Damn, vette shit . Als ik op een planeet land kakt mijn framerate in ook al zit ik ook met die blurry zooi . Als ik gewoon in de ruimte blijf (een planeet vult niet heel m'n scherm) dan blijf ik netjes aan 40-60fps. Wel jammer dat m'n fullscreen niet werkt.
Net de Far Cry pack gekocht, ik was toch wel nieuwsgierig hoe het er nu uit zag! Het ziet er eigenlijk niet eens zo heel slecht uit
En de game is nog tof ook (Ja, zelfs later in de game, haters). Veel toffer dan zijn console broertjes iig.
Zo lelijk is deze game toch niet? Spoiler Tijdens het spelen ziet het er uiteraard wat beter uit, compressed screenshots geven niet helemaal de juiste indruk. Ik vind het iig flink meevallen.
Zo, en nu eens kijken waar men het over heeft. Ergens ben ik blij als de PC weer outdated is. Ik koop te veel games.
Same here... Heb nu een goede laptop waar ik alles wel op kan draaien en koop me echt de tering Vooral via steam ff gamepje downloaden gaat te makkelijk gewoon Speel meer dan de helft ook gewoon niet.
Batman (spoilers) Spoiler Kane & Lynch gekocht. Lijkt me een leuke co-op game. Uiteraard in de test even wat opgenomen.
Nieuwe videokaart + geheugen zorgen meteen voor uitstekende graphics . Jammer dat ik geen HD monitor heb.
Batman of Kane & Lynch? Maakt eigenlijk niks uit, ze zijn beide perfect te spelen met een controller.