherm af zit. Ik zou ook nog maar eens naar je naam kijken en zeg dan ook niet xbox 4 life.