Ok, ik dan ook (weer). (chapter 1 volgens mij) Spoiler Ben er nog steeds over aan het twijfelen of ik Motion Blur aan laat staan. Vind het stiekem wel mooi, en de performance heeft het niet nodig, maar ja... Hoe meer FPS hoe beter. Ik speel trouwens teveel RPGs door elkaar. Witcher 2, Dead Island, Deus Ex... Fable III wat een RPG schijnt te zijn. Een beetje. En dan ook nog Darksiders wat behoorlijk uitgebreid is. Ach, ik heb iig Batman inmiddels uitgespeeld.
Meer witcher screens ! Waarom probeer je ook niet's League of Legends trouwens Dullert? Echt iets voor jouw imo.
Ik heb de game nooit durven installeren door de verhalen die ik hoor over de vreselijke userbase. Staan blijkbaar totaal niet open voor nieuwkomers. Elitair kutvolk. (niet uit eigen ervaring dus, maar dat hoor ik overal. Ook HoN heeft dat. Genre trekt dus de minder vriendelijke mensen aan ofzo )
Ja je hebt er soms wel's van die kutventjes tussen zitten maar niet heel veel meer als op andere games. Zolang je maar niet op de forums ervan komt, de topics daar gaan je ogen van bloeden... Sowieso ga je waarschijnlijk toch eerst de Co-op spelen om het te leren en daar zijn eigenlijk vrijwel altijd aardige/sportieve gasten. Mijn eerste ervaringen waren iig zeer positief, pas als je veel hoger level bent kom je bij de gasten die alles zogenaamd beter weten & kunnen. Anders is er altijd nog de XBW club waarmee je kunt gamen :b:! EDIT: Oh en als je toch vanplan bent het te proberen ooit's kun je meteen m'n refer link gebruiken !
PhysX maar uitgezet want dat fucked echt met de prestaties als je geen nVidia kaart hebt. Viel te verwachten, maar ach. Viel te proberen. Spoiler