1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PC: Pro Evolution Soccer 4

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 26 nov 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, zoals ik al op pagina 1 van deze thread vermeldde, ik heb PES4 al voor de Xbox (had 'm al dag voor de launch! :cool: ). Dus ik hoef 'm ook niet voor de PC. Ik heb PES3 al voor de PC en ik vind een footie gewoon niet lekker spelen op een PC. Ja mischien wel met een gamepad, maar die ga ik niet speciaal daarvoor kopen. Daarom heb ik dus ook PES4 op de Xbox! :)

    En jah, hoe ik over PES4 denk kunnen jullie beter lezen in het PES4 Topic, daar zie je wel hoe ik er over denk! ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, die Updates kun je ook via de Max Drive op je Xbox krijgen! :) Maargoed, of het tussen m'n oren zit weet ik niet. Ik heb gewoon meer feeling met een controller. Vooral door de analoge stick kan ik beter m'n mannetje verplaatsen en beter schieten etc.

    Achja, mischien zit het toch wel tussen m'n oren! :eek:
     
  3. cuppen

    cuppen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt de Patch voor PES 4 eigenlijk uit???
    :cool: :mad: }:] :+ 8) :D :'-(
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb PES4 voor de X-box, de PS2 en uitvoerig gespeeld op de PC. Imo speelt de PS2 versie het meest vloeiend en realistisch. Het ligt er gewoon aan wat je fijn vind spelen. Persoonlijk vind ik PES4 niet eens het beste voetbalspel dat er is. Ik heb ook WE8 (de japanse versie van PES4) en die speelt imo nog iets fijner. In het begin vond ik PES4 beter, maar nu speel ik toch weer meer WE8 omdat dat gewoon ietwat lekkerder speelt.

    Qua graphics kunnen we denk ik kort zijn. MITS je een vette bak bezit is de PC versie de mooiste, daarna de PS2 versie (knap voor die ouwe bak, het ziet er aardig scherp en af uit), en de xboxversie ziet er het minst uit. Daar kun je gewoon niet over discussieren.

    Tevens vind ik het onmogelijk om voor elkaar te beslissen welke versie er beter is. Ik hou niet van PC gamen dus vind ik de PC versie niet beter. Iemand die niet van console gaming houdt vind de PC versie weer beter. Het ligt er dus gewoon aan wat je gewend bent.
     
  5. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat het beste gamepad is om PES op de pc te kunnen spelen?
    want met toetsenbord wordt ik iedere keer tweede bij een wedstrijd met 2 sterren :+
     
  6. chaja

    chaja Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    save?

    Wij hebben ook PES4 voor de pc, maar ben een redelijke leek op dit gebied en i kzit met een vraag.
    Hoe stel je het in opdat hij je resultaten automatisch opslaat, want dit wilt maar niet lukken bij me zodat, als ik een league wil spelen en ik moet de pc afzetten, dat ik steed sterug van 0 moet beginnen en dit is zoo frustrerend.
    Kan iemand mij helpen?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm voor de Xbox en dan moet je naar Options gaan en dan Option File. En dan Automatic Save aanzetten. Dus ik denk dat het in de PC versie ook zo moet.
     
  8. chaja

    chaja Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, er staat steeds weer dat ik naar het main menu op "vierkantje" moet drukken om "game data" op te slaan... maar ik kan dat nergens doen in het main menu, zo raar.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm weird. Staat er niets van in het boekje?

    tenzij je 'm illegaal hebt
     
  10. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    het lopen in pro evolution soccer 4, ziet er echt niet goed uit, het lijkt wel alsof ie de nacht ervoor in zijn holletje is geramt, en nu met een dikke boost over het veld loopt.

    De poppetje in het spel bewegen veel te snel met de beentjes
     

Deel Deze Pagina