1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] probleem met spellen en films

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Socks, 9 apr 2004.

  1. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,

    ik heb laatst mijn pc geformateerd omdat er veel te veel rotzooi op stond. Daarna windows xp weer geinstalleerd enz.
    maar om de een of andere reden kan ik nu geen spellen meer spelen en doen filmpjes het heel slecht. De spellen willen niet meer opstarten, zo krijg ik bij morrowind een render error :confused: (voordat de pc geformateerd was deed morrowind het wel) . En de filmpjes doen het niet of ze haperen heel erg (dat doet het jade empire filmpje). Heeft iemand een idee wat er met mijn pceetje aan de hand is? is het de software of is het de hardware?

    specs:
    Athlon 1ghz
    640 mb ram
    Geforce 4 Ti4200

    Alvast bedankt

    -edit-
    ik zie nu ook dat sommige text heel wazig is. signatures hebben dit bij mij. Dit was voor het formateren niet zo. (miss helpt dit :{ )

    -edit2-
    dit was ik vergeten te vermelden: drivers heb ik geupdate en directx9.0b gedownload. mis ik misschien wat?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk als ik je zo hoor dat jij je drivers moet updaten...anders zou ik het ook niet weten veel suc6 iig
     
  3. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik al gedaan, maar dat werkte helaas niet. ik heb het maar ff in me post vermeld.

    bedankt voor je hulp
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Windows Update gedraaid en alle updates geïnstalleerd?
     
  5. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zon beetje alle updates die op de windowsxp site stonden gedownload en hij doet het nou weer:D :D
    en ik maar denken dat ik windows al geupdate had :)

    hardstikke bedankt Supercharged

    deze mag dicht
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  6. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Graag gedaan! ;)
     

Deel Deze Pagina