[Deel 1] In dit topic posten we screenshots van games. Waarom? Daarom. Niet zo moeilijk doen. Net een nieuwe PC gekocht? Kom hier patsen met de l33t screens van de games. Heb je een kut PC? Kom posten hoe het er bij jou uitziet. Misschien heb je zelfs zin om een filmpje te posten? Wat NIET te doen: Screens van web/flash games. Screens die niet van jou zijn. It's easy. OF Fraps Probeer ook in te schatten wanneer het aantal plaatjes misschien wat te veel wordt! We hebben hier een mooie, shiny Spoilerknop; hoeft de pagina niet direct vast te lopen bij het openen van het topic. Uploaden kan oa bij de volgende sites: www.imgur.com www.imageshack.us www.abload.de www.upload3r.com GEEN Tinypic of Photobucket, want die verkleinen je plaatjes en je hebt er een beperkte bandwith [SPOILER1] [/SPOILER1] [SPOILER1] [/SPOILER1] [SPOILER1] [/SPOILER1] En nog wat random zooi uit wat oude posts van me: [SPOILER1][yt]bTHsthUbovQ[/yt] [SPOILER1][/SPOILER1] [yt]5mK0Cdgf9iQ[/yt] [yt]D9CKbCU5rmI[/yt] [yt]FVjZtOfOTGg[/yt][/SPOILER1] Dat lijkt me wel genoeg om te beginnen. NU JULLIE! GOGOGOGO!
Wat kom jij dan doen met die domme Monkey Island screens? Welke game, welke resolutie maakt niks uit. Hier discrimineren we niet. Behalve jij dan natuurlijk.
Speel dan Wind Waker op zo een emulator! Die game is (qua visuals iig) niet zo verouderd. Veel beter dan de manier waarop je het nu speelt, toch?
Wat een game! Wel jammer dat het licht met dx11 op fullscreen raar gaat doen, en met fraps helemaal, dus dit is dx9. Dit is eigenlijk best wel een slechte rit, maar ik wou gewoon ff een filmpje hier dumpen.
Laat ik dan de eerste zijn met TF2 screens. Helaas zit er geen enkele goede tussen En, man, wat ben ik slecht. Tegen normal bots was ik nog steeds de laatste van mijn team.
Ook maar even downloaden EDIT: Nou, dat werkt dus niet, krijg een foutmelding dat ie geen D3D9 pixel shader kan maken ofzo